Hakutulokset

1. A

YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

onlydream voihan surku :hug: :hug: Chilipapu ja Mansku tervetuloa. pimpula sulle täällä peukuttelen, toivotaan että se r-testikin positiiviseksi muuttuu.
  2. A

Helvi mulla toi aukiolotutkimus oli kivuton (otin kyllä särkylääkettä ennen sitä). Olen jostain lukenut, että on usein kivulias silloin, jos tukoksia. Onlydream mikä tilanne, oletko testaillut? happihyppy asut ilmeisesti jossain pohjoisemmassa, täällä ihan etelässä pakkanen ei ole tainnut...
  3. A

Ponille paljon onnea plussasta :heart: Barbarella mulla oli km elokuussa 2008 ja seuraavan vuoden keväällä kävin yksityisellä gynellä. Oli sitä mieltä, että ei kiirettä tutkimuksiin tai hoitoihin, kun kaikki vaikutti olevan ok ja kehotti vielä kesän yrittämään luomuna. Viime syksynä sitten...
  4. A

Pahoittelut kevät ja happihyppy negoista :hug: Toisaalta niin kauan kun tätiä ei näy on toivoa...
  5. A

Heissan taas pitkästä aikaa :wave: Yritän etten ihan hirveesti kävis täällä, jospa ne ajatuksetkin vähän enemmän olis muualla... Pahoittelut kaikille tädin yllättämille :hug: Ja parempaa vuotta 2010 meille kaikille!!! Mahdotontako samoissa tosiaan mennään kohti ovista. Mulla on huomenna...
  6. A

YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

Heippa pitkästä aikaa :wave: Ei ole oikein kiireiltä tänne kerinnyt kun pikaisesti lukemaan eikä ole suoraan sanottuna sen viimekuisen plussan ja vuodon alkamisen jälkeen ollut hirveesti fiilistäkään :ashamed: Tänään taas täti kurvasi vähän pidemmän kierron jälkeen paikalle :headwall...
  7. A

Enpä ole itsekään täällä ehtinyt kaikkien työ ym. kiireiden vuoksi käymään, nyt pikaisesti tulin kurkkaamaan. Mut voisi joku päivittää tuonne taustailemaan :wave: Joulun jälkeen selvillä tämän kierron tulos...
  8. A

erka varovaiset onnittelut, toivotaan, että kaikki menee kuitenkin hienosti :heart: happihyppy :hug: :hug: ymmärrän niin hyvin noi fiiliksesi :hug: Mutta älä anna periksi, ethän. Mullakin ikäkriisiä pukkaa, ensi vuonna tulee toi 39 ja kaikki pelottaa... Pelottaa ettei tule enää raskaaksi ja...
  9. A

happihypylle hyvää syntymäpäivää :flower: Toivotaan, että täti tajuais sen kunniaksi pysytellä poissa.
  10. A

Mut voi laittaa taas tonne taustalle roikkumaan... Rankka viikko ollut, mutta kai tässä on taas alettava katsomaan eteenpäin :ashamed: Sama juttu kun Helvillä, eli 34 v raskauduin noin puolessa vuodessa ja toka raskaus sai alkunsa 37 v vielä nopeammin, mutta meni kesken. Sitten jostain...
  11. A

Lumi-Marja :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: Mut voi poistaa plussanneista :'( Eilen aamulla testasin haalenneen viivan ja nyt on kunnon vuoto alkanut :'( Ainoa positiivinen asia kuten Lumi-Marjakin sanoi on, että onneksi tämä kävi jo nyt jos on käydäkseen. Vaikka nyt sattuu, niin pakko kai...
  12. A

Kiitos kaikille onnitteluista :heart: Kai tässä pikkuhiljaa on alettava uskoa, että raskaana ollaan. La aamuna sain siis haalean viivan (hyvin kyllä silmillä nähtävän), mutta sunnuntaina oli jotenkin niin epäuskoinen olo ja kun rinnatkaan ei oleet yhtä kipeät kun lauantaina, niin olin jo varma...
  13. A

Varovasti tulin tänne ilmottamaan, että tein sitten tänään testin, kun ei menkat olleet alkaneet ja rinnatkin tuntui taas vähän eilistä aremmilta ja selvä haamuhan sieltä tuli :heart: Sanomattoman onnellinen olen, kun se toinen viiva siihen tikkuun vihdoin pitkän odotuksen jälkeen ilmestyi...
  14. A

Onnea SMSM ja Enkelinäiti :heart: Lumi-Marja :hug: Tuo kirjoituksesi kosketti todella. Meillä yritystä nyt 1,5 vuotta ja tuloksena yksi km :ashamed: Kaiken pitäisi tutkimusten mukaan olla kunnossa, miksi siis yli vuosi mennyt ilman sitä ainuttakaan plussaa :headwall: Kuvittelin jotenkin...
  15. A

kevät71 samaa vuosikertaa ollaan :wave: Ymmärrän kyllä fiiliksesi, ikäkriisiä pukkaa itselläkin, mutta yritetään se unohtaa ja uskotaan, että kyllä meille vielä se toinen lapsi suodaan :hug:
  16. A

Onnea ihanista ultrakuulumisista Minotchkin :heart: Tulin pitkästä aikaa teitä kurkkimaan ja plussia teille kaikille puhaltelemaan :whistle: ++++++ Kylläpä täällä melkoinen testailuvimma on käynnissä :laugh: :laugh: SMSM milloinkas meinaat testailla? Sulla jo kiertopäivät paukkuneet...
  17. A

Heippa :wave: Tulinpa pikaisesti teitä moikkaamaan. Yllättävän hyvin olen täältä onnistunut pois pysyttelemään, pari kertaa olen pikaisesti käynyt kuulumisenne lukemassa. Suuret onnittelut amatille plussasta :heart: :flower: ja ihanaa raskausaikaa! Meillä toinen inssi takana ja sitten...
  18. A

mut voi siirtää tonne taustailemaan ainakin toistaiseksi :ashamed: Olen täällä jo niin kauan roikkunut ja fiilikset ainakin tällä hetkellä niin maassa, et koitan vähän rauhoittaa tätä palstailua. En mä täältä kokonaan katoa ja hoidot jatkuu, mutta nyt taas pää liian kovalla koetuksella...
  19. A

Inseminaatio

Täällä alkoi menkat tänään :'( Yritettävä taas kasata itsensä uuteen kiertoon...
  20. A

Pimpulalle varovaiset onnittelut ja viivan vahvistumista :heart: Täällä taas peli menetetty :'( Perjantai iltana olin jo tosi toiveikas, kun tissitkin tuntui parina päivänä kipeytyneen ja turvonneen entisestään, mut eilen oli jo selvää laskua havaittavissa ja nyt tuhruttaa :ashamed: eli...

Yhteistyössä