kyttään tuota ketjua missä isä herättää lapsen katsomaan sekstailuja....aivan järkyttävää...:(
Minä 30.12.2009 #26 kyttään tuota ketjua missä isä herättää lapsen katsomaan sekstailuja....aivan järkyttävää...
Minä 30.12.2009 #28 Paitsi että se on jo poistettu.... toivottavasti tyyppi ei jää ilman seuraamuksia......mulle tuli paha olo suorastaan....:/
Paitsi että se on jo poistettu.... toivottavasti tyyppi ei jää ilman seuraamuksia......mulle tuli paha olo suorastaan....:/
pienuu 30.12.2009 #30 täällä oli joku muukin loppumetreillä valvoskelemassa..? mäkin aloin vielä keittää riisipuuroa ja odottelen jos sitte pääsisin nukkumaan.. tässä kävelen ees taas samalla, josko auttais kipuihin...
täällä oli joku muukin loppumetreillä valvoskelemassa..? mäkin aloin vielä keittää riisipuuroa ja odottelen jos sitte pääsisin nukkumaan.. tässä kävelen ees taas samalla, josko auttais kipuihin...
chef 30.12.2009 #32 En saa unta, kun tuo elämäänsä kyllästynyt katti herätti mut yöunilta klo 22:15 :kieh:
vieras 30.12.2009 #33 Ei vaan nukuta. Tuli nukuttua aamulla pitkään. Jotenkin tuo rytmi kääntynyt näin lomalla. Mitenkähän sitä sitten herää ku pitäs töihin lähteä.
Ei vaan nukuta. Tuli nukuttua aamulla pitkään. Jotenkin tuo rytmi kääntynyt näin lomalla. Mitenkähän sitä sitten herää ku pitäs töihin lähteä.