Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset Vol 2.

toivo79: Meillä on kanssa et ei tahota tietää kumpi tulee. Ja sitähän ei passaa kertoa mulle ;) Täällä on omia vanhoja aika paljon isommissa tavaroissa jälellä, mut muuten joutunee hankkimaan kaikki piku sälän esim vaatteet. Siellähän on hyvä kun voi jo reenata lasten kanssa ;)

Ei meilläkään ole mitään väliä sukupuolella, kunhan olisi vauva :D Tosin, jos ultrassa sukupuoli selkeästi näkyy niin kyllä mä ainakin sen tiedon sitten haluaisin. Mutta ei siis mikään pakko ole sitä ennen syntymää tietää.

Mulla on itsellä vaan pikkusisaruksia (4 kpl) ja ovat sen verran meikäläistä nuorempia, että niiltä ei varmaan vaatteita saa periä. Miehellä on sisko, mutta sekään ei ole vielä ainakaan lapsentekohommissa. Serkkuja mulla on kyllä aika liuta, joilla on jo lapsia ja ovatkin jo sanoneet, että vaatteita olisi tarjolla kyllä heti kun tarvetta ilmenee.

Netistä muuten saa tosi halvalla vauvanvaatteita, siis käytettyjä. Serkku osti kuopukselleen viidellä eurolla sellaisen ison laatikollisen tyttöjen n.60 cm vaatteita. Ihan perusvaatteita siis oli, bodeja ja sen sellaisia, muutama mekkokin. Hyvässä kunnossa olivat, pesi vaan ja eikun käyttöön. Noita paketteja kuulemma myydään yleisemminkin. Eli jos ei tutuilta saa perusvaatteita, niin ei tarvitse kaikkia ostaa alusta asti. Ai hitsi kun pääsisi jo omaa pikkuista pukemaan!!! :heart: :D

Ada
Hyvää maanantaita kaikille!

Olitte kysyneet inkivääristä. En tiedä, onko inkiväärillä mitään tekemistä raskautumisen kanssa. En ole kuullut ainakaan. Mä määräsin itseni inkiväärikuurille vaan, koska se on niin terveellistä.
Toisaalta uskon, että kaikki mikä edistää omaa terveyttä, on myös mahdollista tulevaa raskautumista edistävää.

Kahvista olen myös kuullut, mutta en tiedä kuinka se vaikuttaa. Mun äiti ainakin lopetti kahvin juomisen odotusaikana. Olin sen verran pieni silloin, etten tajunnut kysyä, että kaventaako kahvi tarrasukkia jne. Olisi varmaan pitänyt tajuta kysyä ;)

Kuulin viikonloppuna ystävien vauvauutisen. Olen odottanut, milloin joudun siihen testiin. Nyt on niiiin tyytyväinen mieli, kun huomasin että osaan vielä täysin vilpittömästi iloita toisten onnellisista uutisista. Jee, tämä kuumeilu ei ainakaan vielä ole hajottanut koko päätä.

Mulla on ensimmäinen lomapäivä tänään, ei tarvitse keksiä itselleen tekemistä, olen nimittäin lähdössä tästä työpaikalle.
:headwall:

:wave:

Heipsan! Paljon on tullut tekstiä, kun on ollut vähän aikaa poissa. Tuonne pitkäkiertolaisiin kirjoittelin just, että aloin tikuttamaan kp 14 eli viime viikon keskiviikkona. Tänä aamuna viiva oli jo tummunut, mutta ei kontrolliviivan värinen. Ja tänään on sit kp 19. Niin, mun laskujen mukaan, tuossa listalla oli kai eri kp. Mutta ei sen niin väliä.

Oliko teillä jollain kokemusta Fertest-tikuista? Unicolla? Onko joku saanut niillä ihan selvästi yhtä tumman viivan kuin kontrolli? Mua epäilyttää, kun jo 6 päivää ollut haaleaa.

Mä voisin haluta tietää vauvan sukupuolen, koska silloin vois esim. laittaa huonetta sen mukaan. Mutta eipä sillä mitään väliä ole, jos ei saisi tietää. Toisaalta se ois kiva, jos tulisi sit yllätyksenä.

Kahvia ei kai suositella juotavan hirveitä määriä, mutta ei kai normaalikulutuksesta mitään haittaa ole. Joitainhan kahvi alkaa kuvottamaan raskaana ollessa.

