Vaunuista????

Onko olemassa sellasia kohtuuhintaisia vaunuja (n. 300e-400e) joissa lapsi istuisi kasvot työntäjään päin? Mä olen miettinyt, että miksi ihmeessä monissa nyky-vaunuissa ja rattaissa lapsi katsoo menosuuntaan...kun
- tuuli lyö kasvoille
- aurinko paistaa silmiin
- lasta ei näy, joten juttelu on lykkimisen aikana vaikeata..jne.

Mä en ole keksinyt muuta hyvää tuosta naama-menosuuntaan-meiningistä kuin sen, että voi salaa massuttaa namuja tai lörpötellä kännyyn... :whistle: :D B)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 17:58 enga kirjoitti:
siis saahan sen työntö suunnan vaihdettua lähes kaikissa uusissakin malleissa :whistle:
Ahaa, no en ole vielä käynyt tutkimassa asiaa, mutta jotenkin on tullut sellainen mielikuva et suuntaa ei voi vaihtaa, kun niin vähän näkee niitä 'naamat-lykkijän-kanssa-vastakkain'-virityksiä...mutta hyvä tietää et näin voi tehhä.
Niin ja meidän vanhat (3v.) rattaat oli silleen kiinteät et ei onnistunut... :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 18:03 MorbidMama kirjoitti:
\
siis saahan sen työntö suunnan vaihdettua lähes kaikissa uusissakin malleissa :whistle:
Ahaa, no en ole vielä käynyt tutkimassa asiaa, mutta jotenkin on tullut sellainen mielikuva et suuntaa ei voi vaihtaa, kun niin vähän näkee niitä 'naamat-lykkijän-kanssa-vastakkain'-virityksiä...mutta hyvä tietää et näin voi tehhä.
Niin ja meidän vanhat (3v.) rattaat oli silleen kiinteät et ei onnistunut... :whistle:
monessa mallissa on ns. heitto-aisa eli työntösuuntaa voi vaihtaa vaikka vauhdissa

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 18:02 piippolanvaarinmuori kirjoitti:
Katsopas tuo minun vaunujen myynti-ketju! ;)
Käännettävä työntöaisa ja kohtuullinen hinta...!
Juu, katsoin kyllä, mutta en voi ihan vielä ostaa vaunuja ylipäätään..ajattelin vasta tuossa lähempä la:aa eli syssyllä.. :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 18:04 MorbidMama kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 17:58 Malviina kirjoitti:
Meillä on uutena ostettu Basson yhdistelmät, joissa vaihdettava työntösuunta ja maksoi alle 300? uutena.
Kiitos vinkistä =) Laitan nimen ylös.
Olen ollu muuten erittäin tyytyväinen kyseisiin härveleihin, mutta jos joutuu kasaamaan ja ottamaan autoon mukaan, se ei oo kovin kivaa :ashamed: Kasaaminen siis hankalaa ja vievät paljon tilaa kasattuna, muuten oivat vehkeet :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 18:05 enga kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 18:03 MorbidMama kirjoitti:
\
monessa mallissa on ns. heitto-aisa eli työntösuuntaa voi vaihtaa vaikka vauhdissa
Joo, okei...se kuulostaa näppärältä...hyvä homma! =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 18:06 Malviina kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 18:04 MorbidMama kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 17:58 Malviina kirjoitti:
Meillä on uutena ostettu Basson yhdistelmät, joissa vaihdettava työntösuunta ja maksoi alle 300? uutena.
Kiitos vinkistä =) Laitan nimen ylös.
Olen ollu muuten erittäin tyytyväinen kyseisiin härveleihin, mutta jos joutuu kasaamaan ja ottamaan autoon mukaan, se ei oo kovin kivaa :ashamed: Kasaaminen siis hankalaa ja vievät paljon tilaa kasattuna, muuten oivat vehkeet :D
Just, no meillä ei ole autoa..mut tuleehan sitä joskus jonkun kyydissäkin hurautettua...saako pyörät irrotettua? Täytyy tässä jossain vaiheessa ihan ottaa hommaksi kierrellä kattelemassa noita nykyisiä malleja..
Netin kauttakin kuulemma saa tilattua suht edullisia vempeleitä :)

Yhteistyössä