Meillä on taas itkuinen päivä ollut. Tyty ei tunnu olevan hetkeäkään rauhassa, joudun kanniskelemaan hela tiden.. |O ja päikkäritkin on vetässy kahdessa vajaan tunnin pätkässä. Nyt on rintarepussa hikkailemassa. Jouduin senkin nyt kääntämään niin että neiti näkee ympärilleen, hakkas niin hulluna takaraivoaan reppua vasten. Onneksi niskaa kannattelee jo hyvin. Tosin emmä vielä näin päin ulos uskalla..
Nyt tulee "omanapaista" pohdiskelua joten tän saa reilusti skipata. Mun on vaan pakko laittaa tää ns paperille koska niin kauan mua vaivannu
Tänään taas miettinny tota allergiamahdollisuutta kun itkee/valittaa usein ruokailun yhteydessä tai sen jälkeen. Koska on vaan korvikkeella, ainoa vaihtoehto on maitoallergia.. Tällasta samanlaista itkuhuutoa on ollut pariviikkoisesta saakka. Listasin "oireitakin":
itkuinen vaikerrus/itkuhuuto kesken unien,itkiessä tunkee käden suuhun ihankuin vaimentaakseen (mitä?), vääntelehtiminen sikiöasentoon, karrelle jäykistyminen, pään kääntäminen melkein 180 astetta (tuntuu ainaski siltä), kasvojen/silmien raapiminen, itku ruoan jälkeen ja vääntelehtiminen, kieltäytyy usein pullosta, ihan kuin päkistäisi/pidättäisi hengitystä vääntelehtimisen aikana, itkee paljon kun piereskelee, ei oireita yöllä (tosin rei syökään yöllä), ähertää/vaikertaa jonkun verran yölläkin, itkuinen lähes joka päivä, nukkuu pätkissä päivisin, yöt putkeen noin 8h.
Oisko tää sittenkin suolistoperäistä allergiaa maidosta/korvikkeesta?
Tai hampaat tuloillaan? Entäs jos mä annan särkylääkettä? Mitäs jos se ei olekaan särkyä ja oon antanut turhaan?
Tai jos vaan koliikki jatkuu vaan yhä?
Nytkin huutaa hikisenä, vääntelehtien sylissä :'(
Tai jos mä en osaa vaan lukea lastani ja se on väsynyt? Tosin eipä toi nukukaan..