Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:No joo,mutta mä elänkin todellisuudessa, enkä painajaiselokuvissa ....;D
Useimmat taitaa ! Mulle ei kyl mitää kauhuelokuvia. Alkaa toi CSI olee jo rajamailla, taidan vaihtaa kanavaa ni uniki tulee paremmi 8)
Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:No joo,mutta mä elänkin todellisuudessa, enkä painajaiselokuvissa ....;D
Lisäys: Keittiksen koira on kans ihanaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:En pelkää. Asun kerrostalossa niin ei ole mitään pelättävää. Niin ja Meahin koira on ihana :heart:
Peesaan! Siitä vasta vainoharhaseks tulee..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Koira ei todellakaan auta asiaa! Meillä tuo pikkupiski vartioi kotia normaalia tarkemmin kun isäntä on poissa, ja yöllä se näkee mörköjä. On vielä pelottavampaa olla yksin kotona ja koira haukahtelee pitkin yötä kaikelle olemattomalle.
Meiän puudeli näkee mörköjä vain pääsiäisenä, jos on virpomisvitsoja kukkamaljakossa. Höyhenet on sen mielestä mörköjä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Koira ei todellakaan auta asiaa! Meillä tuo pikkupiski vartioi kotia normaalia tarkemmin kun isäntä on poissa, ja yöllä se näkee mörköjä. On vielä pelottavampaa olla yksin kotona ja koira haukahtelee pitkin yötä kaikelle olemattomalle.
Ei tuo meidän koira mörköjä näe.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Koira ei todellakaan auta asiaa! Meillä tuo pikkupiski vartioi kotia normaalia tarkemmin kun isäntä on poissa, ja yöllä se näkee mörköjä. On vielä pelottavampaa olla yksin kotona ja koira haukahtelee pitkin yötä kaikelle olemattomalle.
Ei valonheittimiäkään, siis liiketunnistimella Naapurin kissa tai joku rusakko laukaisee liiketunnistimen ja sinä olet sisällä paniikissa miettimässä kuka pihassa kulkee.Alkuperäinen kirjoittaja Sini:Ehkä ei sitten koiraa... mut jotkut valonheittimet pihaan ja vartijat ovelle. =)
Ja tää on kyllä kans ihan uskomattoman ihana =)Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Ihana :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Meiltä löytyy tällainen eikä meillekään taida kukaan tulla ilman asiaa kolkuttelemaan
Mä en ainakaan uskalla tulla leikkimään teidän koiran kanssa.... :ashamed: Pienemmätkin sylikoirat saattavat näyttää musta välillä uhkaavilta niin mun on vaike :ashamed: uskoa että tossa kuvassa teidän koira vaan ihan iloisesti leikkii lasten kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja meah:Et vieny mun yöunia.Alkuperäinen kirjoittaja timpalanti:Anteeks pelottelu mut jos joku joku hullu tulee pelottelemaan, näät vaikka ikkunasta jonkun tyypin pihalla.. sehän voi tehdä vaikka mitä! Ei kukaan kuule edes sun huutoas : /Alkuperäinen kirjoittaja meah:Mitä täällä keskellä peltoa pelkäisi?
Mutta sikälikin vaikea sanoa, kun on tuo koira. Ilman sitä voi olla, että olisi vähän orpo olo.
Toivottavasti et menetä yöunias mun kauhuskenaarioide takii :hug:
Kyllä ihan tosissaan tarvii olla aivan järkijättö, jos tänne hevonkuusen viimeiseen pellonkulmaan vaivautuu pelottelumielessä. Autolla meille ei edes pääse ilman, että mä näen jo puolen kilsan päästä jonkun tulevan.
Täällä on niin pimeää, että mä en edes näkisi jos tuolla ikkunan takana joku olisi. Koira kyllä varmasti asiasta ilmoittaisi.
Ja tosiaan, se koira.
Jos joku ihan tosissaan haluaa kokeilla onneaan koiran kanssa, joka ihan vaan lasten kanssa leikkiessään näyttää tältä:
niin mä nostan hattua. Se tyyppi on varmaan sitten huvinsa ansainnut.
Alkuperäinen kirjoittaja meah:Et vieny mun yöunia.Alkuperäinen kirjoittaja timpalanti:Anteeks pelottelu mut jos joku joku hullu tulee pelottelemaan, näät vaikka ikkunasta jonkun tyypin pihalla.. sehän voi tehdä vaikka mitä! Ei kukaan kuule edes sun huutoas : /Alkuperäinen kirjoittaja meah:Mitä täällä keskellä peltoa pelkäisi?
Mutta sikälikin vaikea sanoa, kun on tuo koira. Ilman sitä voi olla, että olisi vähän orpo olo.
Toivottavasti et menetä yöunias mun kauhuskenaarioide takii :hug:
Kyllä ihan tosissaan tarvii olla aivan järkijättö, jos tänne hevonkuusen viimeiseen pellonkulmaan vaivautuu pelottelumielessä. Autolla meille ei edes pääse ilman, että mä näen jo puolen kilsan päästä jonkun tulevan.
Täällä on niin pimeää, että mä en edes näkisi jos tuolla ikkunan takana joku olisi. Koira kyllä varmasti asiasta ilmoittaisi.
Ja tosiaan, se koira.
Jos joku ihan tosissaan haluaa kokeilla onneaan koiran kanssa, joka ihan vaan lasten kanssa leikkiessään näyttää tältä:
niin mä nostan hattua. Se tyyppi on varmaan sitten huvinsa ansainnut.
niin.. joku varmaan varta vasten siellä teidä -keskellä ei mitään- odottelee sua puskassa jos satut tulemaan?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En. Mut en tieten tahtoen lähti ulos pimeellä kulkemaan, ties mikä raiskaaja puskasta hyppäis.