Kiki: Minä käytin viime kierrossa niitä fertestin tikkuja ja olin tyytyväinen! Toimivat yhtä hyvin kuin apteekin omat ja halvempia ovat. Ensin oli pari päivää haalempaa viivaa ja lopulta selvästi tummempi.
Tänään oli haaleahko viiva kun ekaa päivää tässä kierrossa testasin ja tänään tehdyn ultran mukaan ovis tapahtuu 2-3 päivän sisällä.

Tuosta sukupuolesta, varmaan minä sen haluaisin tietää "tiedon haluinen" kun olen, mutta sinäsä ei sillä väliä ole kumpi tulis kunhan vain tulis.

Tanaan alkoi sellainen yokotys toissa etta oli pakko hakea apteekista aconin testi...vaikka olin vannottanut etten osta vasta kuin la!

Olen sita nyt useamman kerran tuijottanut, eri huoneissa ja valoissa, mutta edelleen nayttaa haaleaan viivaa ja tummempaa viivaa :D

voi kaak sentas!

Oireita on ollut tanaan alkanut voimakkaampi kuvotus ja maha ollut kuin ilmapallo 2 vkoa.Ja viime viikon olen ollut taysin naatti..

Jos tama on nyt totta, en olisi uskonut nain nopeasti nappaavan 10v pilleireiden jalkeen... :eek:
Taidan luottaa vasta veritestin plussaan...

Onnea Renee!!! :heart: Tää on hyvä pino niille, ketkä on just aloittaneet yrityksen. Kaikki plussaa viimeistää yk kakkosella... :D

Mitkä kp:t sulla onkaan menossa? Ja etkö sä ollut lopettanut ne pillerit jo aiemmin? Vai muistanko väärin? Että ehkä se olisi ollut ihan fiksua itsekin lopettaa vaikka viime vuonna jo ja aloittaa yritys vasta kun aikaa olisi jo kulunut.

Itse asiassa lopetin ne n. vuosi sitten ja kierto kerkesi normalisoitua kun kaytettiin kortsua.

Sita ennen olin syonyt 10v, joista viimeiset 5 ns. non stop, eli ilman taukoja.En ollut edes varma tuleeko enaa mitaan tateja kylaan!
Kp on nyt noin 27/28, tosin mun menkat on aina ensin tuhrua ja sitten hieman vuotoa ja taas tuhrua joten kierto on vahan hankala laskea.

Maanantai 15.10.2007

Janis...............30
Oliva...............27..............................aloitus syksy 2008
Ada..................28..........kp 4/26..................yk 7
Kvart över.......28............kp 9/28-30..............yk 8
Pilvilinna.........28.............kp 10/41-43............yk 2
Unico...............27...........kp 10/28.................yk 10
Matarena.........29...........kp 11/27...................yk 7
Nanna81.........26............kp 11/29-37............yk 11
Pupuvaimo......29............kp 11/33...................pari vuotta
Kevätesikko....28............kp 13/28-32.............yk 9
Coke...............29............kp 14/24-29............yk 3
Tähtisilmä.......27............kp 16/31-33.............yk 7
Toivo79...........28...........kp 18/27...........aloitus kevät 2008
Postimestari....29...........kp 19/23-27.............yk 6
Kiki80.............27............kp 20/40....................yk 3
Sitrus79..........28............kp 39/28-29.........kesästä 2006
Piip..................28...........kp 40/49............syksystä 2006
Memmu-80......26............kp 83/29-62......elokuusta 2006

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Siilura (yk 2)
Kaa (yk 2)
Renee (yk 1)

Heh, Pilvilinna! Päivitettiin samaan aikaan :D Mä otin pois, mut onko jonkun päivissä jotain häikkää? Kun en ole varma, onko mulla käynyt jossain vaiheessa aiemmin joku kämmi. Kun ainakin Kikin päivät oli väärin??

Onnea ja tervetuloa Renee! Taa meidan pino on perinteen mukaisesti semmoinen, etta me vanhat pyoritaan taalla maailman tappiin asti ja ihan uudet plussaa heti :LOL: eli asia ei sinallaan ollut mulle mikaan yllatys ;) mutta paljon onnea viela kerran!
Tatihali Adalle :hug: Hyva etta olet lahtenyt apinan raivolla liikkelle seuraavaan yritykseen! Mulla on tassa alkamassa kyttaysviikko "loyda itsestasi sata uutta raskausoiretta". Yritan pitaa paan kylmana, mutta tiedattehan miten siina taas kay. Olen jo paattanyt etta mikali tassakaan kuussa ei tarppaa, kokeilen niita ovistesteja. Tosin niihin ei nyt ihan sataprosenttisesti voi luottaa, oma "perstuntuma" kun on paras, ainakin luulisin niin.. Kuulin toisenkin vauvauutisen mun parhaalta kaverilta viikonloppuna, niille on ens kesana tulossa kakkonen. Ja pystyin iloitsemaan ihan aidosti, mika tarkoittaa ettei mun paa ole viela ihan pipi tasta vauvanteosta. Mukavaa viikkoa teille!

Eilinen viestini hävisi bittiavaruuteen ja kiukuissani en uutta viestiä väsännyt. Hyvä niin, tänään on niin paljon uutta kommentoitavaa taas. :)

Onnea Renee!! Eiks oo uskomatonta, että ekalla yk:lla tärppää! :heart:

Adalle tätihali. :hug: Voi kun muhunkin tarttuis tois sun älyttömän positiivinen asenne aina seuraavaan kiertoon. Mulla ei oo käytössä toistaiseksi kun ovistikut, mutta pitäähän jotain poppaskeinoja jättää seuraaviin kiertoihin varoiksi. ;) Kahvia varmaan tarvis sitten yrittää vähentää. Olen melkoinen kahvisieppo.

Niin ja inkivääristä sen verran, että mielestäni sen pitäisi lisätä seksihaluja, että siinä mielessä ainakin laskettakoon myös raskautumisen edistäjäksi. ;)

Poika vai tyttö? Ennen kuin tosissaan aloitimme yrityksen olin aina ajatellut, että poikavauva ois kiva.Mies taas toivoi tyttöä. Nyt mulla/meillä ei oo mitään merkitystä kumpi se olisi, enkä osaa sanoa haluaisimmeko sitä tietää edes etukäteen. Jos sen tietää saisi, veikkaisin että me se sitten kuitenkin (miten niin tiedonjanoisina) haluttaisiin kuulla...

Ja Kvartille: mun osalta ainakin päivät on kunnossa. :) Kiitos huolehtimisesta!

Onnea Renee! Kävipä sullla hyvä tuuri! Voi kumpa itsekin kävis niin ilosesti että raskautuis nopeasti kun aika koittaa. Sen verran on suunniteltu että sit ens syksynä näillä näkymin alkaa yritys- täytyypä korjata tonne listaankin se. Syksy sen takia ettäm oon sit kerenny valmistumaan ja olla sen jälkeen töissä ainakinjonkin aikaa ennen kuin mahd. vauva syntyy. Mä odotan kuin kuuta nousevaa sitä hetkeä että saan tuntea miltä tuntuu olla raskaana.

Maanantai 15.10.2007

Janis...............30
Ada..................28..........kp 4/26..................yk 7
Kvart över.......28............kp 9/28-30..............yk 8
Pilvilinna.........28.............kp 10/41-43............yk 2
Unico...............27...........kp 10/28.................yk 10
Matarena.........29...........kp 11/27...................yk 7
Nanna81.........26............kp 11/29-37............yk 11
Pupuvaimo......29............kp 11/33...................pari vuotta
Kevätesikko....28............kp 13/28-32.............yk 9
Coke...............29............kp 14/24-29............yk 3
Tähtisilmä.......27............kp 16/31-33.............yk 7
Toivo79...........28...........kp 18/27...........aloitus syksy 2008
Postimestari....29...........kp 19/23-27.............yk 6
Kiki80.............27............kp 20/40....................yk 3
Sitrus79..........28............kp 39/28-29.........kesästä 2006
Piip..................28...........kp 40/49............syksystä 2006
Memmu-80......26............kp 83/29-62......elokuusta 2006

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Siilura (yk 2)
Kaa (yk 2)
Renee (yk 1)

Iltaa kaikille!

Ihan ensiksi :hug: Adalle. Hyvä, että olet positiivisella mielellä. Mä uskon, että silläkin on vaikutusta, kaikkien poppaskonstien ohella. ;)

Ja onnittelut reneelle! :heart: Sä et kauan ehtinyt pinossa "vanhentua", mutta sellainen vaikutus meillä taitaa olla. :D

Toivo(-ko?) kyseli, haluaisimmeko tietää (mahdollisesti) tulevan lapsen sukupuolen etukäteen. Olen Kvartin kanssa sanoilla linjoilla, että kunhan olisi/tulisi vauva. :saint: Mulle eikä mun miehelle ole sukupuolella väliä. Ja onhan se kiva synnytyksessä yllättyä!

Niin, ihan heti ei tarvitse lapsen sukupuolta miettiä... Täällä meneillään kp 2. Viikonloppuna nollasin aikalailla tilanteen, joten ihan hyvällä mielellä olen. En tiedä kannattaako mulle tuota kp:ää edes listaan laittaa, kun meidän tilanne on mikä on. Sopisiko teille jos olisin ihan tällainen "hangaround"? :whistle: Jännäilen teidän muiden puolesta omien hoitojen alkamista odotellessa.

Mukavaa ja jännittävää viikkoa kaikille! :wave:

t. Sitrus

Voi harmin paikka, Sitrus!!! :heart: :/ Ja tottakai saat hengailla ilman koopeitä jos on sun mielestä kivempi niin! Mukava kuitenkin jos et ihan kokonaan poistu täältä, paitsi odotuspuolelle saat luvan mennä ihan milloin vaan sitten ;)

Ada
:hug: Sitrukselle tätihali! Saat mun puolesta hengailla koopeillä tai miten vaan ja saat myös siirtyä odotuspuolelle ;)

Kuulin tänään uuden tuiki tärkeän hedelmällisyysuhan ja tulen tietysti heti kertomaan : kännykkään ei saa pitää housuntaskussa! Kumpikaan osapuoli, säteily voi vaikuttaa sukupuolielimiin ;) . Samassa ohjeessa minua neuvottiin pitämään kännykkä pois sydämen ja jonkun kolmannen ruumiinosan lähettyviltä, jonka jo unohdin. Mutta nyt varsinkin sekoviikkoa elävä Postimestari, eristä kännykkä kolmelta ruumiinosalta :LOL: !

Kiitos saamastani tätiempatiasta!

Ja valtavasti onnea Reneelle :heart: !

Kiva kertoa heti jo teille kun kavereille ei viela uskalla jos jotain kay En tosin voi vielakaan uskoa etta olisin raskaana :heart: Meinasinkin jo kaivaa roskiksesta sen tikun ja tarkistaa :kieh:

Taidan koittaa tasta rauhoittua ja testata parin paivan paasta uudelleen tai menna sitten vaan verikokeisiin. :D :D

Kerkesin jo miettia haluaisko sukupuolen tietaa, en taitaisi tosin voida sita jannitysta enaa kestaa vaan taidan haluta tietaa heti !!

Tsemppia ja plussia kaikille muillekin! Teilla on ainakin hyva karma puolellanne!! :heart: :heart: :heart:

Kiitos kysymästä, Ada. Täällä olen kovasti odotellut täti punaista. Mitään ei tapahdu, ei mihinkään suuntaan. Luulin, että mulla olisi ollut nyt kohtalaisen normaali kierto, kun ainakin sitä valkovuotoa oli joku aika sitten vähän runsaammin. Ovista en kyllä etsinyt enkä löytänyt.

En taida uskaltaa testata jollei tule mitään oireita. Tai ainakin odotan ensin puoli vuotta. :D

Onnea Reneelle! Myös Kaalle, jos käyt täällä vielä lukemassa.

:heart: piip

Tiistai 16.10.2007

Janis...............30
Sitrus79..........28..................................kesästä 2006
Ada..................28..........kp 5/26..................yk 7
Kvart över.......28............kp 10/28-30..............yk 8
Pilvilinna.........28.............kp 11/41-43............yk 2
Unico...............27...........kp 11/28.................yk 10
Matarena.........29...........kp 12/27...................yk 7
Nanna81.........26............kp 12/29-37............yk 11
Pupuvaimo......29............kp 12/33.............pari vuotta
Kevätesikko....28............kp 14/28-32.............yk 9
Coke...............29...........kp 15/24-29............yk 3
Tähtisilmä.......27.............kp 17/31-33...........yk 7
Toivo79...........28...........kp 19/27...........aloitus syksy 2008
Postimestari....29.............kp 20/23-27.............yk 6
Kiki80.............27............kp 21/40..................yk 3
Piip..................28...........kp 41/49...........syksystä 2006
Memmu-80......26............kp 84/29-62.......elokuusta 2006

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Siilura (yk 2)
Kaa (yk 2)
Renee (yk 1)

Piip! Testaa nyt ihmeessä! Tai ainakin sitten kun toi 49 päivää on kulunut? Toivoisin niiiiin teille plussaa!! :heart:

Yhteistyössä