Hakutulokset

1. P

Mies uhkailee erolla kun "jää alakynteen" riidellessä :(

no on se omalla tavallaan paljonkin helpompaa.. vaikka ite en rakastanut enää miestä, mutta kuitenkin oli tottunut siihen että on kaks+lapset.. ja ainenkin vielä nyt tuntuu -etenkin iltaisin, että ois kiva jos ois se toinen tässä kun lapset on saanu nukkumaan jne.. Ja ap:lle, 10vuotta on...
  2. P

Mä kävin vasta aika mullistavan eron läpi. Ainut syy miksen olis halunnu erota oli lapset, mutta loppuajasta tuntui että lastenkin kannalta ero oli parasta.. eikä tää yksinhuoltajuus todellakaan mitään herkkua ole.
  3. P

mistä riitelette, onko ne oikeesti niin isoja asioita.. haluatko/haluaako mies eroa vain riitatilanteissa vai muutenkin...? haluaako mies erota vai kokeeko sen erouhkauksen esittäneenä "voittaneensa" riidan.. Kannattaa miettiä tarkkaan ja tasapainottaa asioita. :hug:
  4. P

Pelkäätkö iltaisin/öisin yksin kotona?

niin.. joku varmaan varta vasten siellä teidä -keskellä ei mitään- odottelee sua puskassa jos satut tulemaan? :laugh:
  5. P

Onko TV:n mainoskatkokäytäntö muuttunut?

Mäkin huomasin salkkareita kattoessa että tuli viime viikolla kaks mainoskatkoa... kaupallistuu..
  6. P

Pelkäätkö iltaisin/öisin yksin kotona?

:laugh: :laugh:
  7. P

kauanko teillä on mennyt kalvojen puhkaisusta lapsen syntymään?

Niin, tuossapa se kysymys jo olikin..
  8. P

***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009 JOULUKUUSSA***

tsemppiä mymmeli! me käytiin tänään kontrollissa ja saatiin huomiseksi kutsu kalvojen puhkaisuun! eli meilläkin uusivuosi synnärillä
  9. P

Miksi istut vielä tähän aikaan plussailemassa?

täällä oli joku muukin loppumetreillä valvoskelemassa..? mäkin aloin vielä keittää riisipuuroa ja odottelen jos sitte pääsisin nukkumaan.. tässä kävelen ees taas samalla, josko auttais kipuihin...
  10. P

jääkö kukaan enää mun kanssa odottelemaan vai onko kaikki jo poksuneet? Mulla laskettu aika siis tuli ja meni, huomenna sovitusti polille KESKUSTELEMAAN mahdollisesta käynnistämisestä.. :kieh: Toivotaan että käynnistäisivät jo, kun on niin vaikea jo olla. Mymmeli, jännitän nyt ensiyön...
  11. P

Typerä mies päästi 6 v lapsen yksin pihalle!!!!

joku on kattonu liikaa bb:tä..
  12. P

Typerä mies päästi 6 v lapsen yksin pihalle!!!!

en ymmärrä? miksei 6 v. voisi olla valvottuna pihassa yksin/kaverin kanssa?
  13. P

osaako teidän 6-vuotiaat

Meillä pian 6 vuotias osaa hiihtää, muttei luistella eikä ajaa polkupyörällä ilman apupyöriä. poika on aina ollut melko arka kokeilemaan uutta ja pyöräillessäkin ajaa välillä pitkiä välejä ilman että apupyörät oli maassa, mutta jos otetaan ne pois niin ei varmasti pyörään mennyt. Luistimilla...
  14. P

Todella kestävä ja vedenpitävä talvipuku kohta 6v pojalle???

meillä on pian 6-vuotiaalla käytössä reiman henkselihousut ja takki. Molemmissa ns.lumilukot. Takki oli n.60e ja housut n.30e. Ovat kestäneet hyvin ja poikakin on ollut tyytyväinen. Pukua kun poika ei enää kelpuuttanut. Ei ole tarvinnut kuriksia käyttää, tämä oli meillekkin kriteerinä, koska ei...
  15. P

Mä sitkeesti oottelen sun kanssa täällä :wave: Mulla siis alkaa huomenna rv40 ja ois laskettu aika eikä mitään tietoa tulevasta.. keskiviikkona olis synnärille aika, ilmeisesti käynnistyksestä pitäisi jutella..
  16. P

Synnytys

onnea! :flower: Toivottavasti mäkin pian :heart:
  17. P

Älysin juuri, että olisipa kamalaa synnyttää ensiviikon ma, ti, ke tai to

olisko se nyt oikiasti niin kamalaa? |O
  18. P

Millä arvoilla raskausdiabeeteksessa määrätään insuliinit?

oho.. vähän kyllä säikähdin! Mulla nyt laskettu aika mennyt ja polille aika vasta keskiviikkona ja sittenkin sanoivat että mietitään käynnistysajankohtaa! Oonkohan täysin osaavissa käsissä? :x Etenkin kun mulla tuo painoarvio on vaihdellut paljon, ultran mukaan viimeisen 3viikon aikana olis...
  19. P

Kuinka varmaa tuo sukupuoli ultrassa on (sori taas tätä samaa...)?

kyllä se pippeliltä vaikuttaa =) niin kun monet jo laittanukin, yleensä tyttö on epävarma, mutta poika taas pitäisi olla varma. Uskoisin sitä kätilöä, kun se katsonut laajemmalti ja eri kulmista pienoista.
  20. P

Kuinka varmaa tuo sukupuoli ultrassa on (sori taas tätä samaa...)?

Pystytkö rajata sitä pippeliä jotenkin tohon kuvaan? kun näin "maalainen" ei osaa katsoa sitä =)

Yhteistyössä