Yököttävin tai omituisin tuote mitä kaupassa/netissä olet nähnyt myynnissä?

• Viestiketjun aloittaja Viblsp
  • Ensimmäinen viesti
vieras
ehdottomasti ne leikkeleet joihin on piiloteltu herkkusieniviipaleita! hyi oksetus, ne näyttääkin niin järkyttäviltä! mä inhoon jo pelkästään sanaa herkkusieni ja sit joku keksiny tommosen. mua vois oikeesti kiduttaa sellaisella viipaleella, tekisin mitä vaan ettei tarviis koskee...

Pix
Ei yököttävä, mutta omituinen kyllä ja hilpeä:
Piippu, joka on kontallaan maassa olevan ihmisen mallinen; piipun pesä on astia, joka tällä ihmishamolla on käsissä, ja savua imetään piipun "pyllystä" :D
Nähty kaupassa Meksikossa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ehdottomasti ne leikkeleet joihin on piiloteltu herkkusieniviipaleita! hyi oksetus, ne näyttääkin niin järkyttäviltä! mä inhoon jo pelkästään sanaa herkkusieni ja sit joku keksiny tommosen. mua vois oikeesti kiduttaa sellaisella viipaleella, tekisin mitä vaan ettei tarviis koskee...
Meikäläinen on joskus syönytkin tuota ko. makkaraa ja oli ihan hyvää. Vähän niinkuin lauantaimakkaran makuista. Niin ja mua iljettää kaikki muut sienet paitsi herkkusienet
;) .

Pohdiskelija
Alkuperäinen kirjoittaja mami:
Entisella L.A kirpparilla, yks pariskunta myi ihan pokkana vanhaa hieromasauvaa.
En jäänyt seuraan, menikö kaupaksi.
Enkä kysynyt onko varmaan testattu :x

Jännä juttu, ettei hieromasauva saisi olla käytetty, mutta ihmiset voivat olla vaikka kuinka monella testattuja... ;)

No ei nyt yököttävin eikä omituisin, mutta herättipä muutamia ajatuksia kirpparipöydässä tyhjä Aino-jäätelöpurkki. Litranko paketti se on vai kuinka suuri...Pyysipä myyjä siitä 0,10?....Ei ihan tullut minun mieleeni ostaa....

Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Mulle tulee ihan sikapaha olo esim. naudan kielestä :x :x :x
EHKÄ se on ihan hyvää, mut en halua ikinä ees maistaa :x
Mie (kasvissyöjä btw) ostin miehelleni erään riidan päätteeksi symbolisena eleenä sian kielen. :snotty: Ei syöny.

millipilli
Sian kieli on ainakin suurta herkkua!!! Nammmmmm!!!

Kirpparilla ällötti kun joku myi vanhoja alusvaatteitaan
:x

Pikkarainen
Juurikin nämä kirpparilöydöt, alusvaatteet, puolikkaat ja osittain kuivuneet kynsilakat, eripariset risaiset kupit, rihkamakorut joista kultaukset jo kuluneet.. (samaan sarjaan kuuluu juurikin nuo tyhjät jäätelöpurkit ja osittain käytetyt dödöt)

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Pohdiskelija:
Alkuperäinen kirjoittaja mami:
Entisella L.A kirpparilla, yks pariskunta myi ihan pokkana vanhaa hieromasauvaa.
En jäänyt seuraan, menikö kaupaksi.
Enkä kysynyt onko varmaan testattu :x

Jännä juttu, ettei hieromasauva saisi olla käytetty, mutta ihmiset voivat olla vaikka kuinka monella testattuja... ;)
No kyllä mua yököttää jakorasiat ja yleiset munat.

Pänti
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Mie (kasvissyöjä btw) ostin miehelleni erään riidan päätteeksi symbolisena eleenä sian kielen. :snotty: Ei syöny.

Mitähän tää sian kieli sitten symboloi?

Aamukahvi vielä juomatta niin en tajua tätä symboliikkaa...

Yhteistyössä