Mistä oranssit kumisaappaat lapselle?

• Viestiketjun aloittaja kumpparit
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Crosc on keltainen ja oranssi ja niitä saa.. stokka ja merkin omat liikkeet ainakin. Ja on kivat jalassa kun on niiin kevyet! Vaikka muutoin meille ei kys merkin kenkiä suosita!

hakkarainen
herra hakkarais saappaat on oranssit!! aivan yli-ihanat harmi vaan kun ei niin pientä kokoa ollut että mun 1v ois menny :) tosin eipä se vielä es kävele joten jospa ens vuonna sit olis vielä niitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Mari:
Olipas söpösiä nuo keltaiset ja oranssit kumpparit!
.....mutta eipä tietenkään ollut kokoa 19 jotka minä tytölleni tarvitsisin :(
http://www.vikingfootwear.com/default.aspx?aid=9071618#product=9141178&category=9088373*9090646*&page=default&freetext=default&action=product

Stokkalla olen ko merkkiä nähnyt, tosin en ole tästä varma. Palomiessaappaita ainakin oli.

Mari
Suurkiitos sulle Nalkuttava Talonmies!! Täytyy kävästä katsomassa, jospa tuollaisia ihanuuksia siellä vielä olisi...juuri sellaiset, kuin etsin "värikkäät prinsessakumpparit" :D

keiju
... liilasta ja pinkistä lyhytvartisesta koot 20 ja siitä ylöspäin, nekin tosin aivan ihanaiset tytöille. Tosin kumisaappaihin voi hyvin laittaa paksun pohjallisen, sellasen lämminpohjallisen, ei ne kuitenkaan ole kuumat keväällä ja sillä saa ainakin yhden koon "nipistettyä"pienemmäksi. Näin ollaan tehty monesti meillä =)
Ja muuten, ne on tosi hyvät just tollaselle pienelle ne lyhytvartiset, kun monet normivartiset tulee loppujen lopuksi aika ylös pienillä, melkein polvitaipeeseen. Nuo pysyy hyvin haalarin lenksun alla ja on aikas kivat ja kevyet, nimim.kokemusta on ;)

Yhteistyössä