Hakutulokset

1. P

Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset

Moikka! Ja oikein rentouttavaa lomaa Kevatesikko! Ma tulin just toista kotiin ja vasyttaa yllattavan vahan, no eikohan sekin korjaannu kun on ollut viikonlopun toissa, en yhtaan tykkaa naista viikonloppuvuoroista, onneksi niita ei ole kovin usein. Me pupuillaan nyt ihan oikein antaumuksella...
  2. P

moi! Hyva etta olet Kvartti taas kuntoutumaan pain etta paaset taas kohta, you know.. tarppipaivat kasilla yhdella sun toisellakin taalla! Pesun laskurin mukaan mun tarppipaivat alkoivat eilen ja jatkuvat maanantaille asti, eli tasta nyt sitten vaan tositoimiin... Mies on valmistautunut tahan...
  3. P

Voi Kvartti-parka! toivottavasti olet taas kohta kunnossa etta jaksat tehda vauvoja ;) Ja kylla olen Unico samaa mielta muiden kanssa etta sinne gynelle kannattais kerran vuodessa kayda nayttaytymassa.. Olen kaynyt yksityisella kerran vuodessa ja papa otetaan joka toinen vuosi. Ja Toivo...
  4. P

ma karvistelen taalla krapuloissani, apua! olin eilen "humpalla" ja nyt sitten koko ilo iskee takaisin hieman vahaisempana ilona.. Tulin kylla kotiin aika ajoissa, ennen yhta, mutta en nukkunut paljonkaan yolla, oli nalka, jano, pissatti, oli hirveesti asiaa mun avomiehelle, joka ei niin...
  5. P

heippa! Tunnelma on nyt jo parempi, on siirrytty pettymyksesta sisuuntuvaan raivoon. :kieh: Olen samaa mielta Kvartti; alan huikata sita verenkiertoa edistavaa viinia ihan urakalla ja sitten kun olen alkoholisoitunut, on ainakin mieli sopivan rela raskaaksi tulemiseen, kun ei sitten enaa...
  6. P

Tana aamuna tati sitten kurvasi paikalle, ei epailystakaan! ..kele. Yritin kaikki voodoot, poppakonstit ja sadetanssit, mutta minkas teet. Nyt on siis kp 1 taas. :( Ja talla kertaa ei ainakaan voinut olla kiinni seksin vahaisyydesta, meilla oli kovastikin actionia oviksen aikoihin, mutta ei se...
  7. P

Tervetuloa Coke :flower: Aina tanne mukaan mahtuu, tosin kuten jo aiemmin totesinkin, me "vanhat" alusta asti kirjoitelleet taalla vaan pyoritaan ja kaikki uudet plussaa heti, eli sullekin varmaan plussa parahtaa jo ensi kuussa :D Hah, Kvartti! kunnon huppeli piristaa aina :xmas: ma olen...
  8. P

heippa! Kiitos vaan tervetulotoivotuksista =) Unico: en ollut metsapaloalueella, vaan etelammassa Kefalonian saarella. Tulomatkalla tosin lennettiin metsapalojen yli. Olin reissussa viikon, lopun porrasin vanhempien ja appivanhempien riesana ;) Tassa muuten mennaan samaa rataa, odotellaan...
  9. P

heipat kaikille! Olen istunut koneella kolme varttia lukien koko kuukauden saldon ja nyt se tulee: onnea kaikille plussanneille, pahoittelut negoille, onnea Toivolle kun olet jattanyt pillereiden syonnin ja tsemppia lahipaivina testaaville! :flower: Eikohan tama tassa tullut koostetusti, en...
  10. P

heippa kaikki ja onnea plussasta Katarina! Ma tulin tanne vaan pikaisesti pyorahtamaan, ennen kuin jatkan reissuani, on tama kesaloma kiireista aikaa B) Mulla siis tati tuli viime viikolla, paivan myohassa tosin, kerkesin jo kuvitella vaikka mita :D Nyt siis Kp 9/24-27, eli jos joku viitsis...

Yhteistyössä