Myöhäisiltoja tännekkin pinoon :wave:
Täällä niin monella jännät päivät käsillä
Tsemppiä ja toivotaan et piakkoin olette tuola odotuspuolen pinossa =)
Tänään jouduin viemään pisunäytteen tk.hon ja huomenna sit tulokset kun eilen neuvolassa proskut yhdellä plussalla, mut en jaksa olla huolissani siita kun pikkuneidin odotusaikana varmaan joka toinen kk. sain kiikutella vai lopussa vähintään kerran kuussa mut huomenna sit viisaampi
Samal sit kun vein sen niin soitin työterv. huoltoon, sainkin ajan het puol9 et ei tarvinnut kuin kurvata pikkuneidin kans tk.n mäki alas ja toiseen paikkaan. Avauduin sit ventovieraalle sedälle joka sanoi et parempi unohtaa hetkeks työt, eikös tämä pikkuneitikin työllistä äitiä ihan riittävästi ja kirjoitti 5pv. saikkuu ja mullahan on ensviikko se "kesäloma" =) Jännä et miten neuvolassa verenpaineeni aina ylhäsempi mitä muualla eli eilen 139/76 tänään työterv.huollos 135/80
mut parasta se olis saada alhasemmaks.
Toisaalt olisin ollut menossa töihin mut mies sanoi et kumpi mulle tärkeempi, vauvan terveys vaiko työ :ashamed: johon totesin et sehän välillä mulle naljailee kun jatkuvasti olen saikulla niin sano viel et kokeilet sit loman jälkeen et hakisin nyt vain tän viikonlopun
Oliko taas lie jokin taka-ajatuskin et kun olis ollut "yksin" pikkuneidin kans kun keskimmäinen lähtee seurakunnan isoskoulutusleirille, esikoinen lauantaina meidän tuttavaperheelle niin lauantai olisi sit ollutkin 10h vähintään pikkuneidin kanssa
No, mun ja vauvan parastahan se ajatteli :heart:
Tänäänkin sit ryhdistäydyin ja olinkin sit 2h kävelylenkillä koiran ja rattaiden kans =) Mulla siis paino oli taas noussu viimeneuvolasta eli kilon viikossa mut johtunee vaan sohvailla makailusta ja syömisestä
Siivous kyllä odottais mut kaipa mä viikonloppuna saan jotain siivottuu
Nyt lähdettävä nukkumaan, aamulla pikkuneidin kanssa uimalaan =) Meidän vesipeto, laskee mahallaan liukumäestä, ui käsipohjaa, hyppii siitä matalalta reunalta ja viimeeks keksi et juoksee siihen isompaan lasten altaaseen ja sukeltaa, mitäköhän seuraavaksi
Öitä :wave: ja plussapuhureita kaikille +++++++++++++ :wistle:
Ävm70 ja "pikkukakkonen" 18+5 :heart:
Ps. kun neuvolassa käskettiin jo tekee sitä liikelaskentaa kun sanoin et vauveli pari päivää aikasta hiljainen niin eipähän ole tarvinnut miettiä moista kun sen verran vilkas ollut eilisen ja tän päivän :heart: :heart: :heart: