Kyllä Unico gynellä pitäisi käydä kerran vuodessa. Itellä tosin kohta lähes kaksi vuotta viime käynnistä, mutta ajattelin viimeistään ensi kuuksi varata ajan.
Oon kohta lähdössä lääkäriin, saa nähdä, tuleeko se gynereissu samalla. Perjantaiaamuna oli herätessä tosi kipeä kurkku. Olo oli muuten kuitenkin ihan ok, eli lähdin opiskelukavereiden kanssa sovittuun "ulkoiluun". Venähti vähän, ja lauantaiaamuna oli ihan karmea olo. No, launataina oli sitten yhdet häät, joihin oli pakko mennä, vaikka olikin kipeä olo. Kuumetta ei ollut, ihan vähän lämpöä vaan ja ajattelin, että jos tulee huono olo niin tullaan sitten kotiin (olivat onneksi ihan tässä kaupungissa ne häät). Puolenyön aikaan oli niin kamala olo että oli pakko tulla kotiin, vaikka hauskaa olisi riittänyt, mies oli vähän pettynyt kun niin "aikaisin" lähdettiin.. Ei oo ikinä ollut niin kylmä kun silloin yöllä!! Hampaat löi yhteen ja kaikki lihakset oli ihan krampissa kun oli niin kamala vapina, vaikka olin kolmen peiton alla. Eilen aamulla sitten mittasin taas kuumetta, 39,2. Mulla ei IKINÄ nouse kuume kun johonkin 37,5, en muista että aikuisena olisin ollut koskaan niin kipeä kun eilen.
Tänään on jo parempi olo, kuumekin on enää "vain" 38, mutta on pakko mennä lääkäriin kun alavatsa ja -selkä on aivan tajuttoman kipeät. Toivottavasti ei olisi mitään tulehduksia tuolla.. :/ No, kohta selviää..
Anteeksi omanapaisuus! :ashamed: