Hakutulokset

1. A

Inseminaatio

Kylläpä tämä piinailijan aika tuntuu loputtoman pitkältä :headwall: maanantaihin pitäis malttaa odottaa testailua, mut sorrun varmasti viikonloppuna :ashamed: Mulla ei ole ollut inssissä mitään lääkkeitä tai hormoneja mukana, kun ovis tapahtuu itsestään eikä kuulemma olis mistään hyötyä...?
  2. A

YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

Onnea Minotchkin :flower: :heart: Aivan selvä plussahan toi on! Yritetään tulla pian perässä odotuspuolelle...
  3. A

Minotchkin hurjasti onnea haamusta :flower: Plussahan se haamukin on, ainakin jos sen selvästi erottaa. Mulla molemmissa raskauksissa tullut haamu sinä päivänä kun menkkojen olis pisimmän kierron mukaan pitänyt alkaa. Kevät1 pahoittelut tädistä :hug: eikö se nyt tajua pysyä poissa :ashamed...
  4. A

Äkkiä ajattelin tänne kurkata ja täällähän olikin jänniä uutisia Minotchkinilta Nyt vaan kaikki raajat pystyssä toivotaan, että r-testi näyttää saman. Tulehan heti kertomaan kun olet testaillut! onlydream pahoittelut tädistä :hug: Mä myös popsin melkoisen vahvoja särkylääkkeitä aina pari...
  5. A

erka ei se onneksi välttämättä mene noin, että kun aikaisin alkaa menkat niin olis sitten toisesta päästä pois. Ainakin mun äidillä on alkanut aikaisin ja loppunut myöhään. ja aina aikaisemmin harmittelin, että noinkohan noi ovat itselläkin pitkään riesana, mutta nyt olen ekan kerran ollut...
  6. A

Inseminaatio

Annabell pahoittelut :hug: Mulla siis oli inssi tasan viikko sitten ja vielä tämä viikko piinailua :headwall:
  7. A

Greippimehusta sen verran, että mäkin olen sitä jossain välissä pari kiertoa lipitellyt, mutta kuten Rosmariinilla, niin mullakaan ei kyllä auttanut. Päinvastoin ainakin toinen greippimehukierto oli tavallista kuivempi. Mutta näitä asioitahan ei voi omalla kohdalla tietää kuin kokeilemalla...
  8. A

Tervetuloa uudet mukaan :wave: Täytin juuri 38 v ja mies on 5 vuotta vanhempi. Meillä ennestään 05 syntynyt poika ja yksi alkuraskauden keskenmeno elokuussa 2008. Tuo raskaus sai alkunsa melko nopeasti, mutta nyt siis yritystä takana reilu vuosi ilman tulosta. Ollaan käyty nyt syksyllä...
  9. A

Minotchkin kun ei kerran luonnonmenetelmä ole tulosta tuonut, niin inssi parantaa edes vähän mahiksia.
  10. A

Minotchkin onkohan meillä sama mies :laugh: :laugh: Nimittäin sama analyysi tuntuu olevan :laugh: Meillä myös normaalimuotoisia 13% ja epänormaaleista suurimmalla osalla epämuotoinen pää :o Mutta meille ainakin sanottu noilla tuloksilla ettei asia siis ainakaan miehen simpoista ole kiinni...

Yhteistyössä