YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

Haamun vahvistumista Oliivittarelle! Mäkin sain haaleen haamun ta viivanpaikan mutta toivon sen katoamista kokonaan. Vuotokin on pienentynyt jo rajusti, joten jospa tää tästä kohta normalisoituis. Kaavinnasta on nyt 4 viikkoa. Ihan kuin mulla olis ollu ovis, mutta voiko se olla, jos on vielä raskaushormonia elimistössä????
 
Viikonloppuja kaikille!
Olis taas yks kysymys... oon ihan kokematon noissa ovistesti asioissa ja mietityttää nuo ovistikut (halpis-sellaiset) että kierron alussa niin vahvistuuko siihen tikkuun päivä päivältä se testiviiva suhteessa kontrolliin vai pärähtääkö se viiva sitten kerralla kun on ovulaatio? Tarkoitan siis et jos testaa useana päivänä ennen ovista niin sitä mukaa kun ovis lähestyy niin rupeeko se viiva vahvistumaan vai merkkaako hailukka viivakin sitä että ovulaatio on just käsillä vai vasta lähestymässä? Eli miten niitä tulkitaan?
 
Katsoin juuri v. 2008 kalenterista oman raskautumiseni. Aloin tikuttaa ovista kp 9 ja haaleaa viivaa näytti sekä kp 10 ja 11 sekä 12 vieläkin haaleaa viivaa. Kp 13 viiva jo vähän vahvistui ja pupuilua yöllä sekä kp 14 viiva vahva ja selvästi plussaa, en enää tikuttanut ja kp 15 pupuiltiin yöllä. Kp 16 nipistelyä tuntui. Kp 19 alkoi kamala väsy ja lämmöt jäi koholle oviksen jälkeen n. 37, yleensä 36.4 eli melko matalalla. Kp 23 tunsin kovaa kipua ja nipistelyä ja ehkä silloin kiinnittyi? Testi näytti plussaa kp 29, viiva ei kovin vahva mutta selvästi näkyi plussa. En muuta sitten testannutkaan, uskoin kerrasta. Siitä se sitten lähti ja ihana prinsessa syntyi marraskuussa. :D
 
Minä myös testasin ovista tänään, kierrosta kun ei mitään tietoa. Kuukautisia kun ei ole ollut kierukan kanssa sen poistosta nyt 10pvää. Hankin apteekin ovistestin ja siihen tuli toiseksi haalea viiva, eli LH taso pieni. Mietin että vahvistuukohan se kuinka pian, eli katsonko jo huomenna vai odotanko ylihuomiseen ennenkuin teen seuraavan testin. Selkeästi pientä jomotusta munasarjojen kohdalla, enemmän oikealla eli sieltä se todennäköisesti sitten irtoaa =)
 
mur-mur, kiitos vastauksestasi :) Ihmettelen suuresti.. eilen siis gynen mukaan irtoamassa 3,2cm follikkeli, kotona ovistesti vahva plussa. (edellisenä päivänä oli nega) Illalla oviskipuilua ja tänään ovistesti nega. Lämmöt nousi sinne 37 pintaan eli olikohan se ovis jo. Ihmetyttää vain,kun aiemmin sitä plussaa on testit näyttäneet useamman päivän,nyt oli tuollainen pikaovis?=) Eipä sillä,tärkeintä olis,että se viimein tapahtu ja että edellisenä iltana oli säpinää.
 
No jos vaikka ensi kuussa tärppäisi =)

No, jos millon päivitätte ni tänän on menossa jo kp3

Pojan synttäri vieraita oon saanu passailla jo kolmatta päivää |O hitto ku vieraat ei osaa samana päivänä käydä :LOL:
Tein pojalle traktori kakun ja oli poika tyytväinen, se on semmonen traktori poika että...
 
Täällä ollut kovasti kyselyitä ovistesteistä... Mulla joskus vahvenee viiva vähitellen, joskus voi tosi hailakan viivan jälkeen olla seuraavana päivänä selkee plussa eli kannattaa kyllä joka päivä testailla kun on alottanut.
Ja eilen kun ultrassa olin, niin kyselin myös tosta oviksesta ja lekuri sanoi, että joskus voi lh-huippu (jonka siis testi näyttää ) olla tosi nopea, toisinaan kestää pidempään. Mulla useimmiten ovistesti näyttää plussaa kahtena päivänä. Ja esim inssi tehdään yleensä ovisplussan jälkeisenä päivänä (joskus ovisplussapäivänä ) eli silloin varmaan myös paras pupuilupäivä mikäli vain yksi pitäisi valita :LOL:
 
Jos kierto esim. 28, aletaan ovista testailemaan kp11 ja joka päivä, mieluiten 2x/vrk!! LH-huippu voi tosiaankin mennä nopsaan ohi-ei näy enää testissä tai näkyy enää haalena viivana ja mietit, ettetkö ovuloi laisinkaan?..joskus sitten näkyy parikin päivää(miulla näin )
Kun bongaat oviksen on siulla aktiivista pupusteluaikaa 12-36h..tuo 48h on jo pikkasen hieman liian pitkä elinaika munikselle :/ ..kannattaa vain pistää simppoja jonossa menemään 3vrk ennen oletettua ovista+ovispäivä:D ..jaksuja vaan kaikille tähän puuhaan ja pitäkää lippu korkialla!!!:wave::heart:

Huom!! Oviksen aikaan on juuri naisella ne hyvät ja suotuisat "kanamuna" limat kohdunsuulla simppojen päästä matkaamaan ja eivät lamaannu kesken matkan!!;)..näin se luonto hoitaa..

..lämmöistä..kun normi lämpö nousee n. 0.5C on se merkki siitä, että ovis jo ollut..itselläni lämpö nousee 2+päivästä ja jää siihen asti korkeammalle kun vuoto taas alkaa(laskee n. 1-2kp:nä )..

mur-mur
 
TAidanpa tilata tuolta kotitesti.fi:stä hedelmällisyystestin kun mietityttää joko vaihdevuodet lähenee vaikkei kai niiden ihan vielä pitäisi... :attn: . Onko joku kokeillut noita? Mietin vain kun en sitä ovulaatiota tässä kierrossa saanut esille. Ja ikää siis 36. Tilaan samalla noita ovulaatiotestejä lisää ettei se ovis sitten ainakaan mee ohi ens kierrossa jos sellainen yleensä on!
 
Iltaa Tyttäret =)

Olen pähkäillyt testien ja oireiden kera, ja laitoin tuonne Lokakuussa plussaavat pinoon kuvan ensimmäisestä haamujen haamusta, ja tänään illalla tehdystä testistä :ashamed: On tää jännää.. ja vaan omaa napaa tuijotetaan!

Tsemppiä kaikille ja pähkäillään yhdessä!!!!!
 
Iltoja tänne pinoon :wave:
pakkohan mun oli käydä kurkkaa oliivitaren kuvat ja hienosti oli vahvistunut, Onnittelut :hug: Kyseessä ei taida olla edes ihan herkkä testi et se 25 tjt. ? Mä en itse saanut edes noinkaan vahvaa viivaa noihin liuskoihin ja silti mulla oli kp 33 jo silloin.
Toivottelen sinut tervetulleeksi tuonne +35 pinoon odotuspuolelle :wave:

Omaa napaa :ashamed: Meillä töissä rankka viikonloppu takana, töihin mennessä sanoin esimiehelle kun alkoi huomisesta aamusta puhumaan et mä olen ihan poikki, selkää särkee et mä en kykene huomenna töihin ja siitäkös taas se ripitys alkoi :ashamed: Ehdotteli pienmpää tuntimäärää, aikaistetulle äippälomalle jääntiä ym. KUN MUN KANS EI TULE ENÄÄ MITÄÄN :eek: Vastahan tein 8pv.n putken ja jos nyt haen saikkuu niin kamala haloo. Sit pauhas et jos en ole ensivkonloppuna töissä niin ravintolan ovet kiinni :headwall: Uskokaa mut tän jälkeen kyllä itku pääsi, onneks oli luottamusmies kuulemassa kaiken ja totesikin et törkeetä ei kannata suostua :ashamed: Huomenna siis lekuriin, keskivkona onkin sit neuvola niin juttelen sit siel millä asenteella mua kohtaan ollaan :/

Annemaarit ihanaa, sulla tuntuu homma etenevän jos siis ymmärsin oikein ;)
Niin kovasti odotan sun plussaasi ja jännittelen kk.sta toiseen kun kiertosi lopuillaan :whistle: Kovasti jaksuja sulle :hug:

Anteeks, :ashamed: tottahan toki toivon et kaikki plussaatte eli ei muuta kuin plussapuhureita kaikille tasapuolisesti ++++++++++++ :whistle:

Ävm70 ja "pikkukakkonen" 18 tasan :heart:
 
erka itse tuon feriliteettitestin tilailin keväällä ja testi näytti, ettei vielä "mummotauti" olisi oven takana..liikaa en kuitenkaan tuohon luottaisi.. :/ ..varminta käydä FSH-testissä labrassa. Voit pyytää oman alueen TK-lääkäriltä siihen lähetteen. Itse kävin 4vrk oviksen jälkeen. Tutkittiin tuota samaa, mitä tuo testikin "saattaisi" kertoa-vieläkö vaavi lykkyä:heart:..veritesti kuitenkin luotettavampi! :)
 
Huomenta ja hyvää alkavaa viikkoa!
Niin siinä vaan kävi meille että eipä tullut varmistettua .. :headwall: :headwall: Perjantaina ei illalla tullut touhusta mitään. Se jäi nyt sitten siihen ovis+ päivään ainoastaan ne yritykset..joten taas odotellaan tätiä saapuvaksi. En usko että noista kerroista mitään tuli... :headwall: Simppatestien tuloksia odottelen loppuviikosta...Äh ihan yhtä tyhjän kanssa kaikki. :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: Ei tarvitse jännätä loppukiertoa. Nyt vaan odotellaan että alkais jo ne menkat. Lannistunut olo.:headwall: :'(

Ävm70: Kiva kun käyt välillä kuulumisia päivittelemässä. On tuo törkeä työpaikka ei voi muuta sanoa!Onneksi on luottamusmies todistamassa.Voiko tuollaisesta nostaa kanteen?

