Iltoja tänne pinoon :wave:
pakkohan mun oli käydä kurkkaa
oliivitaren kuvat ja hienosti oli vahvistunut, Onnittelut :hug: Kyseessä ei taida olla edes ihan herkkä testi et se 25 tjt. ? Mä en itse saanut edes noinkaan vahvaa viivaa noihin liuskoihin ja silti mulla oli kp 33 jo silloin.
Toivottelen sinut tervetulleeksi tuonne +35 pinoon odotuspuolelle :wave:
Omaa napaa :ashamed: Meillä töissä rankka viikonloppu takana, töihin mennessä sanoin esimiehelle kun alkoi huomisesta aamusta puhumaan et mä olen ihan poikki, selkää särkee et mä en kykene huomenna töihin ja siitäkös taas se ripitys alkoi :ashamed: Ehdotteli pienmpää tuntimäärää, aikaistetulle äippälomalle jääntiä ym. KUN MUN KANS EI TULE ENÄÄ MITÄÄN
Vastahan tein 8pv.n putken ja jos nyt haen saikkuu niin kamala haloo. Sit pauhas et jos en ole ensivkonloppuna töissä niin ravintolan ovet kiinni :headwall: Uskokaa mut tän jälkeen kyllä itku pääsi, onneks oli luottamusmies kuulemassa kaiken ja totesikin et törkeetä ei kannata suostua :ashamed: Huomenna siis lekuriin, keskivkona onkin sit neuvola niin juttelen sit siel millä asenteella mua kohtaan ollaan :/
Annemaarit ihanaa, sulla tuntuu homma etenevän jos siis ymmärsin oikein
Niin kovasti odotan sun plussaasi ja jännittelen kk.sta toiseen kun kiertosi lopuillaan
Kovasti jaksuja sulle :hug:
Anteeks, :ashamed: tottahan toki toivon et kaikki plussaatte eli ei muuta kuin plussapuhureita kaikille tasapuolisesti ++++++++++++
Ävm70 ja "pikkukakkonen" 18 tasan :heart: