Yksi sellainen ikävämpi kokemus mullakin tulee nyt mieleen siltä ajalta kun asuin vielä kotona ja olin sellainen kouluikäinen ja sitten kotona paljon yksin, kun vanhemmat oli töissä. Yhdessä asunnossa tuolloin (asuttiin siellä kun olin jotain 10 - 17-v.) mulla oli tosi paha tunne siitä etten ollut siellä yksin ja että se joku ei halua mun lähtevän asunnosta. Se tunne oli niin vahva, että aina jonkin verran ennen kuin piti lähteä vaikka kouluun kävin avaamassa ulko-oven että pääsen lähtemään tarvittaessa nopeasti. Se oli komikerroksinen asunto, jossa mun huone oli pohjakerroksessa ja ylimmässä oli telkkari. Se meni usein itsellään päälle kun olin yksin kotona. Kiipesin sen sinne kyllä sammuttamaan, mutta tosiaan pelotti tuolloin.
Muoksu: Ja aina kun olin siellä yksin kotona meidän koira murisi ja haukahteli koko ajan. Siis ihan koko ajan. Meinasin tulla hulluksi.
Muoksu: Ja aina kun olin siellä yksin kotona meidän koira murisi ja haukahteli koko ajan. Siis ihan koko ajan. Meinasin tulla hulluksi.