Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset Vol 2.

No voi höh, Postis. Mä olin jo ihan varman että nyt se plussa sinne kyllä tulee! Älä nyt sentään tätiä toivo, kaikkihan on vielä mahdollista ennen sitä! Harmin paikka kyllä. |O Oliko herkkä testi muuten?

Vadelmaunelma, mä olin näköjään lukenut sen sun ekan viestin vähän puolella silmällä ja siksi laittanut sulle liikaa ikää, sori :D

Kikille onnea ovisplussasta!

Omaa napaa: ovisviiva ei vaan tummene. Tänään en edes viitsinyt testata, eilen tuli sen verran haalea viiva että hyvä kun ilman kiikareita erotti. Ja mulla on enää kaksi tikkua jäljellä, joten huomenna taas kokeilemaan. Jos olisi taas se 34:n kierto, niin eikös se oletettu ovis olis silloin joskus kp 20? Ollaan kyllä joka päivä pupuiltu varmuuden vuoksi (paitsi eilen kun oli kiire ja sitten tosi väsymys...) kun ei tästä kehosta ota erkkikään selvää.

On teissä ytyä, kuukkarit starttasi heti, kun oli asiani tänne laittanu! eli hyvä meininki, tänne vaan kirjottamaan, ni ehkä muutakin alkaa tapahtua! :) :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:

Heippa! Kp 27/27 ja vielä ei menkoista tietoakaan. Saas nähdä koska alkavat. Mites te muut ootteko jo miettiny joululahjoja/hankkineet niitä. Mä en oo vielä ostanu yhtään lahjaaa, mietintämyssyssä on kyllä joitain ideoita. Ajatteli että jos askartelis omatekoiset joulukortit taas. Tein ite myös toissajouluna. meillä on vielä keskustelun alla kuinka joulua vietetään. Jos mä saisin päättää ois ihanan romanttista mennä miehen kanssa kahdestaan mökille ja siellä rentoutua takkatulen loimussa ja puusaunan lämmössä ja kantaa vedet avannosta. ja kissat tietysti kans tulis sinne!

Postis: :hug: mut eihän vielä saa menettää toivoa, jos sull alkaa näkymään vasta hitaammin. Ja jos täti ei ole vielä tullut niin toivoa ylle!
Kvartti: Mä ajattelin tänään vielä ovistestailla, vaikka eilen oli haalentunut (voimakasta ei tullu ollenkaan). Tsemppiä ja vahvenevaa sinne!
oliva :D no seuraavsata sitten se plussa :D
toivo79: Sulla huomenna jännät paikat :D Joulu suunnitelmia on jo :D kortti mietitty mut toteutus puuttuu vielä :D lahjoja on osa hommattu ja osa vielä mietinnässä :) Täällä jännätään mitä vuoroja tulee jouluksi saako ne mitä on toivonut vai ei :)
Tänne tosiaan se ovis testi on vielä suunnitelmissa greippimehua litkinyt ja nyt yritän saada punkkul asillista alas, kyllä on pahaa :x mut ei niin pahaa kun vois kuvitella et ilman suurempaa tuskaa menee alas (pienelläsiis) toivottavasti huomenna ei töissä haise et on alettu tissuttelemaan ;) en välittäs perustella miksi olen ottanut... puolilaisa menny ja mull amuka nousee päähän :eek:

Torstai 25.10.2007

Janis..................30
Sitrus79.............28..................................kesästä 2006
Oliva..................27..........kp 2/ ?...........aloitus syksy 2008
Vadelmaunelma.28...........kp 10/25-26............yk 1
Ada....................28..........kp 14/26..................yk 7
Kvart över..........28...........kp 19/28-30............yk 8
Pilvilinna.............28...........kp 20/41-43............yk 2
Unico..................27...........kp 20/28.................yk 10
Matarena............29...........kp 21/27.................yk 7
Nanna81.............26...........kp 21/29-37............yk 11
Pupuvaimo..........29...........kp 21/33.............pari vuotta
Kevätesikko........28...........kp 23/28-32.............yk 9
Coke...................29...........kp 24/24-29.............yk 3
Tähtisilmä...........27...........kp 26/31-33.............yk 7
Toivo79...............28...........kp 28/27...........aloitus syksy 2008
Postimestari........29...........kp 29/23-27.............yk 6
Kiki80..................27...........kp 30/40...................yk 3
Piip......................28...........kp 50/49...........syksystä 2006

