Viblsp
Näin Prismassa tai Ässässä sinihomejuusto-lämminkupit hyllyllä ja meinasin oksentaa siihen paikkaan. Jos olisin raskaana, olisi varmasti tullut laatta. :x
Meikäläinen on joskus syönytkin tuota ko. makkaraa ja oli ihan hyvää. Vähän niinkuin lauantaimakkaran makuista. Niin ja mua iljettää kaikki muut sienet paitsi herkkusienetAlkuperäinen kirjoittaja vieras:ehdottomasti ne leikkeleet joihin on piiloteltu herkkusieniviipaleita! hyi oksetus, ne näyttääkin niin järkyttäviltä! mä inhoon jo pelkästään sanaa herkkusieni ja sit joku keksiny tommosen. mua vois oikeesti kiduttaa sellaisella viipaleella, tekisin mitä vaan ettei tarviis koskee...
Eritoten aladobi ? tai joku vastaava nimi :xAlkuperäinen kirjoittaja illuusia:Kaikenlaiset lihahyytelöt ovat ällöttäviä. :x .
Alkuperäinen kirjoittaja kirpin:Eritoten aladobi ? tai joku vastaava nimi :xAlkuperäinen kirjoittaja illuusia:Kaikenlaiset lihahyytelöt ovat ällöttäviä. :x .
Alkuperäinen kirjoittaja mami:Entisella L.A kirpparilla, yks pariskunta myi ihan pokkana vanhaa hieromasauvaa.
En jäänyt seuraan, menikö kaupaksi.
Enkä kysynyt onko varmaan testattu :x
Mie (kasvissyöjä btw) ostin miehelleni erään riidan päätteeksi symbolisena eleenä sian kielen. :snotty: Ei syöny.Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Mulle tulee ihan sikapaha olo esim. naudan kielestä :x :x :x
EHKÄ se on ihan hyvää, mut en halua ikinä ees maistaa :x
Sian kieli on ainakin suurta herkkua!!! Nammmmmm!!!Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Mulle tulee ihan sikapaha olo esim. naudan kielestä :x :x :x
No kyllä mua yököttää jakorasiat ja yleiset munat.Alkuperäinen kirjoittaja Pohdiskelija:Alkuperäinen kirjoittaja mami:Entisella L.A kirpparilla, yks pariskunta myi ihan pokkana vanhaa hieromasauvaa.
En jäänyt seuraan, menikö kaupaksi.
Enkä kysynyt onko varmaan testattu :x
Jännä juttu, ettei hieromasauva saisi olla käytetty, mutta ihmiset voivat olla vaikka kuinka monella testattuja...
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Mie (kasvissyöjä btw) ostin miehelleni erään riidan päätteeksi symbolisena eleenä sian kielen. :snotty: Ei syöny.Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Mulle tulee ihan sikapaha olo esim. naudan kielestä :x :x :x