Oliivitar: On se huisia ja jännää...Saako jo onnitella vai vieläkö ollaan matalalla profiililla? :LOL:

Pimpula74: :LOL: Hyvä että tuli hyödynnettyä! ;) Nyt alkaa se tuskasin vaihe...loppukierto..joka on ihan syvältä... :headwall:

 
Nyt kyselen että onko teillä jollakin todettu PCO ja onko ongelmia tulla raskaaksi. Miten ongelmaa on hoidettu ja missä? Mulla vuosi sitten gyne sanoi että mulla on ku konekiväärillä ammutut munasarjat mut ihmetteli miten oon saanu kaks lasta ongelmitta. Nyt rupesin miettimään että miten szen ovulaation sais aikaiseksi jos sitä ei enää luontaisesti tule. Lääkäri siis sanoi mulle että mulla ei varsinaisesti ole PCO sen takia koska ei ole ollut vaikeuksia raskautumisessa. Mut tuo reikäisyys munasarjoissa on ilmeisesti kehittynyt vasta hiljattain koska ei mulle ennen kukiaan ollut sanonut moisesta mitään vaikka munasarjoja onkin ultrattu. Eli jos ovulaatioita ei ilmaannu niin riittääkö et marssii yksityisgynelle ja kertoo ongelmansa ja hän antaa reseptin jollekin hormonilääkkeelle? Vai täytyykö mennä jonnekin lapsettomuusklinikalle?
 
Viikon alkua!!

Täällä ei juurikaan raportoitavaa,kierros se vaihe ettei juurikaan mitään tapahdu kuin odottelua |O
Lasten touhuja täyteinen viikonloppu takana ja kiva olla taasen kotona =)

Oliivitar kävin myös kurkkimassa tuota testiäsi ja kyllä sen plussaksi tulkita voi,onnea!

Koitetaas muut tulla perästä!!

Yritän päivittää ja heittäkää kaulinta jos menee metsään :LOL:
 


Maanantai 12.10.2009

amati........................................ 5/18-28 (-32)...yk3
Tsuba.........................................6/28-31... yk 5
Rosmariini -74............................9/28-31...yk 15
Lumi-Marja.................................10/27
Annemaarit................................11/24-28
Mahdotontako............................13/27-29...yk 2
Enkelinäiti..................................15/26-27...yk1
Minotchkin.................................15/23-25...yk 4
onlydream.................................18/25-29 yk3
kevät1......................................17/30...yk10
Taikakuu.................................. 19/
Sisusalmiakki...........................19/28
erka.........................................21/288-31 (yritys alkaa 11/12 09)
Helvi-10....................................24/24-26...yk 10
Oliivitar......................................28/28-30...yk2 (haamu :flower: )


Taustailevat Miia, Tinki, Abby, Tiitikan, Barbarella, Ebony, Rikupi, kikkara, touhu tenava, Rinja


:heart: PLUSSANNEET 2009 :heart:


Tiktu..........Syyskuu:heart:
Erjamari..........Syyskuu:heart:
PK- haaveilija= äiti vm70..........Heinäkuu :heart:
piipiäinen coitus interruptus..........Kesäkuu :heart:
Destiny..........Helmikuu yk 4 :heart:


:heart: SYNTYNEET VAUVAT 2009 :heart:

Mansku72 10.07 tyttö :heart:
Äiti-kengu 1.07 tyttö :heart:
Mantana 30.01 poika :heart:

[/quote]

 
Niin tulihan tässä kymysyskin mieleen :/
noiden johtofollikkelijen tiimoilta niinkuin enkelinkinäitikin kyseli,eli mulla viime ma tuli limat,ti siel gynellä näkyi johtofollikkeli ja munarakkuloita toisella puolella,sit ti iltana haalea viiva tikkuun ja kuitenkin samassa limat katkesi kuin leikaten,eli ovuloinko ma ,ti vai myöhemmin?

meneepäs vaikeaksi, jostain kun olen lukenut noista limoista että kun ne niin sit oili päällä :/ sillä tääs tätä nyt pähkäilen kun en tota tikutusta tässä kierrossa harrastanut,jos jallain tietoa asiata,kertoileppas :wave:
 
Vielä aamulla ovistesti näytti +. Äskettäin kokeilin vielä toista testiä jonka olin tilannut netistä, tuli tänään postista (onneksi ostin apteekista testin viikonloppuna) niin näyttikin jo negaa. Nyt vain odotellaan mitä saimme aikaiseksi viikonloppuna.. se selviää muutaman viikon kuluttua :wave:
 

Yhteistyössä