Hakutulokset

1. piippolanvaarinmuori

Siis ei voi olla totta!! (hääkutsusta)

Se on jännä että tämäkin asia voidaan vääntää ja kääntää ihan päälaelleen, jos halutaan...! =) Siis että jos vaikka me ei lähettäis sellaisiin häihin, joihin ei lapsia ole kutsuttu, niin MEITÄ pidetään itsekkäinä, koska "tahtoisimme välttämättä päästä esittelemään omia kullannuppujamme...
  2. piippolanvaarinmuori

Siis ei voi olla totta!! (hääkutsusta)

\ Minä kuulun niihin ihmisiin, jotka eivät koskaan tule puolustamaan tämäntapaista itsekkyyttä. :xmas: Tämä "minä haluan, minä tykkään, minä ajattelen, minä minä minä"-juttu on karannut käsistä jo aikapäiviä sitten...näin ajattelen.
  3. piippolanvaarinmuori

MIKSi lapsia ei nykyään enään saa viedä mihinkään

Se on sitä minä minä minä-kulttuuria, johon ei äänekkäät/kiukuttelevat/sotkevat/juoksevat/näkyvät/häiritsevät lapset sovi. :saint: Etkös tiennyt, että tämä maailma on vain aikuisia varten? ;) Vakavasti puhuen...voisin oksentaa! :x Tämä on sitten vain se minun mielipide tästä minä minä...
  4. piippolanvaarinmuori

saakelin ämmä!

Itse ymmärrän oikein hyvin sen, ettei AINA ole aikaa jäädä rauhoitteleen lasta kauppaan, vaan täytyy sen sitten antaa kitistä rattaissa ja hoitaa ostokset pikapikaa... Mutta jos minulla olisi yksi lapsi, voisin itse henk.koht. kantaa sen sylissä vaikka koko kauppareissun ajan, oli sitten kuinka...
  5. piippolanvaarinmuori

Äitiys+väsymys

Ei kiinnosta enempätä...? :whistle:
  6. piippolanvaarinmuori

Äitiys+väsymys

Onko se niin, että lapsia saa "tehdä" vain sillä ehdolla, ettei väsy?! :whistle: Tuntuu hurjan monesti, että se on niin... Aivan sairasta!! Vaikea uskoa, että ylipäätään olisi olemassa äitejä, jotka eivät IKINÄ olisi väsyneet -vai onko niitä? :saint: :saint: No kuka se sitten on se, joka...
  7. piippolanvaarinmuori

Vaunuista????

Katsopas tuo minun vaunujen myynti-ketju! ;) Käännettävä työntöaisa ja kohtuullinen hinta...!
  8. piippolanvaarinmuori

Koska kivekset laskeutuu ?

\ Siis ehkä puhumme nyt sitten vähän erilaisista laskeutumisista! =) Näin meillä ainakin neuvolassa sanottiin, kun pojalla (1½) ei oikeen ole nuo pallukat pusseissaan, mutta "vetämällä" kyllä sinne tulevat...en tiedä sitten...
  9. piippolanvaarinmuori

-----

\ Ok. No pistetään sit hinnaks 350?! :wave:
  10. piippolanvaarinmuori

-----

\ Eihän se ole tyhmä joka pyytää...jne. ;) Nämä ovat kuitenkin vielä melko uudet pelit ja uutena maksaneet 650?.
  11. piippolanvaarinmuori

-----

\ No mikäs olisi sinun ehdotus? :wave:
  12. piippolanvaarinmuori

Koska kivekset laskeutuu ?

Eikös sääntö ole että kouluikään mennessä! :) Kyllä meidänkin 1½veellä on vielä palleroiset vähän "hukassa"...
  13. piippolanvaarinmuori

-----

=) Jos nyt nostaisin tän kuitenkin vielä... Eikö kukaan tarvis?! Hinnasta saa tinkiä, ei ole kiellettyä! ;) Tarttis vaan saada nämä myytyä, kun aion entisöidä meille sellaset retrohenkiset vaunut... =)
  14. piippolanvaarinmuori

silkkaa uteliaisuutta...miten esim.6ja siitä enem.lapsia

Meillä viisi pientä lasta, vanhin 6-vuotias, kuudetta odotan. Tottakai sitä väsyy välillä ja joskus tulee karjuttuakin! :snotty: Mutta pääasiassa yritän hoitaa asiat aina puhumalla ja silleen...sillä olen huomannut myös sen, että se karjuminen jos mikä ottaa voimille! :whistle: Paremmin...
  15. piippolanvaarinmuori

Nannaa.

3 vanhinta pihalla, 2 nuorinta nukkuu, kuppi kuumaa ja pala tuoretta pannaria...ahh! Jaksaisko tuota olla kotiäitinä, jos ei näitä nanna-hetkiä olisi koskaan....?! B) *mikä ihana hiljaisuus*
  16. piippolanvaarinmuori

-----

:attn:
  17. piippolanvaarinmuori

-----

*muoks*<br><br>
  18. piippolanvaarinmuori

Imetyksestä taas asiaa

Tämä muori vielä imettää edellistä (joka 3½kk) ja plussasin viime viikolla. Tarkoitus on lopettaa mahdollisimman pian imetys "kaiken varalta". =)

Yhteistyössä