YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

Minotchkin jos siun kiertosi on aika säännöllisesti max. tuon 25 niin voipi jo haamulainen r-testissä näkyä..ei ole pakko JUURI tuota 2vko:a oviksesta odotella..mutta, onhan tuo "maltti valttia" ja kannattaisiko jättää testailu sinne torstaille jos täti-immeistä ei ala kuulua =)..olisin itsekkin kyllä kuin "tulisilla hiilillä..jännittäisi sikana!!!!!! :D

..tuon ovistestin testiviivan täytyisi olla yhtä vahva, tai vahvempi kuin controlliviivan, mikäli näyttäisi raskauden..näen olen lueskellut kun surffaillut netissä..tiedä sitten..

Kyllä kutkuttaa niin että ehkä teemme tripin apteekkiin tai prismaan huomis aamua varten.Huominen on täyteen buukattu ohjelmaa, tanssikurssi ja sitten illalla käymään äidin luona..ei ennätä kyllä sillloin..Saa nähdä uskallanko sittenkään tehdä huomenna aamusta testiä.

Mur-Mur: On se säännöllisesti 24-25 pvää tuo kierto. Vai pitää sen olla yhtä vahva tai vahvempi kuin kontrolliviiva? No minusta se on likimain tasavahva mutta ei ainakaan tummempi kuin controlliviiva

No enhän mä malttanut olla hakematta cittarista pregchekit 2 pakettia eli 4 testiä.. :whistle: :ashamed: :LOL: On millä testata eikä kukkaroa pakota...
Sain hennon haamun siihen. Selvästi ohuempi kuin kontrolli mutta ihan silmin havaittavissa ja selvät ääriviivat on vaan hentonen...
Hmm....en kyllä vielä uskalla tulkita tuota vielä plussaksi. Katsotaan aamusta. Jäihän niitä nyt se kolme testeriä:whistle:

Kiitos mur-mur :heart:

Keskiviikko 21.10.09

Sisusalmiakki...............................1/28
kevät1.........................................1/30...yk11
Onlydream...................................2/23-29....yk4
Erka............................................3/28-31 ....yk1
SMSM..........................................10/28-29...yk2
Helvi-10.....................................10/24-26...yk 11
amati........................................ 14/18-28 (-32)...yk3
Tsuba.........................................15/28-31... yk 5
Rosmariini -74............................18/28-31...yk 15
Lumi-Marja.................................19/27
Annemaarit................................20/24-28
Mahdotontako...........................22/27-29...yk 2
Enkelinäiti..................................24/26-27...yk1
Minotchkin.................................24/23-25...yk 4.. (haamu :flower: )
Taikakuu...................................28/

Poni06.....................................
happihyppy..............................
pimpula74................................

:heart: PLUSSANNEET 2009 :heart:

Oliivitar.........................................Lokakuu:heart:
Tiktu.............................................Syyskuu:heart:
Erjamari.......................................Syyskuu:heart:
PK- haaveilija= äiti vm70.............Heinäkuu :heart:
piipiäinen coitus interruptus.........Kesäkuu :heart:
Destiny.........................................Helmikuu yk 4 :heart:

:heart: SYNTYNEET VAUVAT 2009 :heart:

Mansku72 10.07 tyttö :heart:
Äiti-kengu 1.07 tyttö :heart:
Mantana 30.01 poika :heart:

Voi kaverit :'( :flower: En mä vielä tätä uskalla uskoa todeksi. Aamulla tein sekä viimeisen ovistestin että toisen Pregchekin..Ovistesti näytti tasavahvaa viivaa kontrollin kera eli reilu ovis+ ja Pregcheck näytti hailakkaa haamuviivaa... :/ Siis kunnon viiva juu kyllä mutta se on kontrolliviivaa huomattavasti hailakkaampi, hyvin hento mutta näkyvissä kuitenkin? En mä osaa tätä vielä mieltää mitenkään plussaksi. Pelkään että tää on ihan väärä hälytys..ja että menkat alkavat hetkenä minä hyvänsä. Mikä se kemiallinen raskaus olikaan?

Mur-mur: Laittaisin jos jotenkin saisin(ja osaisin) ne kuvat mutta ne tais mennä jo kotona veskin roskikseen :ashamed: :saint:

Helvi:Mä en kuule lähde piiiiiiiiiiiiiitkään aikaan vielä tästä ryhmästä... :LOL: Enkä ainakaan ketään hylkää. :hug:

Minotchkin Onnea haamusta (=plussa ) Itse testasin kakkosesta dpo 11 hyvin hyvin hailakan haamun ja nyt tuo haamu on jo 1v2kk. Toki voi aina km tulla, mutta se on sitten sen ajan murhe. Tarrasukkia :heart:

Täällä ei mitään kummallista. Imetystä olen edelleen vähentänyt, jotta yöt neitillä rauhoittusivat. Iltasin enää tisutellaan. Jospa tämä jo vaukuttaisi niin, että alkaisi kroppa toimia. Niin yöt edelleen tosi levottomia, kun poskihampaita pusketaan kovalla kivulla. Särkylääkkeet onneksi vähän helpottaa, mutta kuumettakin tuo nostattaa.

