YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

Tervetuloa uudet mukaan :wave:
Täytin juuri 38 v ja mies on 5 vuotta vanhempi. Meillä ennestään 05 syntynyt poika ja yksi alkuraskauden keskenmeno elokuussa 2008. Tuo raskaus sai alkunsa melko nopeasti, mutta nyt siis yritystä takana reilu vuosi ilman tulosta. Ollaan käyty nyt syksyllä tutkimukset ja niistä saatu puhtaat paperit eli ei ole löytynyt mitään vikaa kummastakaan. Ensimmäinen inseminaatio tehtiin tällä viikolla.

Joku kyseli tosta inssistä eli siinä ruiskutetaan pestyt (eli parhaiten liikkuvat) siittiöt naisen kohtuun ovulaation aikaan. Ensin ultrataan, että munasolu kypsyy, sitten tikutellaan kotona ovista ja oviksen jälkeen mies kiikuttaa siittiöt "pestäväksi", jonka jälkeen tehdään toi inssi. Eli noin niinkuin lyhykäisyydessään :LOL:

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Tervetuloa vaan mukaan SMSM ja poni06 ja tuttujahan sitä jo ollaankin tuolta kolmatta kuumeilevien puolelta :wave: :wave:

SMSM täällä voit myös tuota päivitystä tehdä jos en minä tai rosmariini ole ehditty tekemään eli vähän sama homma myös täällä mitä siellä toisessa pinossa.

pimpula74 mulla kans muutama kierto sitten tuli noilla päivillä oviksen jälkeen tummaa töhnää tai miksikä sitä oikein nimittäisikään,kuvittelin että olis ollu kiinnittymis vuotoa mutta ei ollu :( ja kipuilua oli myös kun olin ratsastamassa ei tuntunut ollenkaan mukavalta, toivotaan että sinun kohdalla olisi kysymys salamatkustajan tarrautumisesta!

Minä olen käyttänyt foolihappoa parin kk: ajan ja huomannut että nyt tässä kierrossa ekan kerran pitkään pitkään aikaan huomasin noi kananmunavalkuaiset,kai sillä jotai tehoa!

Perjantai 15.10.09

Helvi-10....................................5/24-26...yk 11
amati........................................ 9/18-28 (-32)...yk3
Tsuba.........................................10/28-31... yk 5
Rosmariini -74............................13/28-31...yk 15
Lumi-Marja.................................14/27
Annemaarit................................15/24-28
Mahdotontako............................17/27-29...yk 2
Enkelinäiti..................................19/26-27...yk1
Minotchkin.................................19/23-25...yk 4
kevät1......................................21/30...yk10
onlydream.................................22/23-29 yk3
Taikakuu.................................. 23/
Sisusalmiakki...........................23/28
erka.........................................25/28-31 (yritys alkaa 11/12 09)
SMSM.......................................
Poni06.....................................

Taustailevat Miia, Tinki, Abby, Tiitikan, Barbarella, Ebony, Rikupi, kikkara, touhu tenava, Rinja

:heart: PLUSSANNEET 2009 :heart:

Oliivitar Lokakuu
Tiktu..........Syyskuu:heart:
Erjamari..........Syyskuu:heart:
PK- haaveilija= äiti vm70..........Heinäkuu :heart:
piipiäinen coitus interruptus..........Kesäkuu :heart:
Destiny..........Helmikuu yk 4 :heart:

:heart: SYNTYNEET VAUVAT 2009 :heart:

Mansku72 10.07 tyttö :heart:
Äiti-kengu 1.07 tyttö :heart:
Mantana 30.01 poika :heart:

[/quote]

Toivotaan, että olis "salamatkustaja" tarrannut kiinni, olen kyllä sen verran epäileväinen sen suhteen, koska menkkoja ei ole kierukan poiston jälkeen vielä tullut, niin en usko että ois tärpännytkään.
Alavatsapainetta tuntuu kyllä olevan. Aiemmista raskauksista olen tiennyt jo ennen testin tulosta että nyt on tärppi käynyt, samanoloisia oireitakin kyllä nyt on, omiin farkkuihin en ole enää sen jälkeen mahtunut kun testi näytti +. Nytkin olen joutunut tänään avaamaan nappeja kun istun.
No tarina ei vielä kerro enempää, täytyy vaan odottaa ensviikonloppuun, mutta kun ei millään malttais ;)

