Hakutulokset

1. Iinukka

oliko vaunut sittenkin turha ostos:(

Ei kai kahden kuukauden jälkeen kannata luovuttaa? Varsinkaan kun mitä itse olen koliikista kuullut lääkäreiltä ja lukenut ym, niin sehän kuulema katoaa kolmen kuukauden iässä...En tiedä miten se pitää paikkansa, ehkä on minua viisaampia, mutta niin minulle on sanottu. Elikkä kun kuukauden vielä...
  2. Iinukka

3 kysymystä 1,5-vuotiaaseen poikaan liittyen (punaiset kivekset, kireä jänne ylähampaiden ja ylähuulen välissä, ja "isäkammo")

Tuttavan lapsella oli kanssa kireä tuo jänne. Eli ei mitenkään epänormaalia ja jos katsotaan tarpeelliseksi, niin se tosiaan vaan napsautetaan poikki. Hällä tehtiin niin, (ikää 6 vuotta) ja se oli ihan hetken juttu, ei tullut jälkikipuja ei mitään eikä tarvinut olla edes saikulla. Eli ole...
  3. Iinukka

Ajattele mitä sanot...

"Erehdys on inhimillistä", sanoi siili ja kapusi pois juuriharjan päältä. =) Toivottavasti miehesi ymmärsi asian....
  4. Iinukka

Huijattiinkohan minua?

EI todellakaan ole höhlää! Jos joku on tuommoinen törkimys, että huijaa toista, niin kyllä hän ansaitsee sen mukaisen kohtelun. Sitä kun ei tiedä oletko ainut vai onko hällä muitakin huijauksen uhreja ja jos siihen kukaan ei puutu, niin tottahan tuommoinen sika jatkaa toimiaan. Että vie...
  5. Iinukka

Yököttävin tai omituisin tuote mitä kaupassa/netissä olet nähnyt myynnissä?

No ei nyt yököttävin eikä omituisin, mutta herättipä muutamia ajatuksia kirpparipöydässä tyhjä Aino-jäätelöpurkki. Litranko paketti se on vai kuinka suuri...Pyysipä myyjä siitä 0,10?....Ei ihan tullut minun mieleeni ostaa....
  6. Iinukka

HELP!! Miten jatkuu runo Elämä o ku lamppan kamppamist...

"Elämä o lamppan kamppamist nii järkevä nii mukava niin tarppelist." Tän mie löysin googlettamalla...En tiijä onko sinne päinkään
  7. Iinukka

Mikähän tätä sivua riivaa?

Juu, taso eikun huononee, mitä enemmän "fiksailevat". Minusta nämä on tosi huonot ja epäselkeet sivut.
  8. Iinukka

Kyllä taas anopilla leikkas!

Niin oman anoppini kuuloinen tapaus, että ihan hirvittää. :x
  9. Iinukka

Munatorvien aukiolotutkimuksesta!

Mulle lääkäri antoi pelkkiä varotuksia ja sanoi, että ei ihan mielellään lähtisi sitä ainakaan ensimmäisenä vaihtoehtona tekemään. Kertoi sen olevan todella kivuliasta ja lisäksi riskit on suuret, mm.tulehdusriski. Onko kukaan muu kuullut moisia juttuja?
  10. Iinukka

Marraskuun lapsettomuushoidot

Ilmeisesti minäkin kuulun sitten tähän ketjuun... Hukka syömisiksi meni viimekertaset Clomit. Toissapäivänä käytiin ultrassa, eikä ole mitään tapahtunut. Huomenna alotan toisen kuurin Terolutia, että tulisi taas vuoto ja voisi sitten taas alotella Clomeja... Meni yrityshalut ja fiilikset tosi...
  11. Iinukka

kadonneesta chatista

Kysyn nyt täälläkin asiasta, kun aiemman kysymykseni laitoin väärälle osastolle... Että tosiaan, onko se chat ihan kokonaan kuollu ja kuopattu, vai enkö minä vaan löydä sitä?? On niin tylsää iteksiin täällä kotosalla olla, kun ei pääse enää kuluttamaan aikaa asiallisesti keskustelevien...
  12. Iinukka

Koska viimeksi....

Viime viikonloppuna juhlimme meidän tupareita. Mummi ja vaari ottivat lapset illansuussa mukaansa, kun meiltä lähtivät. Toivat seuraavana iltana takaisin, nin että äiti ja isukki saivat kunnolla levätä seuraavan päivän =) =)

Yhteistyössä