:hug: niille joille täti on kurvannut kylään.. lähettäkää se tänne :)

Rosmariini ja Poni06:Dpo 13 onnyt menossa..huomenna 2 viikkoa oviksesta....

Kiitos kamut onnittelusta..mutta jäitä hattuun vielä.En usko ennen kun viiva on kunnollinen... Toistaseksi se "Ehkä" leijailee ilmassa...ja menkkoja odotan yhä!

Kiitos mur mur ja SMSM :heart: :hug: Ei nyt vielä kuitenkaan mennä asioiden edelle..Menkat voi vielä alkaa.... Testata ei varmaan kannata ennen ylihuomista? Eiks se parissa päivässä se HCG arvo noussu tai tuplaantunu? Kysyy blondi :ashamed:

Minotchkin mullakin se ovistestin näyttämä plussa oli paljon selvempi kuin r-testin ja raskaana oltiin. Kyllä se sunkin r-testiplussa siitä vahvistuu =)

kevät1 :hug: pahoittelut tädistä.

Rosmariini mut vois laittaa takas tonne kuumeilijoiden listaan. Jos tässä vielä vähän aikaa yritettäis ;) .
Kiertopäivää en osaa sanoa, kun ei oo menkkoja vielä kaavinnan jälkeen tullu (kai) ja yrityskuukausi, hmmm.... mitäs siihen nyt laittais, kun kaiken kaikkiaan yritystä on ollut nyt 2 vuotta (3 keskenmenoa tai yks niistä kohdunulkoinen) mutta tän viimeisimmän jälkeen on ehditty yrittää vasta kuukaus, vaikka lääkäri kyllä käski odottaa menkkoja :whistle: Jospa ne menkat tulis viikon, parin päästä, sillä mulla olis viikko sitten kovasti seksiunia, mikä on yks mun ovisoireista :p

Minotchkin onnittelut haamusta :flower:
Itse täällä odottelen menkkoja alkavaksi, lauantaina tulee kaksi viikkoa oviksen +:sta. Alavatsa kipua jonkin verran, tuntuu kuin olisi kohtu tulehtunut. Tunne menkkojen alkamisesta kokoajan. Alkais vaan niin pääsis kunnolla käsiksi kiertoon. kierto?/yk 1
:|

Voi naiset ootte ihania :hug: :flower: :'( :heart: Kiitos joka iikalle.
Itse en vielä uskalla luottaa haamuun mutta ehkä se tästä sitten vahvistuu? Ainakin hetken on saanut nähdä kahta viivaa...muutakin kun ovistestissä :LOL:

Jokaiselle tädin "uhrille" valtavan iso lohtuhali :hug:

Wautsi wau minotckinkyllä se sieltä vahvistuu,kovasti uskotaan niin,itse myös molemmista plussasin noilla samaisilla halppis testeillä,eikös meillä ollut puhetta että tästä kierrosta plussataan, minä toisn missasin sen mutta sulla aika hyvälle näyttää,jänskättää puolestasi :wave:

Ite en taas tiedä missä mennään tämän suhde viidakonkeskellä,ei varsinaista riitaa ole ollut mutta noita maton alle lakaistuja asioita tahtoo nyt pölyämään ilmoille :/ meillä kun tuntuu että menneitä asioita kun rupeaa oikomaan niin sit sota tila valmis,mies ei vaan tahdo juurikaan keskustella ja nyt tuntuu ettei itse jaksa edes tehdä mitään asian eteen :(
no jos näin jatkuu samalla myös vauva haaveet menee mukana :ashamed:

poni06 vihjaisen tälle punaiselle kurjalaiselle jotta kurvaisi sinne päin :wave:

kevät1 :hug:

:flower: minotchkin, varovaiset onnittelut!!

on:täällä kp1/28(listalla on ollu pv: jäljessä), tänään piti soittaa klinikalle ja varata aikaa, mutten ole vielä kyennyt/uskaltanut.. noo ehkä huomenna on parempi päivä..Jos
jotain positiivista etsii, niin kroppa ainankin toimii kuin kello..

jeps, takas työn pariin..

Yhteistyössä