YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

Kertokaapas minulle vielä että mikä on ollut varmin/paras/herkin ovulaatiotesti mikän teillä on ollut käytössä? Haluan vielä sellaisenkin noiden one step-testien rinnalle. Kun noita herkkyyksiä ilmoitetaan niin eikö niin että mitä pienempi luku, sitä herkempi eli 10 m./ml tai jotain sinne päin on herkempi kuin 25 m../..ml..?
 
Gynellä käyty ja silläpuolen kaikki ok.terolut reseptin sain mukaan jos näyttää nämä kierrot jatkossakin lyhenevän niin sitten niitä naamaan ja täti hyvin ystäsvälliseti sanoi noista mun muista oireista että ne on pään tekemiä tepposia ja niin varmaan onkin.Sanoi että silloin kun terveydellisellä puolella ei estettä raskautumiseen pitäisi ottaa vaan mahdolisimman rennosti, pään on sellainen kapistus kuulemma että pistää jopa elimistöä jarruttelemaan. ELI RELAX RELAX =) ;) :whistle: :p :wave:
Hyvin oli rakkuloita kasvamassa ja toisella puolella follikkejakin?

Minä ainakin tunnista itseni että olen stressanut tämän asian tiimoilta aivan liikaa,kovasti helpotti että gyne puolella kuitenkin kaikki ok ja jospa sitä nyt hieman rennommin osaisi tätä elämää jatkaa.
 
^^ kyllä kai se noin on, että mitä pienempi luku, sitä herkempi. Mulla on aina ollut vaikeuksia sanoa, milloin ovistesti näyttää oikeasti plussaa eli mulle ainoa tapa varmistaa asia on varmistaa Clear Bluen digitestillä, kun liuskatestissä alkaa olla tumma viiva. Joillakin ovistesti näyttää päiväkaupalla jonkinlaista haamua, joka saattaa välillä hävitä ja ilmestyä uudelleen. Eli herkkä ei aina ole välttämättä paras. CB:n digi ei ole herkkä ja siksi antaa plussan vasta kuin se oikeasti on plussa. Mulla tää systeemi on toiminut ja kun aloittaa liuskalla, ei tule niin sairaan kalliiksi kuin jos testaisi digillä koko ajan. Tsemppiä oviksen metsästämiseen!

onlydream, hienoa, ettö ultrassa oli kaikki kohdallaan! Mua kyllä risoo välillä toi rentoutumiskäsky- kun yrittämisaika venyy, on aika vaikea ottaa iisisti |O Silleen olen kyllä iisannut, että en mittaile aamulämpöjä ihan kierron alussa enkä oviksen jälkeen. Silloinhan ei mitään ole kuitenkaan tehtävissä.
 
Minotchkin enhän mä nyt enää muista miten kauan simppatestien tulosten saaminen kesti, siitähän on jo yli kk :LOL: ei voi millään muistaa noin vanhoja asioita :LOL: vanhuus ei tuu yksin :headwall: Mut mulla olis sellanen mielikuva, että labrassa sanottiin et tulis noin viikossa, mut meni vähän kauemmin. Tosin olis kai ollut aikaisemmin valmiina, mut eivät oikein tienneet mihin lähettävät, vaikka rastittiin lomakkeesta että itselle. Mut hyvä että teillä asia etenee.

onlydream hienoa, että kaikki hyvin ja toivottavasti nyt pystyt ottamaan kuumeilun rennommin. Uskon itsekin, että se vois asiaa auttaa, mutta kun se on helpommin sanottu kun tehty :headwall: Alkaa vaan stressaamaan siitä, että ei pysty olemaan stressaamatta :LOL:
 
Mä teen kuten Rosmariini, lärpäkkeeseen kun tulee tumma(tai tummempi) viivaa teen vielä digitesterillä varmistuksen et onko vaiko ei niin ei tarvitse arpoa. :LOL:

Onlydream: Hyvä että kaikki on kunnossa. Jos keksit lääkkeen stressaamattomuuten olet varmasti rikas! Mä ostasin heti täyden satsin! :LOL:

Annemaarit:
:LOL: Miks en oo yhtään yllättynyt sun vastauksesta..8 oäivää oli labratyyppi sanonut miehelle..eli odottelen ens viikon loppupuolella postia?

Mulla tuli ovislimaa aamupäivällä! Jess. eli jotain tapahtuu vanhassa kehossa.Illalla testaan taas liuskalla..yhtään en päästä ovista nyt ohi menemään! :kieh: :LOL:
 
Minotchkin aika samoilla mennään, mulla tuli limat eilis iltana :kieh: vaikka sanoin etten tee ovis testeja niin kuinkas ollakaan hailakan viivan tuottaneet liuskan just roskiin heitin että näin rennolla meinigillä sitä mennään :LOL: eli olettaisin et ovis eilen ja siksi tän testissä enää haalea tuo väri,niin arveli gynekin että on voinut jo olla.No nyt mennään näillä antimilla mitä on käytettävissä.

Juu stressinsä saa aikaiseksi nykyään aika pienistäkin asioista :saint: koittakaamme toinen toisia muistuttaa,levollisesta ja ah niin leppoisasta olotilasta :wave:
 


Keskiviikko 7.10.2009

Tsuba.........................................1/28-31... yk 5
Rosmariini -74............................4/28-31...yk 15
Mahdotontako............................4/28...yk 2
Lumi-Marja.................................5/27
Annemaarit................................6/24-28
Enkelinäiti..................................10/26-27...yk1
Minotchkin.................................10/23-25...yk 4
onlydream.................................13/25-29 yk3
kevät1......................................12/30...yk10
Taikakuu.................................. 14/
Sisusalmiakki...........................14/28
erka..........................................16/28-31 (yritys alkaa 11/12 09)
Wiara........................................18/23-28...yk 4
Helvi-10....................................19/24-26...yk 10
Oliivitar......................................26/28-30...yk2
amati........................................ 28/18-28 (-32)...yk2


Taustailevat Miia, Tinki, Abby, Tiitikan, Barbarella, Ebony, Rikupi, kikkara, touhu tenava, Rinja


:heart: PLUSSANNEET 2009 :heart:


Tiktu..........Syyskuu:heart:
Erjamari..........Syyskuu:heart:
PK- haaveilija= äiti vm70..........Heinäkuu :heart:
piipiäinen coitus interruptus..........Kesäkuu :heart:
Destiny..........Helmikuu yk 4 :heart:


:heart: SYNTYNEET VAUVAT 2009 :heart:

Mansku72 10.07 tyttö :heart:
Äiti-kengu 1.07 tyttö :heart:
Mantana 30.01 poika :heart:


 
Huomenta,
hirveä myrsky ulkona mutta kiva olla sisällä ja kotona- vielä tää ja ens viikko,sitten töihin! Mulla alko taas pari päivää sitten vuotelu,joka välillä katoaa ja sitten taas. Toivottavasti joku tolkku tulis tohon ja että gyne osaisi sanoa,mistä johtuu. Tikutellu olen ovista ihan kuukautisten lopusta alkaen,että vähän näkisi... ja nyt alkaa testiviiva näkymään,ei vielä ovista kuitenkaan. Jännittää että ovuloinko ylipäänsä :)

Mukavaa sadepäivää!
 
Huomenta! =)

Happihyppy :hug:

Heti omaa napaa :)
Täällä ei ihmeempiä tuntemuksia ole että olis tärpänny. Menkkamaista juilintaa välllä...
Kumma oire ilmeni toissa iltana, nilkkoja tai niiden sivusta eli missä on se patti niiden alapuolta kuumottaa välillä. Ei ole ennen tuommoista ollu :eek:
Toisaalta vois olle oiretta mutta en usko niihin sitte kuitenkaan... ks kiinni kunnolla ja tänään meinasi migreeni tulla jota ei ole olu yli kymmeneen vuoteen muulloin ku odottaessa ihan ensi päivinä :eek:
Painoakin on tullu kilon verran lisää n. kahden viikon aikana :ashamed:



En kyllä nyt testaa ( muoks; jos on aihetta ) vasta kun loppuviikosta ettei tule mitään turhia plussia tai testejä tuhlaa kun ei ole kun se yksi jäljellä :ashamed:

Plussa onnea!! +++++++++:whistle:
 
Huomenta vaan tai aamupäivää!
amati: Kohtalotoverini..täällä toinen lihonut..anoppi kysy että tuleeks teille vauva.Minä vastasin että no ei miten niin, sä oot lihonut sitten :LOL: :LOL: :headwall: :kieh: Että kiitosta vaan...Kyllähän mä sen tiesin vaatteista että kiloja on tullut mutta nyt läks kyllä dietti tai siis ruokaremontti pystyyn! :kieh: *tana!

Enkelinäiti: Sama juttu minulla. Hailakka on viiva oli eilen ja aamulla taas hyvin hento..mutta harjottelut on alkanut kuitenkin. :LOL: :whistle: Viime kierrossa napsahti ovis kp 12 iltapäivällä...että digitesteri on valmiina jos(ja toivotaan että kun) viiva vahvistuu !

Mies kysy aamulla pitääko jo varmistella (eilen heilu peitot) :LOL: :LOL: :LOL: Mä kiiruhdin aamutoimiin ja huikkasin et nyt ei jaksa..katotaan mitä testi näyttää :LOL: Jep ei tarttenu varmistella, vielä.Onneksi oli aamulla aikaa et jos ois plussa pärähtäny niin ois pitäny hyödyntää kuitenkin heti ;) :whistle: :LOL:
 
Myrskyisää päivää!!

Täällä myös housunkaulukset kiristää :headwall: gynekin sanoi eilen että painoa voisi vähän vaikka pudottaakin, keväällä sainki n.6 kg pois,mutta kiitos kesäloman ja kesäherkkujen niin kaikki on tullu takaisin,mun ei tarvitse ajatella siideriä niin on jo lisä makkara vyötäisillä :eek:
Ja nyt varsinkin pimeän aikaan tulee napsuteltua ylimääräisiä herkkuja.

Enkelinäidille kovasti onnea oviksen metsästykseen.

Kysymyksellä teitä muita viskaakin noiden terolutien tiimoilta,eli onko kuinka moni niitä käyttänyt ja onko niistä millaista apua/tuntemuksia ollu? mulle aivan uusi juttu kokonaan.

Kylläpä ihmisen olo on paljon helpompaa kun on täydet yö unet takana,viimeviikon täydenkuun valvomiset pisti aikamoisen väsymisen päällä,no viime yönä ruhtinaalliset 10h kutakuinkin putkeen,jes,
mulla kun muutenkin tuota valvomista ja pätkäöitä takana reilun 1 1/2 vuoden ajalta.

toivotaan myrskyn mukana meille plussa puhuria ja onnellisia ovis hetkiä ++++ :whistle: :whistle:
 
Noniin jos taas ehtisi hieman kirjoitella kuulumisia.
Ovis oli ja meni, tänään täti teki iskun aamulla :( No onneks oli kierto ainakin tasan 28pv. jos tässä nyt jotain hyvääkin on.

Nyt lähtee sitten yk 5 tai jotain sinnepäin

Oikein paljon onnea plussanneille ja paljon liimaa toivottelen :flower: :heart:

Vastoinkäymisiä kokeneille paljon :hug: ja tsemppiä tulevaan.

Sorry tää mun kirjoitus, mutta en ole ehtinyt lukea paljoakaa teitin juttuja ja kuitenkin halusin kaikkille tasapuolisesti ilmaista oman ajatukseni :LOL: itselleni...olipa taas sanonta.

Joskos tässä jossain vaiheessa ehtis paremminkin keskittyä tänne.

Paljon ++++++++tuulia kaikille ja palaillaan asiaan
 
Kirjoittelin eilen pitkät pätkät, mutta onnistuin hävittämään tekstin jonnekin ennen kun sain lähetettyä. :headwall: Enkä oo edes blondi, vaikka monesti vois luulla.

Enkenlinäiti, Suvi-Marja ja Happihyppy :hug:

Erka - no on se nyt kumma, ettei yhtenä vuotena voi metsästää vähän vähempää!
Minotchkin - sun eilinen taas muistutti kovasti omaani. Hässäkkä töissä jatkuu ja poika on kipeä, meillä ei ole nukuttu kahteen yöhön.

Täällä on tänään rinnat kipeytyneet, mistä voi just tasan tehdä sen päätelmän, että joo, on vähän arat. En luota tällä kertaa tähän oireeseen, ettei taas tarvi pettyä.

Tsemppiä sadepäiviin kaikille!
 
Huomenta
Eilen oltiin tanssimassa ja voi että oli taas hauskaa. Sai nauraa makiasti. Hah miehen syytä ettei fusku lähtenyt heti...kas kun ope tuli näyttään niin mä menin kuin vanha tekijä..Haa haa miehen vika se ei osannu... :LOL: :LOL: Mies edistää himpun verran ja se riittää..kun mä meen musiikin mukaan tahdissa niin sit ollaan epäsynkassa :kieh: Heh kyllä mä sitä läksytinkin. Foksi ei näköjään eilen meiltä irronnut mutta valssi meni loistavasti ja fuskukin kun mies hiffas et missä mätti. Jenkassa mä loistin koska sitä mä oon jo osanutkin ennestään..Mies ei pässy tahtiin, rrrrrraivostuttavaa :headwall: Se sekoili rytmin kanssa täysin...Mutta joo kivaa oli. :LOL:

Aamulla oli tikussa vahvahko viiva(mutta oliko ihan plussa sitä en lähde arvaan)..mutta tyhmä minä en tehny digitesterillä varmistusta(en arvannu et tänään jo vois plussa tulla ehkä?) :headwall: No ei muuta kun tikku ja digitesteri töihin..pitää täällä töissä päivällä kattoa et tuleeko täysi sarvi vai ei..Epäilen että vois tulla.. :p Aamulla tehtiin täsmäisku ennen kun tätä tietoa tiedettiin...joten luulis siellä nyt olevan joku siemen tallessa odottamassa... :whistle: :saint: Mutta nyt sitten jos se aamulla oli jo plussa(taas tää teoretisoi ja funtsii tää blondi) niin sillonhan ovis voi olla jo päällä tai irronnutkin tai irtoamassa..kääk miksi ei voi olla testeriä missä näkyis joo ovis on klo se ja se...:LOL: Mä mietin sitä että kauan se Follineiti siellä jaksaa odotella et jos se irtoaakin jo päivällä?Ehditäänkö me enää illalla varmistelemaan jos aamulla on plussa tikussa?

Kokeilin sitä kohollaan oloa toissa iltana..täytyy myöntää että kyllä tuli vähemmän tavaraa pihalle sen jälkeen... :D Taitaa toimia tuo teoria. :LOL: Tänään ilmotin miehelle että vaikka unissaan mutta ei voida missata jos se plussa nyt pärähtää ruutuun..toinen oli ihan innoissaan... :LOL:

Helvi: Mä en luota omalta kohdaltani tissikipuun..mulla se liittyy aina PMS eikä mihinkään muuhun. :headwall:

Plussa puhuria ++++++++++++++++++++++ kaikille!
 


Torstai 8.10.09

Tsuba.........................................2/28-31... yk 5
Rosmariini -74............................5/28-31...yk 15
Mahdotontako............................5/28...yk 2
Lumi-Marja.................................6/27
Annemaarit................................7/24-28
Enkelinäiti..................................11/26-27...yk1
Minotchkin.................................11/23-25...yk 4
onlydream.................................14/25-29 yk3
kevät1......................................13/30...yk10
Taikakuu.................................. 15/
Sisusalmiakki...........................15/28
erka..........................................17/28-31 (yritys alkaa 11/12 09)
Wiara........................................19/23-28...yk 4
Helvi-10....................................20/24-26...yk 10
Oliivitar......................................27/28-30...yk2
amati........................................ 29/18-28 (-32)...yk2


Taustailevat Miia, Tinki, Abby, Tiitikan, Barbarella, Ebony, Rikupi, kikkara, touhu tenava, Rinja


:heart: PLUSSANNEET 2009 :heart:


Tiktu..........Syyskuu:heart:
Erjamari..........Syyskuu:heart:
PK- haaveilija= äiti vm70..........Heinäkuu :heart:
piipiäinen coitus interruptus..........Kesäkuu :heart:
Destiny..........Helmikuu yk 4 :heart:


:heart: SYNTYNEET VAUVAT 2009 :heart:

Mansku72 10.07 tyttö :heart:
Äiti-kengu 1.07 tyttö :heart:
Mantana 30.01 poika :heart:


[/quote]

 
Huomenta! Enpä sitten löytänyt koko ovista tässä kierrossa! :| Liekö syy vanhentuneiden ovistestien vai mikä? Mutta siis ihan mielenkiinnosta jo tässä kierrossa tuota yritin metsästää. Mutta ensi kierrossa sitten täysi yritys päälle. Täytyy varmaan vielä sitä sitruunamehuakin ostaa :D . Tuntuu vain ikuisuudelta tuo aika seuraavaan kiertoon.

Plussatuulia toivottelen kaikille! :heart: :flower: :flower:
 
Greippimehua täällä kans lipitetään :D :p


Eilen tuli pieni klimppi ruskeeta limaa, jaiks! Eli varmaan täti jo aloittelee siivous urakkaa siellä :ashamed:
Eilen iltapäivällä myös alkoi päänsärky ...kele! Sama se oli viime kierossa kun alko sitten vuotaa, koski päähän, mutta saiki sitten ottaa troppia ihan kunnolla :p


Täytekakkua väsäämään, tänään on hulivili-pojan 4v. synttärit :heart:


PLUSSIAA!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minotchkin:
Erka: Tarkoittanet greippimehua? Sillähän on vaikutusta ovislimoihin eikö se jotenkin näin mennyt?
Juu tosiaan :LOL: . hyvä kun korjasit ..greippimehuahan se taisi ollakin. Olisin varmaan muuten vauvakuumeissani litkinyt pari viikkoa sitruunamehua (oon kaiken lisäksi allerginen sitruunalle että hyvä et se olikin greippimehu)! =) Mutta oliko se nimenomaan kuukautisten ja ovulaation välinen aika kun sitä piti juoda?
 
Erka:: :LOL: :LOL: Minäkin olen allerginen sitruunalle. :p Kierron alustahan se on hyvä aloitella sen litkiminen näin olen ymmärtänyt koska se vaikuttaa ovislimoihin. En tiedä lopetetaanko sitten oviksen jälkeen,viisaammat neuvokaahan... :LOL:

Amati: :heart: Pieni suuri synttärisankari, onnea! Mun jäppinen täyttää tammikuussa 5 :heart:
 
amati onnittelut pikku synttärisankarille :flower: Meidän poitsu täytti 4 keväällä.
Toivotaan, että täti nyt kuitenkin jättää saapumatta :hug: Mulla toi punertava lima noin vrk ennen menkkoja enteilee aina tätiä :ashamed:

Helvi mulla kans rinnat kipeytyy aina oviksen tienoilla, mutta toisillahan se on raskausoire :whistle: mä en kyllä usko enää mihinkään ns. raskausoireeseen omalla kohdalla, kaikki on osottautuneet vaan tätioireiksi :headwall: :LOL:

Minotchkin kyllähän se munasoli siellä hetken aikaa säilyy hedelmöityskykyisenä (yleensä sanotaan, että 24-48 tuntii) joten illalla ehtii vielä hyvin, vaikka ei enää ovisplussaa tuliskaan :D

 
Vahva ovis viiva ja täysi sarvi Clear bluesta! Ovis on täällä! Toivotaan että ennätetään...eli on vissiin sitten aamulla ollu jo plussa ehkäpä? :p

Piti oikein vessasta käydä kattomassa että muistinko vetasta kun siinä täpinöissäni sohlotin menemään :ashamed: :LOL: Jep kyllä olin! :D

Tämä tietää siis että illalla meillä lakanat pöllyää samoin kuin huomenna aamulla..mitään ei jätetä sattuman varaan... :LOL: :LOL: Mies on luvannut "uhrautua" :LOL:
 
Heippa tyttäret.
Mut voi poistaa tuolta kiertopäivälistalta. Siirryin tuonne 40+ puolelle, kun siellä taitaa olla enemmän mun ikäisiäni.
Käyn kyllä vakoilemassa teidän plussauutisia täällä :D

Ei muuta kuin pitäkää lippu yhtä korkealla kuin tähänkin asti!
 

Yhteistyössä