Hyvää äitienpäivää kaikille :heart: Itse vietin tänään tasavuosia, eli 10. äitienpäiväni
:saint: Onko siitä jo niin kauan |O Kyllä, helmikuussa 10 vuotta sitten tulin äidiksi =)
Mitä tuli mieleen tuo
kenzien mainitsema ikäkriisi, niin nyt en ole sitä oikeastaan huomannut, koska olen normaalissa (ensi)synnyttäjän iässä nyt (ja 4 lapsen äiti) , mutta edellisten, etenkin esikoisen kanssa se oli voimakkaana ilmassa. Olin joka paikassa ainoa nuori (18 vee) äiti, ihan kuin olis vaan tuijotettu jne...samoin kakkosen kanssa (20vee) ja kolmosen (23vee)...NYT olen ihan normaalin ikäinen, kukaan ei katso kieroon...ennen kuin kerron, että minulla on jo 4 lasta...eikä vaunuissa makaava vauva ole esikoiseni
Päivähoidosta, meillä luultavasti tytön täyttäessä 3vee mummo/mamma tulee hoitamaan, ainakin vähäksi aikaa, jonka jälkeen, viimeistään 4veenä tyttö vois siirtyä tuonne pk:hon, jossa nuo 2. ja 3. on olleet...tosi mukava paikka!
Niin,
äitienpäivälahjoja sain pojilta, likkahan nyt ei viel askertele juuri
Esikoinen oli koulussa tehnyt hienon pöytäliinan, joka nyt koristaa olkkarin pöytää
Keskimmäinen poika oli tehnyt säkki- tms kankasta taulun, johon oli ommeltu kangaspaloista ja langoista äidin kuva
Aivan ihana!! Pitää etsiä sille kiva paikka jostain. Ja kuopuspoika oli tarhassa tehnyt hienon ikkunakoristeen
Ja aamulla pojat kattoi pöydän, mies hoiti likan aamutoimet
Miehellä ja mulla ei ole tapana muistaa toisiamme äitien/isienpäivänä sen kummemmin, koska eihän me olla toistemme äitejä tai isejä
Semmosta nyt tähän hätään =)