Huomenta
Eilen oltiin tanssimassa ja voi että oli taas hauskaa. Sai nauraa makiasti. Hah miehen syytä ettei fusku lähtenyt heti...kas kun ope tuli näyttään niin mä menin kuin vanha tekijä..Haa haa miehen vika se ei osannu...
Mies edistää himpun verran ja se riittää..kun mä meen musiikin mukaan tahdissa niin sit ollaan epäsynkassa :kieh: Heh kyllä mä sitä läksytinkin. Foksi ei näköjään eilen meiltä irronnut mutta valssi meni loistavasti ja fuskukin kun mies hiffas et missä mätti. Jenkassa mä loistin koska sitä mä oon jo osanutkin ennestään..Mies ei pässy tahtiin, rrrrrraivostuttavaa :headwall: Se sekoili rytmin kanssa täysin...Mutta joo kivaa oli.
Aamulla oli tikussa vahvahko viiva(mutta oliko ihan plussa sitä en lähde arvaan)..mutta tyhmä minä en tehny digitesterillä varmistusta(en arvannu et tänään jo vois plussa tulla ehkä?) :headwall: No ei muuta kun tikku ja digitesteri töihin..pitää täällä töissä päivällä kattoa et tuleeko täysi sarvi vai ei..Epäilen että vois tulla..
Aamulla tehtiin täsmäisku ennen kun tätä tietoa tiedettiin...joten luulis siellä nyt olevan joku siemen tallessa odottamassa...
:saint: Mutta nyt sitten jos se aamulla oli jo plussa(taas tää teoretisoi ja funtsii tää blondi) niin sillonhan ovis voi olla jo päällä tai irronnutkin tai irtoamassa..kääk miksi ei voi olla testeriä missä näkyis joo ovis on klo se ja se...
Mä mietin sitä että kauan se Follineiti siellä jaksaa odotella et jos se irtoaakin jo päivällä?Ehditäänkö me enää illalla varmistelemaan jos aamulla on plussa tikussa?
Kokeilin sitä kohollaan oloa toissa iltana..täytyy myöntää että kyllä tuli vähemmän tavaraa pihalle sen jälkeen...
Taitaa toimia tuo teoria.
Tänään ilmotin miehelle että vaikka unissaan mutta ei voida missata jos se plussa nyt pärähtää ruutuun..toinen oli ihan innoissaan...
Helvi: Mä en luota omalta kohdaltani tissikipuun..mulla se liittyy aina PMS eikä mihinkään muuhun. :headwall:
Plussa puhuria ++++++++++++++++++++++ kaikille!