Hakutulokset

1. P

Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset Vol 2.

Kvartti ja Ada paljon plussaa teille puhaltelen :whistle: :whistle: Voikun nyt olis se kerta etta plussa tulis, sita me todellakin tanne tarvittaisiin! Ja tervetuloa Hammy, sun onneksesi olet ekakertalainen eli meidan pinosta plussaat varmasti, kuten melkein kaikki ekakertalaisyrittajat sua...
  2. P

Kikille halit ja jaksamista, :hug: ma olen Kvartin kanssa samoilla linjoilla etta ehka sun kantsis ainakin harkita kayvasi laakarilla, et voisit saada kiertoa lyhentavia nappeja, ei ole kivaa odotella noin pitkaan joka kuukausi. Adalle ja Kvartille vaan tatimuuria makin taalla puuhailen...
  3. P

ja pahoittelut tahtisilmalle ja Unicolle :hug: ymmarran etta haluat pitaa paussia, ma pidan sulle penkkia lampimana :) tanne ei mitaan uutta, janskattaa vaan Kvartin puolesta :wave: ja Ada kans, plussaa nyt jooko?
  4. P

kevatesikolle :hug: on se vaan kumma kun taa pitkaan yrittaneiden kirous on tahan meidan paallemme laskeutunut. Toivon todellakin paljon plussanonnea seka Kvartille etta Adalle, Kikille ja Unicolle! Unicolla on viela mahkuja saada plussa, vaikka negan olet jo testannutkin. Olis niin kiva kun...
  5. P

Te, joilla on paivat ihan kohta taynna, yrittakaa nyt rakkaat ihmiset plussata, jooko? meille ei niita nyt viime aikoina ole tullutkaan. Varsinkin Kvartti, Unico ja Kevatesikko teille sen plussan jo mielellani antaisin kun olette jo kauan sita odotelleet. Mulla kans vahan samanlaiset tunnelmat...
  6. P

heippa! Matarenalle :hug: kun se tatsy taas loysi sut, ma en tajua et mika kirous tata meidan pinoa vaivaa.. Ehka harhauttaisin ensi kerralla ja ilmottautuisin tanne uutena ja yk1, olisin varmaan paksuna heti kun enteria kerkeen painaa :laugh: Mulla on varmaan ovis tassa ihan kohtapuoliin, sen...
  7. P

laakarissa kaynnin jalkeen on mulla hieman sekalaiset fiilikset.. Kvartti ja muut ikuiset teinit: sain Skinoren -nimista voidetta finneille, pitais olla tehokasta, raportoin tuloksista, joiden saaminen voi vieda neljakin viikkoa, eli siirryn tasta finnilaboratoriooni hautumaan :wave: Sitten...
  8. P

Matarenalle peukkua pystyyn :wave: ja samoin Unico, kuulostaisi hyvalta toi sun tissikipusi (siis oireena..) nyt kiireesti sinne entista ehomman tatimuurin taa, ma yritan viela lisaksi harhauttaa sita ettei se loyda teita :attn: Juu, kerron heti kikat finneihin. olen kokenut sita rasvaa...
  9. P

heippa! Juu valeasut paalle nyt niille joilla on paivat taynna, plussa tekis hyvaa tahan meidan joukkoon. :flower: Kiki, mulla oli kans viime kierrossa n 15-16 paivana kovia vatsakipuja ja pienta tuhrua, luulin tietenkin onnessani etta kiinnittymista olivat mutta menkat tuli kuitenkin. Voihan...
  10. P

Vadelmaunelma: kuulostaa ovulaatiolta nuo sun oireet Ja Toivo: mun naama kukkii kans vaikka lopetin pillerit jo viime huhtikuussa.. meen ens viikolla laakariin, jos loytyis joku voide tahan, luulin etta kolmikymppiset on liian vanhoja finneihin mut olin TOSI vaarassa.. nyt takaisin hommiin!
  11. P

Cokelle :hug: samassa veneessa siis olemme. Kylla tama tasta taas joskus iloksi muuttuu. Ma olen aloittanut greippimehun, katsotaan minka vaikutuksen se tekee.. Muuten tassa mietin uloslahtoa, pitais vahan haukata raitista ilmaa ennen iltavuoroa. Mukavaa viikonloppua teille! ja paljon...
  12. P

Kiitos teille tosi paljon osanotosta, tanaan tuntuu jo paljon paremmalta. Oltiin kaveriporukalla pitsalla eilen illalla ihan extempore ja hyvaa teki tuuletella ajatuksia niiden kanssa =) Nyt siirrytaankin sitten jannaamaan ainakin Cokella alkaa paivat olla taynna, samoin Unico, Matarena ja...
  13. P

Torstai 25.10.2007 Janis..................30 Sitrus79.............28..................................kesästä 2006 Postimestari........29...........kp 1/23-28.............yk 7 Oliva..................27..........kp 2/ ?...........aloitus syksy 2008 Vadelmaunelma.28...........kp...
  14. P

heippa! No en tietenkaan malttanut enaa odottaa testaamista vaan hain apteekista testin ja nega tuli.. En osaa oikein muuta sanoa kun etta "aha". Ihmetyttaa vaan missa se tati on? mun taytyy kai Piipin tavoin anoa semmoista pienta tadin mentavaa kohtaa siihen muuriin mun kohdalle. Tassa...
  15. P

Kikia huijaan taalla kun kirjoittelen ilman plussauutista ;) Ihanaa tytot kun jaksatte tsempata! ja tosiaankin, Coke, jos se sun miehes tanssii salaa sadetansseja ja tekee muita taikoja.. mitenkahan tan meidan muurin sais tatitiiviiksi? rautalankaa ja sahkoaita? :laugh: ja Vadelmaunelmalle...
  16. P

Tervetuloa vadelmaunelma! Taalla edelleen kyykistelen teidan pystyttaman tatimuurin takana suojassa. Ei siis vielakaan akkaa kylassa! vatsassa sama tunne kuin eilenkin, olin illalla varma etta nyt on kylla ei-toivottu vieras tulossa, mut se meni ohi, samoin kuin toissailtana. En uskalla viela...
  17. P

Jos se sun vahan aikaa sitten pystyttamasi tatimuuri pidakaan, niin kylla se ainakin hidastaa ja saa mun kierron pidentymaan, mika on jees. Tanaan siis kp 26 eika tietoakaan tadista. Just nyt ei taas ole tuntemuksia mihinkaan suuntaan, ehka pienta nippailua vatsassa, joka siis hyvinkin saattaa...
  18. P

Sitrus! hyva etta sulla on toivoa tan raskautumisen suhteen, vaikka ollaankin yhdessa tulossa hulluiksi ;) Ja Kvartille, eiko olekin kivaa kun edes johonkin testiin saa pissittya ne kaksi viivaa, toivottavasti huippu loytyy! taalla jotenkin tuntuu etta se akka kurvailee paikalle tassa...
  19. P

moikka! Ja kiitos tsempista itsesuggestioon :D edelleenkaan ei oireita mihinkaan suuntaan, eli hulluus on taas askeleen lahempana.. Toivon galluppiin: ollaan todennakoisesti menossa mun avomiehen vanhemmille, jonne tulee myos hanen siskon perhe, todennakoisesti -sana siksi, etten ole viela...
  20. P

heippa! Taalla sita vaan korvat horollaan tarkkailen kroppaani, viela ei merkkeja kumpaankaan suuntaan, pysyis vaan se akka kaukana musta tan viikon :kieh: olen yrittanyt itsesuggestion avulla saada itseni raskaaksi, saas nahda onnistuuko se :laugh: Ma tuun kohta hulluksi taalla!!

Yhteistyössä