Hakutulokset

1. hupsukerttuli

Yliluonnolliset kyvyt. Onko niitä?

Mun läsnäoloni on aina saanut lamppuja rikkoutumaan. :/ Meillä kuluu AIVAN ÄLYTTÖMÄSTI hehkulamppuja kotona! Jotkut katuvalotkin sammuvat, kun autolla olen kohdalla. Päivittäistä tämä ei ole, mutta usein silti. Mua on aina jollain tapaa hirvittänyt tämä asia...
  2. hupsukerttuli

Nyt helv**ti kaikki vinkin ja keinot kehiin miten saan ton vauvan juomaan pullosta?!?

Mä oon tämän vinkin joskus ennenkin kirjoittanut, mutta laitanpa uudelleen sulle. Aikoinaan omalle pojalle ei millään kelvannut pullo. Ostettiin kans kaikki mahdollisen malliset imuosat mut ei. Yks ilta sit keksin idean. Aloitin imettämään kyljelläni maaten ja kun lapsi oli nukahtamaisillaan...
  3. hupsukerttuli

Missä maassa myydään tomi traktori leluja? Kuns uomessa ei saa kun huuto.netistä

Kyllä niitä toista vuotta sitten ainakin Citymarketistakin sai. Meillä olis ollu yks kokonaan leikkimätönkin Tomi tuolla kaapissa, kun poika sai sellaisen ison maatilapakkauksen ja ennestään jo Tomi meillä oli. :whistle: Pitänee joskus jaksaa myyntiin laittaa
  4. hupsukerttuli

laulun sanat hukassa - auttakee =)

Eikö kukaan muu tätä laulua oo kuullu? Mua nyt jäi asia niin kovasti vaivaamaan, ja haluaisin tuon laulun pojalle opettaa
  5. hupsukerttuli

laulun sanat hukassa - auttakee =)

Tuli mieleen lapsuudesta laulu, jossa kerrotaan pikkulinnusta, joka putoaa pesästään. Pitkä laulu, aika tarinamuodossa kerrottu. Muistan laulusta vain pätkiä: "ti-ti-ä-ä, kun koski, on kipiä pää ja poski, oi emoni oi, oi autathan vo, en pesääni päästä voi..." "se lauloi...
  6. hupsukerttuli

Ompeluapua!Tumpelo tekemässä valelaskosverhoja!

Saisko tuosta mitään järkeä hommaan. Eli tuolta näyttää kankaan taittelu kankaan reunasta katottuna ja noihin punaisiin kohtiin tulee tikkaus. Eli aina se ylempi laskos peittää sen alemman tikkauksen
  7. hupsukerttuli

Epäsuosittelen: Pirkka käsitiskiaine

mulla kans kyllä pätee sanonta "kahta en vaihda" - ja toinen niistä on Fairy! Ei kyllä ole samanlaista vielä vastaan tullut, et rasva likoais jo niin vähällä pesuainemäärällä. Muita aineita saa moneen otteeseen tiskatessa lisätä
  8. hupsukerttuli

Mistä oranssit kumisaappaat lapselle?

http://www.nokianfootwear.fi/kids/plan.php?vari=oranssi Meillä noi - ja on ihanat! =) Muoks...ja tuo ykäosa on selkeä oranssi, eikä punainen, kuten kuvasta vois kuvitella
  9. hupsukerttuli

Tupperwaren neliskanttisen kakkukuvun mitat hukas

Ymmärsin, et kakun tilaaja on hiljattain tuon kuvun ostanut. Yritin Tupperin sivuilta käydä kattomassa, mut enhän minä sieltä mitään kakkukupua löytäny :headwall: On kait turvallisempi siis pakastaa pellinkokoiset pohjat ja tehdä niitä varuiksi 3kappaletta ja leikata ne vasta ku nään livenä...
  10. hupsukerttuli

Varmaankin tuota. Ei kai siel Tupperil oo muita ku se pyöree ja tuo neliskanttinen kakkuhässäkkä. :/ Mutta ISO kiitos sulle! :flower:
  11. hupsukerttuli

Miten kaupan kassat tervehtii teitä? Hei vai moi?

Pakon sanelemana (kaksikielinen alue) aina Hei!
  12. hupsukerttuli

Voisko joku erittäin ihana ihminen mulle tuollaisen kuvun mitat antaa? Mun pitäis tutulle tehdä kakku ja saan tuollaisen sit valmiille kakulle kuljetusvälineeksi. Ongelma on vain se, et kakkupohjat tekisin tänäiltana/huomenna ja tuon kuvun saan vasta loppuviikosta
  13. hupsukerttuli

Hei onko se Ikean Minnen-sänky hyvä?

Meillä on tuo valkoisena. Kuva vääristää mielestäni sen verran, et näyttäis olevan täyteen mittaan venytettynä tuossa kuvassa. Ja lisäksi kuvassaoleva patja on jumalattoman paksu. Meillä on se perus-lastensängynpatja ja silloin nuo reunat jää selkeästi sänkyyn. Ja tosiaan kun se sänky on siinä...
  14. hupsukerttuli

Muita koukussa Mafia Warsiin?

:wave: :D
  15. hupsukerttuli

lorutukset...miten menee

Hauskaa! :D Minä oon tuon lopun laulanu aina et: "Ahneestippas kallista röörää, esikunta arestissa röskytä rös". Huvittaa, vain et muuttuu pikkasen sanojen merkitys tuolla välilyönnillä... :whistle:
  16. hupsukerttuli

anteeksi nyt kauheasti mutta tarttis vastauksen niiltä joiden lapset on saaneet possulunssarokotteen

Kysyin Vaasassa lastenlääkäriltä asiasta tiistaina, ja hän sanoi, että voi huoletta antaa pistoksen jälkeen, jos tarvii
  17. hupsukerttuli

Oletteko tehneet Hello Kitty-kakkuja? Jos, niin minkälaisia... Tarttis ideaa..

Tällaisia on tullu värkättyä. Tuo viimenen on ihka ensimmäinen "vaahtokarkkiväkerrys", ja en kyl oo ihan tyytyväinen
  18. hupsukerttuli

No miltäs teidän keittiöissä näyttää? Näytä kuva!

Meidän keittiöstä kuvaa. En viitti uudestaan mennä kuvailemaan nyt. Kuvattu siksi tuosta kuvakulmasta, kun uusi lattia piti yhdelle tutulle esitellä. Verhot on nykyisin erit. Aijaa ei toiminu, ja en oo varma, osasinko tota Imageshackia käyttää... :/
  19. hupsukerttuli

Koskettavat ja liikuttavat tuutulaulut pinoon.........................

Kuun valo kattomme harjalla hohtaa ilta kun joutunut on. Lepoon on käyneet pikkuiset linnut, aika jo sinunkin on. Aamulla heräät ja aurinko loistaa kirkkaana tielläsi sun. Uinu mun lapseni, poikani pieni, rakkaani, aarteni mun. Nuku jo, lintuni, pulmuni pieni, kehtoosi keinahtavaan...

Yhteistyössä