Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset Vol 2.

Perjantai 26.10.2007

Janis..................30
Sitrus79.............28..................................kesästä 2006
Toivo79...............28...........kp 2/27-28.........aloitus syksy 2008
Postimestari........29...........kp 2/23-28.............yk 7
Oliva..................27..........kp 3/ ?...........aloitus syksy 2008
Vadelmaunelma.28...........kp 11/25-26............yk 1
Ada....................28..........kp 15/26..................yk 7
Kvart över..........28...........kp 20/28-30............yk 8
Pilvilinna.............28...........kp 21/41-43............yk 2
Unico..................27...........kp 21/28.................yk 10
Matarena............29...........kp 22/27.................yk 7
Nanna81.............26...........kp 22/29-37............yk 11
Pupuvaimo..........29...........kp 22/33.............pari vuotta
Kevätesikko........28...........kp 24/28-32.............yk 9
Coke...................29...........kp 25/24-29.............yk 3
Tähtisilmä...........27...........kp 27/31-33.............yk 7
Kiki80..................27...........kp 31/40...................yk 3
Piip......................28...........kp 51/49...........syksystä 2006

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Siilura (yk 2)
Kaa (yk 2)
Renee (yk 1)

Kiitos teille tosi paljon osanotosta, tanaan tuntuu jo paljon paremmalta. Oltiin kaveriporukalla pitsalla eilen illalla ihan extempore ja hyvaa teki tuuletella ajatuksia niiden kanssa =) Nyt siirrytaankin sitten jannaamaan ainakin Cokella alkaa paivat olla taynna, samoin Unico, Matarena ja Kevatesikkokin alkavat lahestya strategisia paivia. Mites on? voi Kvartti! pitaiskohan sunkin palata tahan kropan kyttaamiseen niista tikuista, sotkevat sun pienen paan ihan kokonaan kun nayttavat mita sattuu :D Ma olen ajatellut etta siina meidan tatimuurissa oli joku reika, josta se tati paasi sujahtamaan :D olen siis kaynyt varastamassa lahimmalta rakennustyomaalta betonimyllyn ja kasan kakkosnelosia ja piikkilankaa, eikohan p..le siihen muuriin nyt saada pitoa :kieh: :kieh:
:attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn:

:wave:

Pitäis saada se muuri aika tiiviiks, kun kohtapuoliin näyttää tosi monella olevan jännät paikat. Hyvä, että postis sulla on jo parempi päivä. Toivoin , että olisin nähnyt täällä sun plussaus-uutisen! Mutta kuukauden päästä sitten =) Mukavaa viikonloppua kaikille. Nyt jännätään ainakin Piip:ä :heart:

Täällä mä vallan omaa napaa täynnä.. :ashamed:

Ihana, että viikonloppu ja vapaa on edessä. Oon ollu jo pari päivää kipeänä ja kärvistellyt töissä, kun en oo pystyny oikein peruuttamaan sovittuja tapaamisia ja jäämään kotiin sairastamaan. Nyt on melkoisen rätti olo.

Viimeksi vielä palstaillessani olin rauhallisin mielin odottavaisella tuulella, mutta nyt on taas jo alkanut mopo karkaamaan käsistä. Nyt nippailee mahaa "koko ajan" milloin mistäkin puolelta. Välillä olen varma, että täti siellä koputtelee ovella ja välillä taas kuvittelen ne selkeiksi raskauden merkeiksi. Olen tulossa (taas) ihan sekopääksi! :p En malttais odotella enää millään. Ja toisaalta pelottaa ihan hirveesti, että kuinka korkeelta ja kovaa mahdetaankaan tippua alas...

Eipä tarvinnut sit kauaa jännittää... :'( Pudotus tuli tosiaan nopeemmin kuin arvasinkaan ja korkeelta tiputtiin...

Pitäisköhän kp1 merkitä vasta huomiselle, jos tätä melkein puolen yön eka tuhrua ei laskis. Yk4 astuu kehiin. Nyt kyllä ketuttaa ihan liikaa, pettymyksen kyyneleitä saa niellä. No, huomenna on päivä uus, jos vaikka levänneenä osais ottaa asiat positiivisemmin. Öitä kaikille!

Cokelle :hug: samassa veneessa siis olemme. Kylla tama tasta taas joskus iloksi muuttuu. Ma olen aloittanut greippimehun, katsotaan minka vaikutuksen se tekee.. Muuten tassa mietin uloslahtoa, pitais vahan haukata raitista ilmaa ennen iltavuoroa. Mukavaa viikonloppua teille! ja paljon :whistle: :whistle: teille lopuille jannaajille!! ainakin yksi plussa olis saatava, jooko.

Arvoisat naistentautien ja raskautumisyritysten asiantuntijat! :) Mistähän mahtaa johtua, että juuri nyt kun aloitimme yrittämään vauvaa, niin nyt kp11-12 on tullut tuhruvuotoa??? Onko kenellekään tuttua tällainen tuhruvuoto noin ovulaation aikoihin. Itselläni ovulaatio on - limojen perusteella - tänään tai saattoi olla eilenkin tai sitten huomenna....Eilen ollut pientä alavatsakipua myös ja eilen tuhru runsaampaa. Tänään aamulla tuli tosin limaklöntti - onko ovulaatio kenties tulossa vai menossa vai mennyt juuri...Mietityttää vain, että onko tämä sattumaa vai vauvaunelmaan liittyvää psykosomaattista oireilua...? :/

Vadelmaunelma: kuulostaa ovulaatiolta nuo sun oireet
Ja Toivo: mun naama kukkii kans vaikka lopetin pillerit jo viime huhtikuussa.. meen ens viikolla laakariin, jos loytyis joku voide tahan, luulin etta kolmikymppiset on liian vanhoja finneihin mut olin TOSI vaarassa.. nyt takaisin hommiin!

Lauantaitai 27.10.2007

Coke...................29...........kp 1/24-29.............yk 4
Toivo79...............28...........kp 3/27-28.........aloitus syksy 2008
Postimestari........29...........kp 3/23-28.............yk 7
Oliva..................27..........kp 4/ ?...........aloitus syksy 2008
Vadelmaunelma.28...........kp 12/25-26............yk 1
Ada....................28..........kp 16/26..................yk 7
Kvart över..........28...........kp 21/28-30............yk 8
Pilvilinna.............28...........kp 22/41-43............yk 2
Unico..................27...........kp 22/28.................yk 10
Matarena............29...........kp 23/27.................yk 7
Nanna81.............26...........kp 23/29-37............yk 11
Pupuvaimo..........29...........kp 23/33.............pari vuotta
Kevätesikko........28...........kp 25/28-32.............yk 9
Tähtisilmä...........27...........kp 28/31-33.............yk 7
Kiki80..................27...........kp 32/40...................yk 3
Piip......................28...........kp 52/49...........syksystä 2006

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Siilura (yk 2)
Kaa (yk 2)
Renee (yk 1)

Ada
Sunnuntai 28.10.2007

Coke...................29...........kp 2/24-29.............yk 4
Toivo79...............28...........kp 4/27-28.........aloitus syksy 2008
Postimestari........29...........kp 4/23-28.............yk 7
Oliva..................27..........kp 5/ ?...........aloitus syksy 2008
Vadelmaunelma.28...........kp 13/25-26............yk 1
Ada....................28..........kp 17/26..................yk 7
Kvart över..........28...........kp 22/28-30............yk 8
Pilvilinna.............28...........kp 23/41-43............yk 2
Unico..................27...........kp 23/28.................yk 10
Matarena............29...........kp 24/27.................yk 7
Nanna81.............26...........kp 24/29-37............yk 11
Pupuvaimo..........29...........kp 24/33.............pari vuotta
Kevätesikko........28...........kp 26/28-32.............yk 9
Tähtisilmä...........27...........kp 29/31-33.............yk 7
Kiki80..................27...........kp 33/40...................yk 3
Piip......................28...........kp 53/49...........syksystä 2006

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Siilura (yk 2)
Kaa (yk 2)
Renee (yk 1)

Cokelle :hug: ! Sulla on onneksi ollut noita lyhyitäkin kiertoja niin ei tarvitse odotella kovin kauaa.. Mutta kyllä se täti on niin pirullinen! :|

Toivo, mulla ei heti tullut pahoja finnejä, mutta muutaman kuukauden päästä pillereiden lopettamisesta niitä alkoi ilmaantumaan. Ihan kamalia tulee vieläkin välillä, mun iho ei myös ole ikinä ollut näin pahana (nyt tosin ihan hyvä vaihe, ei reikiä havaittavissa). Oon huomannut, että niitä tulee eniten kuukautisten aikaan, joskus myös ovulaation aikaan.

Mitä mulle ei näköjään tässä kuussa sitten tullut ollenkaan. Turhauttavaa! Lämmöt on edelleen aika alhaiset, eilen en saanut mittaria nousemaan yli 35,5! Ja sitten on vielä tämä virtsatietulehdus, jonka lääkkeiden ansiosta kutittelee nyt hiivamaisesti.. Ah autuutta! Tuntuu, etten jaksaisi ajatella koko vauva-asiaa ja ehkäpä se helpottaisikin. Mutta pakkohan sitä on ajatella ;)

Yhdyn Adan anomukseen Piip:lle! Tule jo kertomaan ne hyvät uutiset :heart:

Ada
Äh Kvartti, kurja juttu! Toivottavasti paranet pian. Mä olen myös kipeänä ja maailma näyttää melko harmaalta. Sairastaminen saa mielen maahan ja alkaa kaivata töihin. Todella kummallista |O !

Kiitos "tätisympatioista" teille!!! Nyt oon ja täysin valmistautunut seuraavaan kiertoon. Jos kaikki menisi suunnitelmien mukaan niin tällä kertaa ei ainakaan sitte jää ajoituksista kiinni! :) Täytyy varmistaa ettei välipäiviä paljon jää! :) Voi mies parkaa, hiukan se rupes jo jännittämään ku sanoin että nyt kalenterit esiin ja sotasuunnitelma valmiiksi! :LOL: No joo, viikonlopun jälkeen hetken levänneenä on helppo miettiä kaikki valmiiksi, kunnes jälleen työviikon alkaessa kaikki aikataulut ja suunnitelmat saa heittää romukoppaan..

Kvartti, tosi ikävää toi virtsatietulehdus. Toivottavasti paranet pian!

:heart:
Samoin Adalle kovasti paranemisia!
:heart:

Tosta näppyilystä: en oo hoksannu ajatellakaan, että silloin pillereiden lopettamisesta se varmasti munkin iho on reagoinut näppyilemällä. Ja jatkuu jonkin verran vieläkin. Tosin stressikin on varmasti yksi tekijä lisää siihen.

:wave:

Cokelle vielä pahoittelut :hug:

Mulla on kanssa pillereiden lopettamisen jälkeen iho muuttunut rasvaiseksi ja näppyjä tullut. Silloin aikoinaan kun menin pillereitä ihan ehkäisyyn hakemaan, gyne huomas mun ihon näppyineen ja kysyi onko ollut ongelmia sen kanssa. Se kirjoitti sit reseptin akneen, joten sain aina pillereistä KELA-korvaukset! En ollut edes tiennyt, että ne auttaa akneen.

Nyt on sit iho vähitellen tullut rasvaseks, mikä on aika inhottavaa. Pitää mennä ostamaan jotain finniainetta, vieläks sitä Clearasilia myydään... ;) kunnon teinimeininki...

Halaukset Postikselle ja Cokelle tädin vierailun vuoksi :hug:
Paranemisia Kvartille ja Adalle!

Olen yrittänyt olla matalalla profiililla, eikä nyt ole oikein ollut mitään oireita raportoitavaksikaan. Kierto ei näyttäisi ainakaan enää lyhentyvän kun nyt on kp 25/25-27. Viime kiertohan oli 25pv, edellinen 26pv, sitä edellinen 27pv ja sitä edellinen 28pv. Loppui tämä "lähtölaskenta" nyt ainakin. Saa nähdä tupsahtaako se täti kylään lähipäivinä vai saanko sen harhautettua jonnekin. Täytyy pukeutua valeasuun B)

Finniongelma vaivaa täälläkin, karmeata miten sitä iho on välillä rutikuiva ja välillä ihan rasvainen. Reilu puoli vuotta on mennyt jo siitä kun lopetin ehkäisyt. Välillä iskee oikein kunnon hormonifinnejä päälle ja niitten paranemisessa tuntuu menevän parikin viikkoa.

Maanantai 29.10.2007

Coke...................29...........kp 3/24-29.............yk 4
Toivo79...............28...........kp 5/27-28.........aloitus syksy 2008
Postimestari........29...........kp 5/23-28.............yk 7
Oliva..................27..........kp 6/ ?...........aloitus syksy 2008
Vadelmaunelma.28...........kp 14/25-26............yk 1
Ada....................28..........kp 18/26..................yk 7
Kvart över..........28...........kp 23/28-30............yk 8
Pilvilinna.............28...........kp 24/41-43............yk 2
Unico..................27...........kp 24/28.................yk 10
Matarena............29...........kp 25/25-27.................yk 7
Nanna81.............26...........kp 25/29-37............yk 11
Pupuvaimo..........29...........kp 25/33.............pari vuotta
Kevätesikko........28...........kp 27/28-32.............yk 9
Tähtisilmä...........27...........kp 30/31-33.............yk 7
Kiki80..................27...........kp 34/40...................yk 3
Piip......................28...........kp 54/49...........syksystä 2006

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Siilura (yk 2)
Kaa (yk 2)
Renee (yk 1)

Ada
Oi sentään Matarena, kunpa se täti ei olisi ollenkaan tulossa! Lähtölaskennan kannalta se ainakin rikkoi kaavan. Toivottavasti tämä on hyvä merkki!!! Oireettomuuskin voi olla hyvä merkki ;) Jee, eiköhän tässä olisi taas plussan aika.

Masentavaa. Eilen illalla alkoi koskemaan oikealle puolelle ja tänään ollut ihan kunnon menkkakivut, mutta ei mitään vuotoa! No eiköhän ne tänään tai viimestään huomenna ala. Oviksesta on silloin tasan viikko :( Ihan liian lyhyt aika. Tiedättekö mitä voi tehdä, jos menkat alkaa jo viikon päästä oviksesta? :| :eek:

Matarenalle plussaaa!!

Coke: sotasunnitelmat on hyvä olla olemassa :D
Kiki80: Kait sitä clerasilia vieläkin on ;) pitäskö hommata ;) Täälätä vielä peukutusta et olis hämäystä noin sun kivut...
Matarena: Nyt peukut pystyyn et sieltä tulee se kaks viivaa tikkuun :D
Tänne... Rauha maassa (tai no ainakin tällä vaavikuumeilu asiassa, muut ressattavaa sitäkin enemmän) No se alkukierron lääkekuuri tais auttaa kun tuhruilut on loppuneet ;) kiva sinällään ettei hirveesti ennen muka vuotele...

Kiki, mitäs jos ne kivut olisikin kiinnittymiskipuja? Oon joskus lukenut täällä, että monilla raskautuneilla on alkanut "kuukautiskivut" n. viikon etuajassa. Kivut on loppuneet sitten kun kuukautisten aika on tullut, eikä tätiäkään ole näkynyt. Toivottavasti sulla olisi kyse tästä!! d :whistle: b

Ja Matarena, vedä vaikka joku viitta korville ettei täti huomaa sua! Ja silmille myös ;) Kumpa tärppäisi!! :heart:

Itse oon menossa kohta gynelle, saa nähdä mitä sanoo tästä ovuloimattomasta kierrosta. Tein eilen huvikseni viimeisen ovistestin ja samanlainen tosi tosi haalea viiva tuli kuten viiteen aikaisempaankin. Nyt siis pidin testaamisessa taukoa 4-5 päivää. Ja lämmöt suht alhaalla, eli ei kai sitä ovista sitten tullut. Vähän harmittaa, kun tää on ollut eka kierto jossa ollaan oikeasti pupuiltu joka toinen päivä. Pitää jatkaa siis harjoituksia...

heippa!
Juu valeasut paalle nyt niille joilla on paivat taynna, plussa tekis hyvaa tahan meidan joukkoon. :flower: Kiki, mulla oli kans viime kierrossa n 15-16 paivana kovia vatsakipuja ja pienta tuhrua, luulin tietenkin onnessani etta kiinnittymista olivat mutta menkat tuli kuitenkin. Voihan olla, et se oli, mutta mulla ei lykastanyt, toivon sulle etta lykasti =)
Voi Kvartti! toivottavasti tulehdus on aisoissa ja gyne maaraa sulle semmoisen hevoskuurin hormoneja etta me kaikki plussataan niiden voimasta B) ma meen kans ke laakarille, katsotaan mita se sanoo, ainakin jotain naille finneille se vois kirjoittaa, ei ole kiva olla teinimeininki paalla melkein kolmekymppisella, finnit ei edelleenkaan ole muodissa :D ma tassa olen jo melkein potkaissut tadin pihalle ja kohtahan sita on taas aika pupuilla :heart:

Postimestari: Kerro sitten jos saat jotain apua finneihin nin tarvii miettiä sitä täälläkin. Mulla kun on erittän paha tapa, et kaikki finnit pitää saada puristettua ja mielellään heti kun jotain epätasaisuutte on näkyvissä, sii sjo ennen kun ovat kypsiä... Huoh... Nytkin yksi mikä revitty verille pariin otteeseen, ne ei oo nättejä nassussa...
Tässä mietin kanssa et pitäskö mennä lääkäriin, tiedosin tuossa et rinnat on pirun kipeät ja kutiaa huoh... voisko oll ajoku tlehdus niissä, no toisaalta ne ei oo ihan kosketusarat,ja tänään alko, mut j os nää nyt pidempän onja kipu tulee jatkuvasti sietämättömäksi niin sit vissiin pitänee mennä lääkäriin. Ei oo vähään aikaan olu näistäkään tätä riesaa...

Yhteistyössä