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Siilura (yk 2)
Kaa (yk 2)
Renee (yk 1)

Siis eikö Unico sullekaan oo tullut viivaa tikkuun? Mulle tulee toinen viivoista just ja just silmillä havaittava, eli ei missään nimessä kontrolliviivaa tummempi... Pitihän se siis eilen vielä yksi testi tuhlata, nyt harmittaa. Tänään en kyllä varmasti testaa, alkaa masentaa kun ei ovista näy. Limoja on kyllä jonkun verran, mutta lämmöt ei ole nousseet (36,3) eikä tikkuun tule mitään.

Äh, on tää vaikeeta.

Kvart över: Tuli mut ei väriltään yhtä vahvaa,sellanen erottuva kyllä ja voimistu mut ei kunnollista... Ja eilis illalla ei ollu taasen mitään muuta kun kontrolli. Olis pitänyt ottaa kuvia, mut nyt en taida enää mennä roskista kaivelemaan. Tosin samalla lailla mull akävi viimeksi kun tikuttelin selkeä viiva mutta ei lähellekkään niiin tumma kun kontrolli. Nyt odotellaan sitten se 8 päivää millon menkkojen pitäs alkaa ja viimesenä kiipeilen seinille, huoh... Mut väkisin litkin tota pirun punkkua ;)

Torstai 25.10.2007

Postimestari........29...........kp 1/23-28.............yk 7
Toivo79...............28...........kp 28/27...........aloitus syksy 2008

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Siilura (yk 2)
Kaa (yk 2)
Renee (yk 1)
LainaaIlmoita asiaton viesti

Eli nain kavi, etta taas ollaan alkupisteessa. Olen sen verran saanut raivon taantumaan etten aloita viela niita ovistikkuja, kun saan niista todennakoisesti hirvean stressin ja sitten en ainakaan onnistu. Olen tilannut laakarin, etta jos silla oli mulle joku troppiresepti etta saisin kierron tasaantumaan, kun se on karkaamassa hakoteille. Tsemppia teille muille :flower: lahden nyt ostamaan itselleni semmoisen lajan lohdutussuklaata etten varmaan sovi housuihini huomenna :p

Torstai 25.10.2007

Postimestari........29...........kp 1/23-28.............yk 7
Toivo79...............28...........kp 1/27-28.........aloitus syksy 2008

Hittolainen :'( postis :hug: . On se kumma, ettei saada nyt plussia. Mutta ei muuta kuin uuteen kiertoon paremmalla onnella. Te muut ehditte aina puolitoista tai kaksi kiertoa kun minä yhden. Ei sun postis varmaan kannata vielä huolestua, jos parilla päivällä heittää kierto. Eiköhän se ole ihan normaalia.

postimestari: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
vadelmaunelma: Siis hyvää vuosikertaa ;)
toivo79: :flower: sinne voi sanoa että hienoa!
Täällä on hiukan märät ajat, liittykös se jotenkin tohon ovikseen? Mulla siis valkovuoto lisääntynyt ihan hirveesti saa veskissä pyyhkästä paperilla ylimääräiset pois (kun ei oo töissä vara pikkareita.)

Ada
:hug: Postikselle! Onko sulla ollut erityistä stressiä? Sehän voi aiheuttaa kierron sekoittumista. Olen kuullut, että stressi vaikuttaa erityisesti munasolun kypsymiseen ja irtoamiseen. Vitsi mä ihailen niitä ihmisiä, jotka osaavat elää lupsakoina! Välillä olen miettinyt, että jos ottaisi tästä odotuksen odottamisesta kaiken irti, alkaisi neulomaan töppösiä ja hankkimaan helistimiä, niin suuntaisiko se ajatukset keveämpiin sfääreihin, kuin tämä ovistikun tuijottaminen. :LOL: naurattaa kun tämä toisaalta on niin koomista. Ajatelkaa, mitkä koomisen hauskat muistot tästä ajasta jää, kun toivottavasti kaikilla on jossain vaiheessa nyytti sylissä. Ja miten absurdilta mahtaa yövaippoja vaihtaessa tuntua greippi- ja punaviinikuurit kaikkine tabuineen. Mutta elämässä täytyy toisaalta elää läsnä olevaa hetkeä.

Mistä tuli mieleen, saanko kysyä sinulta Toivo, että harmittaako tädin tulo yhtään? Tiedän kyllä teidän suunnitelmat, mutta eikö sulle tule yhtään semmoinen olo, että josko sittenkin olisi käynyt onnekas vahinko? Kysyn vaan, koska saattaisin itse ajatella niin.

Mitenhän Piipin laita mahtaa olla :heart: ?! Toivottavasti saisimme iloisia yllätyksiä!

Ada
Niin ja vielä yksi kysymys: Mitä ovishaamu käytännössä tarkoittaa? Että jotakin on tapahtumassa tai tapahtunut? Vai että jotakin kuuluisi tapahtua, mutta ei tapahdukaan? Voiko ovishaamu tulla kierrossa, jossa ei ollenkaan ovuloi?

Moi Ada! Olen iloinen siitä että menkat alkoi koska se on hyvä merkki sen kannalta että keho taitaa toimia normaalisti pillereiden jälkeen. Saas nähdä miten seuraavat menkat. Käytetään kumia niin ei ole pelkoa vahingosta enkä ainakaan vielä toivo vahinkoa, katotaan sit ensvuoden puolella kun tosiaan on vasta n. vuoden pääsät tarkoitus ryhtyä tositoimiin!

Voi helvata Postis! :hug: On tää nyt niin vaikeeta meillä!!! Toivottavasti ei tosiaan tarvi olla täällä kuumepuolella maailman tappiin!

Mä oon mieltänyt ton ovishaamun niin, että siinä tikussa on toinenkin viiva, mutta haaleana. Sehän kaiken järjen mukaan tarkoittaisi sitä, että ovis olisi luultavasti/ ehkä/ kai/ mahdollisesti tulossa. Tai menossa. En ota kyllä minäkään siis selvää :D

Mulla on virtsatietulehdus, pitää mennä huomenna lääkäriin jos ei lähde aamuun mennessä. Tätä se liika bylsiminen näköjään aiheuttaa :p

Unico, joo ei oo kiva tauti... Kittasin eilen tosiaan koko päivän vettä ja mies toi töistä tullessaan karpalomehua niin illan sitä lipitin. Varasin äsken lääkärin kun ei tää kirvely näköjään oo yön aikana asettunut.. Saan ainakin raskaustestin verestä samalla varmaan, kun ei kai ne voi lääkkeitä määrätä ilman, vai? ;)

Tänään oli muuten aamulämpö noussut 0,2 astetta ja FF piirsi mulle oviksen kp 17. En tosiaankaan tajua mistä se sen keksi ja just siihen, mutta näin teki.. Ite vähän luulen et ei ole ovista ollut vielä ja epäilen tuleeko koko kierrossa ollenkaan. Mulla on maanantaille varattu gyneaika, sitten saa vähän selvyyttä varmaan tähän :)

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Kvart över: Toivotaan tai sitten ne määrää jotain mikä käy myös jos ootkin raskaana... Mä sain tehokkaasti peloteltua muutaman päivää pidemmällä ollessani et ottinvat testin ja vaikka oli nega niin eivät kuitenkaan antaneet lääkkeitä jotka vois jotain vaikuttaa siinä vaiheessa siis ihan alussa.

Yhteistyössä