Hakutulokset

1. P

Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset Vol 2.

ma taalla viela pyorin ja vastaan Toivon galluppiin: ennen tuntui etta poika olis kiva mutta nyt olis ihan sama kunhan sielta joku vaan tulis..melkein aina, kun olen unissani raskaana, synnytan tyton, etta tieda sitten. =)
  2. P

Onnea ja tervetuloa Renee! Taa meidan pino on perinteen mukaisesti semmoinen, etta me vanhat pyoritaan taalla maailman tappiin asti ja ihan uudet plussaa heti :laugh: eli asia ei sinallaan ollut mulle mikaan yllatys ;) mutta paljon onnea viela kerran! Tatihali Adalle :hug: Hyva etta olet...
  3. P

Kiitti Ada tosta greippimehuneuvosta! Joo, olen tassa kierrossa jo myohassa sen kanssa,mutta hyvaa oli silti :p Testaas jo etta paaset meille kertomaan, kun meilla ei ole elamassa mitaan muuta jannittavaa just nyt.. ;) Ma tuli just toista kotiin ja nautiskelen ajatuksesta etta mulla on pitkan...
  4. P

Ensin loukkaannuin kun et huolinut mua tatimuurin taa piiloon kunnes huomasin mita olin tekemassa seuraavassa kuvassa :laugh: Kertokaas mulle poppakonstien erikoistuntijat tasta greippimehuhommasta? ajattelin nimittain kokeilla poppiskonstia. Koska sita juodaan? ostin tanaan litran ja melkein...
  5. P

Hyva Unico etta sait aikaa uuden pinon, se vanha alkoi todellakin jumittaa, oltiin yksi kaikkein suosituimmista pinoista =) No voe Sitrus, etta happamana olet, ikavaa se nega :hug: se harmittaa aina yhta paljon. Ma kans olen pari kertaa yrittanyt manaamalla saada aikaan sen toisen viivan...
  6. P

Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset

kele! eilen kirjoitin pitkan viestin, joka katosi jonnekin bittien taivaaseen, arvatkaa vaan ketuttiko? :kieh: Meni sitten niin totaalisesti hermot, etten enaa viitsinyt aloittaa hommaa alusta. Unico; tsemppia vaan reissuun ja ala huoli etukateen tarpista malaria-alueella, asioilla on taipumus...
  7. P

Voi Kvartti :hug: Etta se tati kehtasikin tulla vaikka ensin oli jo melkein ilmoittanut ettei tule! Mulla taas nayttaa silta etta ei ole ovista tassakaan kuussa, ei tietoakaan nippailusta tai limoista. Ajattelin viela odotella pari paivaa ja tilata sitten laakarin. Jos se antais mulle jonkun...
  8. P

Ma taalla tuijotan tehostetusti omaa napaani ja odottelen ovista,jonka pitais olla tassa ihan just tai viimeistaan maanantaina, toivottovasti tulee talla kertaa, viime kuussa kun taisi hypata mun ohi. Tama viikonloppu menee siis toita tehden ja vauvoja kans :laugh: mukavaa viikonloppua ja...
  9. P

ihanaa etta plussa saatiin taas tannekin :D Kvartti, hyva etta sullekin alkaa taas paiva paistaa, jos ne kapselit olis nyt piste i:in paalle :) Ma olen ostanut semmoista rauta-monivitamiinivalmistetta (nestemaista), jota me miehen kanssa nyt horpitaan, jos ne simpat kavis juomasta...
  10. P

kevatesikko ja Kvartti :hug:. miten taa voi ollakin nain vaikeaa?? Ma olen kanssa itsekseni miettinyt etta ensi kevaana tutkimuksiin jos ei sita ennen tarppaa. Samaa mielta, Kvartti ei niiden miesten tarvitse elaa kropassa 24/7 ja kytata kaikkia pikkumuutoksia, ei ne ota tata asiaa yhta...
  11. P

Mukavaa Hemuli etta kaikki on kunnossa =) Jos me kohta saatais muutkin taalla niita plussia aikaan, niin mehan voidaan perustaa oma jatkoryhma, olen nahnyt etta ainakin jollain viikkoporukalla on jatkot, mehan voitais olla kolmekymppisten ekakertalaisten plussajatkot, eiko niin? =) nyt vaan...
  12. P

kiitos kaikille, jotka ottivat osaa kun tati tuli :flower: enaa ei oikeastaan harmita, vaan olen jo siirtynyt odottelemaan uusia tarppipaivia. Ikavaa Kevatesikko, etta tati on sinnekin tunkemassa :| Kvartti: ajattelin viela odottaa lampojen mittaamisen kanssa; elan jonkin verran...
  13. P

Lauantai 29.9. Postimestari....29............kp 3/23-27.............yk 6 Toivo79...........28............kp3/28....................aloitus kevät 2008 Janis...............30 Kiki80.............27............kp 4/40....................yk 3...
  14. P

mukavaa Kvartti kuulla susta, on ollut ikava! =) Juu, semmoista outoa juilintaa, joka on alkanut paivalleen viikkoa ennen menkkoja, se sitten vaihtuu pikkuhiljaa aina samoiksi kramppaaviksi menkkakivuiksi, siksi en makaan enaa ajattele mitaan raskautta kun tunnen sen kivun. Talla kertaa sita...
  15. P

heippatihei! Ma olen tana aamuna herannyt aikaisin, kun naapurissa survaisivat kaivinkoneen kayntiin heti kukonlaulun jalkeen seitsemalta, kele. Yritan tassa etsia positiivisia puolia aikaisesta heraamisesta, kuten rauhaisat aamukahvit ja ei mihinkaan kiire ym. Mutta katotaan mihin tama tasta...
  16. P

moi! Uskallan onnitella Siiluraa plussasta, uskon etta labran tadeilla oli epakuntoinen testi kasissaan, jos kerta olet saanut plussan aikaan jo kahdella muulla testilla. =) Mukavaa, etta vihdoin alkoi naita plussia tipahdella hieman hiljaisemman jakson jalkeen. Taalla mietin etta mitahan...
  17. P

moikka! Olen Ada ihan samaa mielta sun kanssasi (kohta tulee joku massu ja vetaa mua turpiin..) tasta massusta ja masusta, ei sovi aikuisille ihmisille.. Enhan ma nytkaan kutsu mahaani masuksi, niin miksi alkaisin sitten kun siella on joku. :whistle: Ma kans tarttisin ovislomaa, tai lahinna...
  18. P

Ihanaa aloittaa paivan viesti onnittelulla =) Taas yksi "uusi" plussa, kylla taa nyt on rouvat/neidit niin etta meidan vanhojen on aika plussata nyt :attn: Asuinpaikkagalluppia: joo, etela-Norjassa, tarkemmin en viitsi kun jaan viela tasta kiinni jollekin. :whistle: Kiva lukea, etta...
  19. P

ihanaa etta edes yksi plussa ollaan saatu aikaiseksi :flower: Ma taalla tuskailen itsetutkijan helvetissani etta tais jaada ovis tassa kierrossa valiin.. Mun kierto ei ole koskaan ollut pidempi kuin 27pv ja siksi odottelin ovisoireita eilen. Ainoa, joka saattais viitata etta ovis oli, on...
  20. P

moikka! Ikavaa Ada, etta olet vaipunut epatoivoon. Ma kans olen optimisti ja haluisin uskoa etta kun jotain oikein kovasti toivoo, se tapahtuu. Mutta valitettavasti mussa asuu pien realisti, joka ottaa huomioon ettei nain ehka kaykaan. No, viela en ole vaipumassa epatoivoon, on sen verran vahan...

Yhteistyössä