YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

Jesh! :heart: Hyvä hyvä, että inssi tehtiin niin saadaan parannettuja teidän mahkuja Annemaarit! :hug:

Laitan tulokset meneen gynelle ja sit sovitaan soittoaika niin jatketaan siitä sitten... :p
Vielä viikko tädin tuloon...ehkä päästään jo ensi kierrosta sitten tositoimiin?

Omituisia oireita täällä, aivan samoja kuin siinä huonosti päättyneessä raskaudessani. Oviksen jälkeenhän lämmöt nousee sen puoli astetta normistikin,mutta tunnistin viimeksi siitä raskautuneeni kun lämmöt nousi kokonaisen asteen ja oli tosi kipeä olo. No nyt on sitten sama juttu taas, ja kun päiviä laskin niin SAATTAISI olla nyt kiinnittymisen ajat. Eli? Ovistestissä melkein plussa, eli ei ihan tasavahvat viivat mutta silti outoa. Jospa tässä viikon jotenkin jaksaisi olla ilman minkäänmoisia testejä. (tuskin jaksan) ;)

Samoin, mä oisin heti valmis ostamaan tabun tai dropin joka antais hermoja enemmän :LOL: :LOL: :LOL: Odottaminen on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin syvältä aarniometsästä!

Mä en uskalla osta testejä..ne polttaa liikaa vaikka olisivatkin piilossa kuten edellisessä kierrossa. :ashamed:

Ainahan voit myydä testit-vaikka mulle :whistle: :LOL:

Kiitokset haleista, johan helpotti! B)

Minotchkin Nehän oli hyviä uutisia, onnittelut! Kyllä se plussa sieltä vielä tulee...
Annemaarit Tosi tyhmä kysymys, mutta miten se inssi käytännössä tehdään...? Oliko teillä nyt eka sellainen yritys? Toivottavasti tuottaa tulosta!

Mun pitäis kanssa mennä testiostoksille nettikauppaan. Kyllä on joku keksinyt hyvän bisneksen :LOL:

Torstai 15.10.09

Helvi-10....................................4/24-26...yk 11
amati........................................ 8/18-28 (-32)...yk3
Tsuba.........................................9/28-31... yk 5
Rosmariini -74............................12/28-31...yk 15
Lumi-Marja.................................13/27
Annemaarit................................14/24-28
Mahdotontako............................16/27-29...yk 2
Enkelinäiti..................................18/26-27...yk1
Minotchkin.................................18/23-25...yk 4
kevät1......................................20/30...yk10
onlydream.................................21/25-29 yk3
Taikakuu.................................. 22/
Sisusalmiakki...........................22/28
erka.........................................24/288-31 (yritys alkaa 11/12 09)

Taustailevat Miia, Tinki, Abby, Tiitikan, Barbarella, Ebony, Rikupi, kikkara, touhu tenava, Rinja

:heart: PLUSSANNEET 2009 :heart:

Oliivitar Lokakuu
Tiktu..........Syyskuu:heart:
Erjamari..........Syyskuu:heart:
PK- haaveilija= äiti vm70..........Heinäkuu :heart:
piipiäinen coitus interruptus..........Kesäkuu :heart:
Destiny..........Helmikuu yk 4 :heart:

:heart: SYNTYNEET VAUVAT 2009 :heart:

Mansku72 10.07 tyttö :heart:
Äiti-kengu 1.07 tyttö :heart:
Mantana 30.01 poika :heart:

Piinaillen päivä kerrallaan :headwall: että tämä loppu kierto voikin olla syvältä :$

Ihan kuin minua "tahallan" kiusattaisi kun muutenkin tämän kuumeilun kanssa lämpinä käy, viimeviikolla kolahti laatikkoon vauva lehden näytenumero ja eilen terkkarista sai ajanvaraus ajan lapulle jota käytetään neuvolan puolella jossa on äiti masun kanssa.. :headwall:

Onlydream: Kohtalotoverini :hug: Nää loppukierron päivät on ihan syvältä ja poikittain. :hug: Yritetään yhdessä kestää näitä matelevia päiviä... :kieh:

Jaahas PMS on sitten rantautunut tänne..tissikipu on alkanut :kieh: :headwall: MIKSI naisen pitää kärsiä PMS? :headwall: :headwall: Vielä viikko tätä "ihanuutta" Tasan viikko oletettuun tädin saapumiseen ja viikko oviksesta! Aika kellon tarkasti meitsi näköjään toimii.. :kieh: :headwall:

Gynelle toimitettu simppanäytteen tulokset-saa nähdä mitä hän tuumaa... :|

Juu kyllä' aika matelee kun seuraavia kuukautisia odottelee. Minä odotan niitä kyllä innoissani kun tiedän et sitten alkaa ensimmäinen yrityskierto meikäläisellä. Selvitin tänään onko jäykkäkouristusrokotus kunnossa ja olihan se onneksi. Greippimehut odottaa jääkaapissa :x :xmas: . Päiviä laskeskelen kalenteristani monta kertaa päivässä :LOL: ja muutenkin oon täpinöissäni. Gyneltä oon varannut ajan oletettuna kierron 10. päivänä ja saa lääkäri sanoa tapahtuuko munasarjoissa mitään kun mulla on sellainen olo ettei mulla ole ovulaatioita enää... tai oikeastaan pelko... Ovistestejä on kaapissa jo valmiina testaukseen :D . Koskaan en oo näin hyvin valmistautunut eikä tämän mittakaavan vauvakuumettakaan ole koskaan mulla ollut.

Aika kuluu täälläkin hitaasti kuin etana eteenpäin mutta varmasti. Lauantaina tulee viikko oviksesta ja pitäisi jaksaa vielä odottaa tuleeko menkat reilu viikonpäästä vai ei...millään ei jaksais odottaa :whistle:
Ei auta muuta kuin jaksaa , tsemppiä kaikille kuka odottaakin ja mitä, toivotaan positiivisia vastauksia :wave:

Myöhäisiltoja tännekkin pinoon :wave:

Täällä niin monella jännät päivät käsillä ;) Tsemppiä ja toivotaan et piakkoin olette tuola odotuspuolen pinossa =)

Tänään jouduin viemään pisunäytteen tk.hon ja huomenna sit tulokset kun eilen neuvolassa proskut yhdellä plussalla, mut en jaksa olla huolissani siita kun pikkuneidin odotusaikana varmaan joka toinen kk. sain kiikutella vai lopussa vähintään kerran kuussa mut huomenna sit viisaampi ;)
Samal sit kun vein sen niin soitin työterv. huoltoon, sainkin ajan het puol9 et ei tarvinnut kuin kurvata pikkuneidin kans tk.n mäki alas ja toiseen paikkaan. Avauduin sit ventovieraalle sedälle joka sanoi et parempi unohtaa hetkeks työt, eikös tämä pikkuneitikin työllistä äitiä ihan riittävästi ja kirjoitti 5pv. saikkuu ja mullahan on ensviikko se "kesäloma" =) Jännä et miten neuvolassa verenpaineeni aina ylhäsempi mitä muualla eli eilen 139/76 tänään työterv.huollos 135/80 :eek: mut parasta se olis saada alhasemmaks.
Toisaalt olisin ollut menossa töihin mut mies sanoi et kumpi mulle tärkeempi, vauvan terveys vaiko työ :ashamed: johon totesin et sehän välillä mulle naljailee kun jatkuvasti olen saikulla niin sano viel et kokeilet sit loman jälkeen et hakisin nyt vain tän viikonlopun ;) Oliko taas lie jokin taka-ajatuskin et kun olis ollut "yksin" pikkuneidin kans kun keskimmäinen lähtee seurakunnan isoskoulutusleirille, esikoinen lauantaina meidän tuttavaperheelle niin lauantai olisi sit ollutkin 10h vähintään pikkuneidin kanssa ;) No, mun ja vauvan parastahan se ajatteli :heart:

Tänäänkin sit ryhdistäydyin ja olinkin sit 2h kävelylenkillä koiran ja rattaiden kans =) Mulla siis paino oli taas noussu viimeneuvolasta eli kilon viikossa mut johtunee vaan sohvailla makailusta ja syömisestä :( Siivous kyllä odottais mut kaipa mä viikonloppuna saan jotain siivottuu ;)

Nyt lähdettävä nukkumaan, aamulla pikkuneidin kanssa uimalaan =) Meidän vesipeto, laskee mahallaan liukumäestä, ui käsipohjaa, hyppii siitä matalalta reunalta ja viimeeks keksi et juoksee siihen isompaan lasten altaaseen ja sukeltaa, mitäköhän seuraavaksi :)

Öitä :wave: ja plussapuhureita kaikille +++++++++++++ :wistle:
Ävm70 ja "pikkukakkonen" 18+5 :heart:

Ps. kun neuvolassa käskettiin jo tekee sitä liikelaskentaa kun sanoin et vauveli pari päivää aikasta hiljainen niin eipähän ole tarvinnut miettiä moista kun sen verran vilkas ollut eilisen ja tän päivän :heart: :heart: :heart:

Huomenta kaikille.
Katsoitteko Yle Teeman ohjelmaa eilen Saisimmeko vauvan? Brittiohjelma jossa oli sata paria jotka yrittävät saada lasta. Oli ihan mielenkiintoinen ja joku tiedon jyvänen lisää sieltä tulikin. Sarja on 4-osainen ja tämä oli eka osa. Yle Areenalta sen voi kattoa uudestaan tai jos sen missasi. Jännää että niistä sadasta vain 12 oli raskautunut kun tekivät testin..Aika pieni määrä. Ja huimat luvut siemenissä sillä yhdellä miehellä joka oli vetänyt 20 v tupakkaa ja viinaa :eek: Joku 406 miljoonaa/ml :eek: HUh..olipa ylläri. Mieskin katsoi silmät tarkkana... :LOL: :LOL:

Kyllä oli eilen töissä ihan kaamee päivä ja illalla olin ihan tasa raha. Mutta jotain hyvää..eipähän ennättäny kytätä itteään ja oireita.. :LOL:

Me ollaan kuumeiltu, joo-o taas se iski, isompaa kämppää..No juu vastahan me kesällä tähän muutettiin mutta...alkaa toi lasten huone olla niin ahtaan oloinen... :whistle: Käytiin katsomassa yhtä mun omaa kohdetta(alalla kun olen).Se vaikutti hyvälle mutta katsotaan nyt että tarjotaanko vai ei.Se on tarjouskauppakohde ja tänään pitäis tarjous väsätä koska se aika menee umpeen voimassa olevalle tarjoukselle...äh mitä sitä tekis...Mies on pankkiin soitellu..eiköhän meille laina järjesty..mutta... Halutaanko me sittenkään...? Tämä tuli nyt taas vähän puun takaa...ja aikaa ei oo miettiä ainakaan kovasti... :p

Täällä ilmoittautuisi mukaan kuumeilemaan vm. -70 äitykkä ja lapset ovat iältään 5v. 10 kk ja 4v. 4 kk. Toinen yritys lähti käyntiin eli nyt kp 5/28-29 ja yk 2. Pillerit jätettiin pois 20.9 lähtien ja tää eka kierto pillereiden jälkeen jäikin sitten vain 25 pv??? Saa nähdä tasoittuuko kierto, kun aina ollut tosi säännöllinen kierto.

Erka: kertoisitko enemmän tuosta greippimehusta? Tyhmänä kyselen, et mikä taika siinä on ja milloin sitä pitäisi ruveta käyttämään? Onko merkillä väliä ja onko kyseessä kaupan greippimehu vai pitääkö olla jotain erityistä? En ole ennen sellaisia tarvinnut, mutta nyt on tuota ikää sen verta paljon, et mahikset raskautua ei ehkä ole niin hyvät kuin aiemmin eli kaikki keinot käyttöön :LOL: ottaa hän mielellään. Ostin kyllä apteekista vitamiineja, jotka oli tarkoitettu juuri raskautta suunnittelevalle/raskaana olevalle. Niitä olen nyt yli kk:n ajan jo nappaillut. Viikon päästä aloitetaan miehen kans taas yritys tosi mielellä.

Historiaa: Mies meinas ensin, et kyllä nää kaksi lastamme jo riittää (poika ja tyttö), mutta kun kuumeilin sille kolmannesta lapsesta ja annoin viikon miettimisaikaa ja jos tulee myöntyvä vastaus niin jätän pillerit pois. 20.9 kun kysyin mieheltä, et mikä on vastaus niin niihän tuo oli sit 3. lapsen kannalla ja silloin jäi siis pillerit pois. Eka kierrossa yritettiin todella, mutta tulosta ei vielä tullut ja lähdettiin toiselle yrityskierrokselle... saa nähdä sitten montako kierrosta käydään ennenkuin tärppää/tärppääkö ollenkaan :headwall: .

Esittäytyisittekö, että minkä ikäisiä olette ja montako lasta on ennestään ja minkä ikäisiä + sukupuoli. Ainakin yksi näytti olevan vm. -70. Etten taida ollakaan joukon ainoa "vanhus" - en kyllä tunnustaudu vanhukseksi - töissä olen porukan nuorin =).

:wave: Täällä-72 vm (minä ja mies) Ensimmäistä yhteistä kuumeillaan. Mulla on poika-05 ja miehellä tyttö -00. Kierukka poistettu kesäkuussa ja pari ensimmäistä kierrosta meni ovuloimatta. Nyt toinen oviskierros tikutettuna menossa ja mieheltä tutkittu siemenet valmiiksi ja ihan hyvät tulokset siitä saatiin. Mennään varmasti ensi kierrossa lekurille(saadaan myös tarkempi tulkinta noille tuloksille vaikka lausunto olikin että hedelmöityskykyä on pidettävä hyvänä) ja kait mua aletaan tutkimaan sitten seuraavaksi?

SMSM Minäkin kuulin vasta hiljattain tguosta greippimehusta tai siis oikeastaan luin tältä palstalta. Ymmärsin että sitä juodaan lasillinen päivässä kierron ekasta päivästä ovulaatioon. Se kai lisää siittiöille suotuisaa liman määrää ja saattaa vaikuttaa ovulaatioon suotuisasti (vaikuttaa ovulaatiolimojalisäävästi) ja ehkä kohdun sisäpinnankin ominaisuudet paranee ottamaan vastaan hedelmöitynyt munasolu!?! Ymmärsin että varmoja tutkimustuloksia asiasta ei ole. Ihan ruokakaupasta ostin valion tavallista greippimehua. Sitä on tosiaan litrakaupalla jääkaapissa odottelemassa... mulla joskus ollut sitrushedelmille allergiaa ja varsinkin sitruunalle että saas nähdä alkaako iho naamassa reagoimaan mut mitäpä sitä ei hyvän asian eteen tekisi. Joskus nuoruudessa kun join pari pulloa lonkeroa niin seuraavana päivänä sen näki äiti aina naamasta että jaahas sitä on lonkeroa maisteltu kun oli ihottumalaikut poskissa :LOL: . sen koommin en lonkeroon olekaan koskenut ja eikös siinä just sitä greippiä ole??? No joka tapauksessa ollaan sitte laikullisisa pari viikkoa ja juodaan greippimehua :xmas: :LOL: .

Minä olen 36v ja kaksi tyttöä (3v1kk ja 1v9kk).
Mies onkin sitten mua kolme vuotta nuorempi.

Mä yritin tallentaa ton eilisen dokkarin,mutta jostain syystä tekstitys ei toiminut. JOten taidan vilkuilla yle areenalta sen tänään jossain vaiheessa. Mulla edelleen lämmöt vähän koholla,muttei ihan niin paljon. On sellainen olo,et ehkä tää tosiaan on vaan flunssantuloa :( Poika meinaan kuumeessa. Sen verran hömelö olen,et testaan superaikasella jo ens viikon alussa,jos saan postissa tänään testit... Poskia kuumottaa koko ajan ja vähän huono olo vaivaa,sillain niinku olis kipeä. Tulis sitten flunssa kunnolla! Toisaalta taas,ihme tuikkimista tuolla alaosastossa,ota tästä nyt sit selvää.
Mulla ei greipistä hyötyä viime keväänä ollut,se vain lyhensi kiertoa. Joten jätin sen silloin pois. Nyt join alkukierrosta kun muistin,mutten huomannu mitään älytöntä eroa limoissa.

Meillä 4lasta 3v-13v iältään.

Kiitos Erka vastauksesta, pitänee huomenna kauppareissulla lisätä ostoskoriin myös greippimehua :LOL: . Mullakin on muuten mies tarkalleen ottaen 3 v. ja 1 pv:n nuorempi =) . Itse olen nyt 38 v. ja mies siis 35 v.

Tervetuloa mukaan SMSM! Mä olen 35 ja mies 36, kimpassa ollaan oltu kymmenisen vuotta ja lapsia ei meillä ole. Me ollaan yritetty lasta ensin rennommin ja sitten kaikkia mahdollisia apuvälineitä käyttäen viime vuoden alusta asti. Ongelmaksi selvisi siittiöiden määrä, aktiivisuus ja muoto. Musta ei ole löytynyt toistaiseksi mitään vikaa. Kolme inssiä kokeiltiin tuloksetta ja nyt pitää keventyä vielä seitsemän kiloa, jotta päästäisiin IVF/ICSI-jonoon Naistenklinikalle, jonne seuraava aika on parin kuukauden kuluttua.

Mulla toi greippimehu taisi vielä ne hedelmällisimmät limat eli munanvalkuaislimat kokonaan. Mä suosittelisin yleensä ottaen juomaan paljon, pitäisi auttaa limakalvoihin senkin. Luulen muuten, että punkkua ei lasketa :D Itse olen käyttänyt vehnänalkioöljyä teelusikallisen aamuisin. Pitäisi ajaa saman asian.

Mä katsoin kanssa sen eilisen vauva-ohjelman. Ei paljoa uutta tietoa tullut, mutta lohduttavaa oli, että aika suuri osa yrittäjistä ei sielläkään olleet kovin nuoria. Saattaa olla, että katson ensi kerrallakin. Ylipaino- ja kessuahdistus kyllä iskivat aika isosti sen ohjelman jälkeen. No, askel kerrallaan...

Minäkin voisin liittyä tännekin kuumeilemaan! :)
Eli olen muutama kuukausi sitten täyttänyt 35 v, mies on 33 ja tytöt 3v1kk ja 1v2kk. Tähän samaan syssyyn kolmatta ollaan kuumeiltu. Hidasteena on vain imetyksestä johtuva menkattomuus :| . Nyt olen kuukauden ajan imetystä reilusti vähentänyt, mutta edelleen aamuin illoin tisutellaan. Viimeksi tärppi kävi vaikka tämän verran imetin.
Meidänkin lapset piti olla tässä, kun mulla raskaudet on olleet melko hankalia, mutta vielä uskaltaudutaan yrittämään. Adoptiotakin mietitiin vakavasti, mutta se on niiiiin hidas prosessi, että ennemmin sinnitellään yksi raskauden kesto, jos sellainen vielä meille suodaan.

Mitäköhän tää oli, tänään alkoi alavatsalla sellainen paineen tunne, kummallista tuntemusta aivan kuin menkat alkaisi just nyt, pyyhkiessä paperiin tuli sellainen ruskean pavun näköinen/kokoinen limainen klöntti (siis ei ulostetta). Hieman ihmetytti että mikäs tää on. Ensiviikon lopulla alkaa menkat jos alkaa...Edelleen alavatsalla kummallista tuntemusta. Ovistesti näytti viimeviikonloppuna + ja tieto käytettiin miehen kanssa hyväksi. :/

Yhteistyössä