Tervetuloa uusille! Minulla ikää 37, samaa vuosikertaa kuin Minotchkin. Ennestään on 2,5 v poika, joka sai alkunsa nopeasti. Tätä toista on yritetty tämän vuoden alusta lähtien toistaiseksi tuloksetta. Taidanpa kokeilla greippimehua minäkin!
Annemaarit - kiitos tiedoista. Olen ihan pihalla noista hoidoista, mutta saa nähdä, että joutuuko sitä vielä senkin tien kulkemaan.
Malttia piinailijoille ja mukavaa viikonloppua kaikille!

Kohta ollaan kauppaan lähdössä. Pitänee käydä sitä greippimehua hamstraamassa ja vois samalla vilasta noita ovis- ja raskaustestejäkin Prismassa. Koskaan aiemmin 2 aiemman lapsen kohdalla en moisia ole tarvinnut. Molemmat on lähteneet eka yrittämällä alulle ja tk:een oon näytteen vieny. Nytkin olen kyllä varautunut jo tk:een viemään näytteen - purkit oon jo hakenut valmiiksi ja soitto tk:een, kun tuntuu, et ois jotain tulostakin testattavaksi.. Homma on aina hoitunut hyvin ja onnentoivotukset olen saanut kun olen kysellyt tulosta =) . Mutta voihan noita testejä ainaki vilasta. Torstaina ois oikea aika viimeistään alkaa miehen kans vällyjä heilutteleen - tosin toi mies on niin innokas, ettei malta sinne asti ootella :LOL: .

Tervetuloa Poni06! Pikaista tärppionnea teille!

Erka, siis mulla greippimehu ei toiminut. Join sitä pari kiertoa, ensin ei mielestäni mitään vaikutusta ja sitten viimeisessä kokeilukierrossa ei ollenkaan sitä eggislimaa. En mä usko, että se haitallista on, varsinkin jos juo lasin, pari, mutta ei se myöskään kaikilla toimi. Vehnänalkioöljyä saa luontaistuotekaupasta, mulla käytössä sellainen, jossa on lesitiini mukana. Öljyssä on omega-3 ja omega-6 mukana eli sinänsäkin hyväksi. Lähinnä noiden omegoiden takia sitä otan, mutta netistä löytyy kyllä kuumeilijoiden keskusteluja venhnänalkioöljystä, esim. täällä http://kaksplus.fi/keskustelu/t1108601

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Lauantai 17.10.09

SMSM........................................6/28-29...yk2
Helvi-10....................................6/24-26...yk 11
amati........................................ 10/18-28 (-32)...yk3
Tsuba.........................................11/28-31... yk 5
Rosmariini -74............................14/28-31...yk 15
Lumi-Marja.................................15/27
Annemaarit................................16/24-28
Mahdotontako............................18/27-29...yk 2
Enkelinäiti..................................20/26-27...yk1
Minotchkin.................................20/23-25...yk 4
kevät1......................................22/30...yk10
onlydream.................................23/23-29 yk3
Taikakuu.................................. 24/
Sisusalmiakki...........................24/28
erka.........................................25/28-31 (yritys alkaa 11/12 09)

Taustailevat Miia, Tinki, Abby, Tiitikan, Barbarella, Ebony, Rikupi, kikkara, touhu tenava, Rinja

Oliivitar Lokakuu
Tiktu..........Syyskuu:heart:
Erjamari..........Syyskuu:heart:
PK- haaveilija= äiti vm70..........Heinäkuu :heart:
piipiäinen coitus interruptus..........Kesäkuu :heart:
Destiny..........Helmikuu yk 4 :heart:

[/quote]

[/quote]

Lauantaita kanssa sisaret :wave: :wave:

Kroppa taitaa aika tarkkana käydä,tosi pienesti on tänään tuhrua ollu pyyhkiessä eli tarkoittaa että ma punahelma kurvaa viikon aluksi paikalle :( ja tasan 14 vrk tulee sit oviksesta,onneksi kierto näyttää normaalia pituutta eikä 23pv niinkuin viimekierrossa.

Minäkään en aikaisemmissa yrityksissä ole käyttänyt ovis tikkuja en itse asiassa ole edes niiden olemassa olosta silloin tiennyt :LOL: Molemmista tein plussat kotona pregnestick halppis testeillä n. 4pv kierron mentyä yli ja heti vahvasti näyttivät että matkustaja mukana.

Miksikähän sitä ei osaa ottaa enää samalla tavalla rennosti tätä hommaa?? :/
No yksi syy löytyy täältä keskustelu palstoilta :LOL: :LOL: täällä on mukava purkaa ajatuksiaan ja lukea muidenkin juttuja.Täytynee tunustaa, silloin kun ykköstä ja kakkosta tehtiin niin ei ollut edes tietoakaan näistä palstoista,tai ehkä oli tietoa että niitä on mutta ei vaan tullut käytyä,no nyt sitten siitäkin edestä :kieh:

Lapsukaiset pv unilla ja nyt vähän omaa aikaa,pitää valmistautua Horse Shoun katsomiseen näin koti soffalta, kun ei paikan päällä päässyt,kun täällä matkan ja korven takana asutaan.

Mukavaa viikonloppua ja isoja plussa puhureita muille :whistle: :whistle:

Onlydream eikös tuo 23 pv:kin luokitella ihan normaaliksi kierroksi?! Lueskelin jostain että kun kierto oli tietynpituinen niin ovulaatiota ei ehdi tapahtumaan mutten muista mistä sitä luin ja kuinka lyhyt kierto sai sellaisen aikaan mutta sen muistan varmasti että 23 -35 oli normaalikierron rajat.

=)

Greippimehusta sen verran, että mäkin olen sitä jossain välissä pari kiertoa lipitellyt, mutta kuten Rosmariinilla, niin mullakaan ei kyllä auttanut. Päinvastoin ainakin toinen greippimehukierto oli tavallista kuivempi. Mutta näitä asioitahan ei voi omalla kohdalla tietää kuin kokeilemalla.

Kummasti tässä on yhdellä jos toisella noi raskaudenedistämiskeinot jämäköityneet vuosien varrella :LOL: :LOL: eipä ole itsekään aikaisemmin tullut tikuteltua tai greippimehuja kokeiltua, saatika täällä palstoilla roikuttua. Luulis että näin iän myötä sitä viisastuu ja unohtaa kaikki hömpät, mutta mutta... :headwall: :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja Annemaarit:
Greippimehusta sen verran, että mäkin olen sitä jossain välissä pari kiertoa lipitellyt, mutta kuten Rosmariinilla, niin mullakaan ei kyllä auttanut. Päinvastoin ainakin toinen greippimehukierto oli tavallista kuivempi. Mutta näitä asioitahan ei voi omalla kohdalla tietää kuin kokeilemalla.

Kummasti tässä on yhdellä jos toisella noi raskaudenedistämiskeinot jämäköityneet vuosien varrella :LOL: :LOL: eipä ole itsekään aikaisemmin tullut tikuteltua tai greippimehuja kokeiltua, saatika täällä palstoilla roikuttua. Luulis että näin iän myötä sitä viisastuu ja unohtaa kaikki hömpät, mutta mutta... :headwall: :LOL:
Ei kun tästähän se "tonttuilu" vasta alkaa :LOL: . Myöskään minä en ole aikaisemmin tehnyt mitään vippaskonsteja raskautumisen aikaansaamiseksi enkä palstaillut ollenkaan. myös ovulaatiotestit ovat ihan vieraita. mutta nyt on jo jemmattu kaikki mahdollinen ja mahdoton varastoon vaikkei yrityskään oo vielä alkanut (eka yk alkaa muutaman päivän päästä).

Greippimehua hamstrattu, mutta testejä en Prismasta löytänyt - yritin ettiä luontaistuote ja naisten "vaippa"-osastoilta, mutta en löytänyt - joten jääkööt nyt. Minäkin aloitin Kaksplussan palstalla vasta, kun olin jo raskaana molempien lasten aikana. Kuumeiluosuudessa ei ole aikaisemmin tullut "roikuttua", mutta nyt otettu kaikki keinot käyttöön :LOL: :headwall: Eli tonttuilu alkanut :LOL: :LOL:

Nyt pännii! Mulla taas selkeet virtsatieinfektion oireet,vaikka vasta 2 viikkoa sitten kuurin söin :( :( Toisaalta viimeksi raskauduttuani alkoi pissatulehdukset,joten voihan tää liittyä siihenkin. En vain jaksa uskoa. Luulen että tää korkea (reilut 37-37,4) lämpöilykin johtuu flunssasta tai tästä pöpöstä. VOihan kökkö.

Kiva kuulla etä muitakin jotka tunnustatuu vasta nyt hömppäilyyn,siis tänne palsta viidakkoon!!

Kovasti on greippi mehuun kehuttu ,mutta kokeilkaas sitä foolohappoakin,itse kovasti yllätyin nyt tästä kierrosta kuinka noita eggslimoja tulikaan,takana kuitenkin monta ns.kuivaa kiertoa :attn: toinen toimi toisella ja toinen toisella,hyvä että vaihtoehtoja onpi..
Otanpa itsekin ton!

SMSM
ainskin meidän s-ryhmän marketissa noita testejä on siellä luontais tuote puolella ja sit kemppari puolella kondomien vieressä. toivotaan että löydät!

Enkelinäiti kurjaa virtsatie infektiot, itse myön muutama vuosi taaksepäin monta kertaa pwerä jälkeen sairastanut
:/ toivotan että tilanne helpottaa ja saat tarvittaessa sopivan lääkityksen!!

ON: kn somasti supussa mutta pieni tuhru päiväl enteilee punanutusta :headwall: no kattotaan ja poljetaan jalkaa kun sen aika on ,jep nyt siiderit ja ajatukset muualle!!
Huomiseen!!

Sunnuntai 18.10.09

SMSM..........................................7/28-29...yk2
Helvi-10......................................7/24-26...yk 11
amati........................................ 11/18-28 (-32)...yk3
Tsuba.........................................12/28-31... yk 5
Rosmariini -74............................15/28-31...yk 15
Lumi-Marja.................................16/27
Annemaarit................................17/24-28
Mahdotontako...........................19/27-29...yk 2
Enkelinäiti..................................21/26-27...yk1
Minotchkin.................................21/23-25...yk 4
kevät1.......................................23/30...yk10
onlydream.................................24/23-29 yk3
Taikakuu...................................25/
Sisusalmiakki............................25/28
erka..........................................26/28-31 (yritys alkaa 11/12 09)

Oliivitar.........................................Lokakuu:heart:
Tiktu.............................................Syyskuu:heart:
Erjamari.......................................Syyskuu:heart:
PK- haaveilija= äiti vm70.............Heinäkuu :heart:
piipiäinen coitus interruptus.........Kesäkuu :heart:
Destiny.........................................Helmikuu yk 4 :heart:

Mä poistin nyt listasta taustailijat, kun ei olla pitkään aikaan heistä kuultu. Tervetuloa takaisin!

Meillä on miehen kanssa ollut todella mukavaa ja rauhallista. Pitkästä aikaa ollaan koko viikonloppu saman katon alla ihan rauhassa. Hyvä mieli :heart:

Sunnuntaita kaikille!
Meikäläinen pyöri aikoinaan kun jäppistä toivoin toisella palastalla.En tiennyt tämän palstan olemassa olosta lainkaan. Tänne löysin vasta paaaaaaljon myöhemmin tämän uuden haaveen myötä. Heh kyllä tänne hurahtaa hyvin äkkiä..tulee vähän niin kun oma pieni yhteisö jossa on mukava vaihtaa todella niitä kokemuksia ja saada vertaistukea samassa tilanteessa olevilta. Ja kyllä tänne jää koukkuun. On mukava lukea muiden kokemuksia.

Kierto lähestyy loppuaan. Tuttu alaselkäkipu on jo täällä. Eiköhän se ens torstaina kurvaa jollon on tasan se 2 viikkoa oviksesta. :headwall: Huti kierros..taas jälleen. :kieh:
Huomenna soitan lekurille soittoaikaa.

Mahtaiskohan huomenna jo alkaa se uusi kierto...koko ajan mielessä :D malttamaton kun oon. Täytyy huomenna ostaa sitä vehnänalkiouutettakin jos siitä olis jotain hyötyä johonkin :D . Foolihappoa oonkin tosssa monivitamiinin mukana syöpötellytkin jo. TAidan tosiaan peruuttaa sen gyneajan kun ajattelin jos vielä katsois että pelittäiskö tämä kroppa vielä ihan luomusti...viime kierrossa kun testailin niillä vuosi sitten vanhentuneilla testeillä (clearblue) ja alkoi vaivaamaan kun testi ei näyttänyt ovulaatiota koko kiertoon. KAipa niissä ovistesteissä' sitten on syystäkin viimeinen käyttöpäivä et jos vika oliski kuitenkin ollut niissä. kun mielestäni minun kyljessäni ei vielä lue "viimeinen käyttöpäivä" :LOL: . Noh, jompi kumpi on tehoton :D

Kokeilkaa vielä Beroccaa, me syötiin isännän kans niitä kumpikin jonkin aikaa ennen tärppiä. Greippimehua olen myös juonut.

Pikkuprinsessamme täyttää tänään 11 kk! Aika menny aivan liian nopeasti. Vaatekoko 74 cm, pikkuinen tyttö. Nopea kuin elohopea. Ryömii aivan kaikkialle ja nopeasti molemmilla käsillä vuorotahtiin vetäen. Roskat ja ruoanmurut löytää varmasti :whistle:

Plussatuulia ja oikein myrskyä sillä rintamalla! :hug:

:heart: T: vanhemmalla iällä kolmesti raskautunut äitee ja prinsessa 11 kk :heart: :wave:

Tuntuu taas niin toivottomalle meidän vauvaprojekti, kun se ei pääse edes alkuun. Välillä on paljonkin tuntemuksia, että olisi menkat alkamassa ja taas ihan hiljaista. Toinen vaikeus on meitin rinsessat. Esikoisen saa unille kyllä jo klo 22, mutta nuorempi tekee oikein urakalla hampaita ja juuri äsken sain vasta sänkyyn. Hän voi myös herätä hetkellä millä hyvänsä. Jää vain yksinkertaisesti nuo peti tai paremminkin sohvapuuhastelut vähälle. Mieskin alkaa olemaan jo melko kireänä :/ :)

Kovasti plussatuulia kaikille
:whistle: :whistle:
Tulipas omanapainen valitus, mutta nyt ei oikein muutakaan keksi :)

erka Mäkin testasin yhden kierron vanhentuneilla CB:n testeillä. Joka kerta näytti, että testi on oikein tehty, mutta tulos oli aina nega. Sen jälkeen olen saanut niissä kierroissa ovistestiin plussan, kun olen CB:llä testannut, siis uusilla, ei vanhentuneilla testeillä. Eli älä pelästy, se päivämäärä ei sittenkään ehkä ole turhaan siinä testin kyljessä. Ja sähän oot nuori vielä eiks vaan!

Huomenta ja hyvää alkavaa viikkoa!
Alaselkää juilii todella reippaasti. Onkohan se tätsy aikasessa? :headwall: On kuin puukon iskuja satelis tonne alaselkään(varma tätimerkki)!Tekee kipeetä!
Olo on ihan väsy, torkahdin aamutv:ta tuijotellessani enkä millään olisi jaksanut lähteä ajamaan töihin. Nytkin haukotuttaa koko ajan. |O Huomaa että on se vuoden synkin aika lähestymässä..Väsyttää kun valo vähenee... :/
Tänään soittamaan soittoaikaa itelleni!

Yhteistyössä