Aloin pelata ja nyt jotenkin tuntuu että olen ihan addiktoitunut. Onko muita kohtalotovereita?
Kiva peli mutta vie niin kauan että siellä jotain saisi tehtyä.
Kiva peli mutta vie niin kauan että siellä jotain saisi tehtyä.
NY kohta valmisAlkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku::saint:
Sama, mut mä en muista mistä sai blackmail photos.. karsee pula :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:NY kohta valmis
"Obtain compromising photos" en muista millä tasolla, mut se mihin tarvitaan niit kameroita =)Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Sama, mut mä en muista mistä sai blackmail photos.. karsee pula :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:NY kohta valmis
Pitääkin koittaa sitten siitä.Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:"Obtain compromising photos" en muista millä tasolla, mut se mihin tarvitaan niit kameroita =)
Millä tasolla?Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:NY kohta valmisAlkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku::saint:
Niin, että on masteroinut ihan kaikki tehtävät, mitä NY:n puolella on... Eli se 100+ taso..Alkuperäinen kirjoittaja koukussa myöskin:Millä tasolla?Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:NY kohta valmisAlkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku::saint:
Eiks siinä sit tule enään tehtäviä lisää? Ite oon tasolla 131.Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Niin, että on masteroinut ihan kaikki tehtävät, mitä NY:n puolella on... Eli se 100+ taso..Alkuperäinen kirjoittaja koukussa myöskin:Millä tasolla?Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:NY kohta valmisAlkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku::saint: