Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset Vol 2.

Pöh. Täällä alkoi aamulla tuhrutus ja testasin varmuuden vuoksi sitten uuden negan. :headwall: Kaipa ne hanat vielä aukeaa tämän päivän aikana kunnolla. Voi venäjä mistä se täti nyt kumminkin tänne löysi? Pistän vielä itselleni tuon kp29 ja päivitän sen sitten kp1:een jos tuo tuhrutus tästä yltyy isommaksi tämän päivän aikana. Näin se kierron pituus sitten vaan vaihtelee. :(

Perjantai 2.11.2007

Janis..................30
Sitrus79.............28..................................kesästä 2006
Matarena............29...........kp 1/25-28.............yk 8
Nanna81.............26...........kp 2/27-33............yk 12
Coke...................29...........kp 7/24-29.............yk 4
Toivo79...............28...........kp 9/27-28.........aloitus syksy 2008
Postimestari........29...........kp 9/23-28.............yk 7
Oliva..................27..........kp 10/ ?...........aloitus syksy 2008
Vadelmaunelma.28...........kp 18/25-26............yk 1
Ada....................28..........kp 22/26..................yk 7
Kvart över..........28...........kp 27/28-30............yk 8
Pilvilinna.............28...........kp 28/41-43............yk 2
Unico..................27...........kp 28/28.................yk 10
Pupuvaimo..........29...........kp 29/33.............pari vuotta
Kevätesikko........28...........kp 31/28-32.............yk 9
Tähtisilmä...........27...........kp 34/31-33.............yk 7
Kiki80..................27...........kp 38/40...................yk 3
Piip......................28...........kp 58/49...........syksystä 2006

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Siilura (yk 2)
Kaa (yk 2)
Renee (yk 1)

Muoks. siirsin jo itseni tuonne kp1:lle...

Matarena: Toivottavsti ei nyt alkais ja muuttus se nega plussaksi *peukuttaa*
Jaahas, tänä aamuna jälleen punaista tuhrua pyyhkiessä mutta ei muuta. Aikookohan ne alkaa vai ei tänään (miettii mitä tekee kun liikkeelle lähtee) Huomenna olis vatsa päivä, mut saisivat jättää väliin, mut se näyttää epätodennököiseltä...

Voi itku Matarena!! Olisi ollut jo aika teille se plussan tulla! :hug: Nyt näyttää taas kaikille kuitenkin se dorka täti löytävän. Tässä pinossa on joku kirous meille kauan olleille. Uusille tämä pino on siunaus. :D

Kumpa Unico säästyisit nyt.

Meille tulee tänään muutama kaveri istumaan iltaa, kävin ostamassa hallista IHANIA juustoja, nam! Muutenkin mulla on jotenkin tosi hyvä mieli, vaikka onkin syksy. Tänään on aurinkokin paistanut (tai joku kumma valoilmiö ainakin taivaalla näkyi..) ja on energinen olo! Oikein mukavaa viikonloppua myös teille kaikille! :heart:

heippa! Matarenalle :hug: kun se tatsy taas loysi sut, ma en tajua et mika kirous tata meidan pinoa vaivaa.. Ehka harhauttaisin ensi kerralla ja ilmottautuisin tanne uutena ja yk1, olisin varmaan paksuna heti kun enteria kerkeen painaa :LOL: Mulla on varmaan ovis tassa ihan kohtapuoliin, sen verran taas limaa nakyvissa. Ajattelin sen helpotusplussan saada tassa kuussa, mulle kay yleensa niin et vaiva on on poissa, kun ehdin laakarille. Se oliskin vahan noloa, kun menisin laakarin vastaanotolle, jossa se ultralla loytaiskin vauvanalun B) siina sitten saisinkin selitella "lapsettomuuttani".. no, toiveajattelua tamakin, voihan olla etta jotain vikaa loytyykin. Tosin olen sen verran optimisti, etta kaikki aina jarjestyy, tavalla tai toisella.
mukavaa viikonloppua! Ja Kvartille mukavaa vinkkuiltaa ja juustoa kans!

Ada
:xmas: olen päättänyt olla terve, kroppa ei ole ihan vielä tajunnut ;) . Olin jopa töissä. Sairasloma ja välimatka antoi selvästi näkökulmaa. Mulla on luokalla niin hienoja nuoria! Usein sitä ajattelee, että tämä yhteiskunta on monella tapaa mätä, mutta onneksi meillä on kasvamassa todella hienoja ihmisiä! Anteeksi tämä purkautuminen, asia oli päällimmäisenä sydämelläni.

Oikeastaan ajattelin kirjoittaa Cocelle. Olit saanut sen surukohtauksen töissä ja ehkä on muutenkin mieli maassa. Haluaisin vaan sanoa, että mulla ainakin on helpottanut tädin vastaanotto verrattuna ensimmäisiin yrityskertoihin. En tiedä olinko alussa toiveikkaampi ja sen takia tipuin aina korkeammalta. Nyt ei nouse enää ihan niin korkealle, vaikka ei nyt toivotonkaan ole, mutta jotenkin se on ainakin omalla kohdallani tasaantunut. Lisäksi olen huomannut, että joka kierto sitä oppii miehestään jotakin uutta, mikä olisi ehkä muuten jäänyt kokematta. Vauvahaaveilu on niin tunnepitoinen juttu, että samoja asioita ei nouse pintaan ihan tavallisessa arkitallailussa. Olit viisas kun otit vapaapäivän, nauti nyt :hug: !

Tämän päivän auringon paiste olkoon omistettu dorka-tädin riivaamille! Toivottavasti te jaksatte iloita kauniista rokokoo pilvitaivaasta!

Hauskaa iltaa Kvartille ja muille viilettäjille! Mä lähden pelaamaan rappakaljaa, mutta en viitsi juoda kaljaa. Tee on kurkkuystävällisempää.

Ja kaiketi viski ;)

Matarena: :hug:

Postis: tsemppiä siihen helpotus plussaan! niinhän se menee kun laittaa asiat eteenpäin niin alkaa tapahtumaan. Ja juu ja oot pinossa postiksena ja jonaintoisena yk 1 ;senä :) ja sen plussan jälkeen pakljastat meille :)

Ada: totta turiset, ei se enää tunnu niiiiiiiiiin pahalta kun alussa, mut pahalta kumminkin mut jotenkin siihen on tottunut.

Mut mut ainakin yks hyvä puoli on tässä illassa :D saan noin punkut kiskottua naamariin niin ei tartte vähään aikaan siihen aineeseen koskea
:LOL: No joo et sellasta kauhulla oikeestaan odotan huomista ei oo oikein kummankaan lainen olo et menkat alkas tai et olis raskaana...

No ehkä tää näennäinen rauha on sen ansiota et testasin aamulla negan, juu juu tiedetään normitesti ja päivää liian aikaisin et tuskin näyttää mut kun ei oo pitkään aikaan päässy testailemaan niin oli pakko kokeilla...

Mitäs muuta mä tarinoisin ;) no tissit on enää pikkusen arat. No se mikä nyt on pari päivää ollu et mulla on ihan hirvee nälkä ja hirveesti sais syyä et riittää... Vaikka olen oikein kattonut et tota täyttävää proteiinia tulis tarpeeksi mut silti...

Just vetäsin pihvin nassuun pahimpaan nälkääni :LOL: (ja eihän asiaan tänään ainakaan vaikuttanut se et koko ilta töissä tuli puhuttua ruuasta kun hiukankin tuli hetki et pääs juttelemaan työkaverin kanssa) + sitten mitäs muuta mahaa muka nipistelee sieltä täältä ja muuta sellaista :) Ja mullahan on tunnetusti hyvä mielikuvitus... Mut oikeesti jos huomenna ei menkat ala niin testi kutsuu sunnuntaina (koska seukki mahis on vasta to) No mutta tulipas taas tarinoitua...

(tuun sitten huomenna itkemään... juu juu pessimisti nyt)

Voi hvksjksn :kieh: :kieh: :kieh: !!!! Kirjotin taas äsken viestiä, mutta ihan kesken kirjotuksen se katos! No taas lyhennetetään sitte asiaa. Iso :hug: Matarenalle!
Ja onko jo loppupään immeiset testailleet/oireilleet =) .
Itsellä alkaa nyt suurin v.tus helpottaan ja häntä pystyssä uuteern kiertoon. Aukiolotutkimus siirtyi kyllä ens kuuhun, mutta jospa nyt käviski niin ettei sitä edes tarvis =) .

Kevätesikko täällä taas pitkästä aikaa! Paljon on tullut juttua sinä aikana kun olen ollut poissa, kaikille tädin TAAS yllättämille joukko :hug:
Ja Unicon tilanne kyllä jännittää!
Omaa napaa:
Täti ei ole vielä tullut kylään. Yleensä ennen varsinaista vuotoa esiintyvää tuhrua ei ole ollut, mutta on se ennenkin jäänyt tulematta ja silti menkat on alkaneet. Päätä on särkenyt muutaman päivän, se on yleensä tuttu tätioire, tosin yleensä niin, että särkee vain yhtenä päivänä. No mutta, oireet siis viittaa enemmän tätiin kuin plussaan. Tietysti kyllä jännittää josko vihdoin olis tärpännyt.

Miehen simppatestin tulokset ollaan jo saatu, ne oli ok. Mulle on lähete vetämässä jatkotutkimuksiin, mutta tehyn tilanteesta johtuen ja muutenkin on tuskin odotettavissa nopeeta toimintaa sillä saralla. Lähettävä lääkäri meinasi että tuhrut voi viitata myös jonkin sorttiseen keltarauhasen vajaatoimintaan. ?

nanna81: Voimia odotteluun (ja tietty plussa uutisia ku nkeskittyy siihen odotteluun)
kevätesikko: Mitä olet puuhaillut? Plussa onnea!
Tänne: Mä kiipeän varmaan kohta seinille... No onneksi pääsee illaksi töihin ettei tee tota ukkoa huulluuden partaalle selttämällä :) Siis täällä edelleen rinnat arat huoh, no pientä tuhruila on siis sellasta värjääntynyttä valkovuotoa. no joo ja pää tietty pilvissä... Ja hermot kireellä. :LOL: Uhkailin tolle et teen huomenn testin nin kommentti oli et ei se kumminkaan vielä näytä ;) Nooh ehkä nää parituntia kestää ;) mut mut ongelmaa on et jos ei oo alkanut niinmiten sitä varustautus töihin menoon, jos ne kuitenkin iellä alkaa ;) tää on hankalaa :D

Te, joilla on paivat ihan kohta taynna, yrittakaa nyt rakkaat ihmiset plussata, jooko? meille ei niita nyt viime aikoina ole tullutkaan. Varsinkin Kvartti, Unico ja Kevatesikko teille sen plussan jo mielellani antaisin kun olette jo kauan sita odotelleet. Mulla kans vahan samanlaiset tunnelmat kuin Adalla, alussa sita tippui paljon korkeammalta kun dorka tuli kylaan, mut nyt alkaa jo suhtautua enemman realistisesti mahkuihin tulla raskaaksi. Mut vaikka se kuinka kirvelisi, on totuus etta vuosi yritysta on aikalailla NORMAALI aika ennen kuin tarppaa, eli meilla monella on viela hyvat mahkut tulla raskaaksi ihan normaalin ajan sisaan. Toivottavasti ensi maaliskuussa meita alusta asti mukana olleita ei ole taalla viettamassa pinon 1-v synttareita :| Ma jaan tanne pitamaan peukkuja teille ja siirryn sinne tatimuuriin oikein evaiden kanssa paivystamaan, mun ohi ei ?=%kele kukaan tati marssi :kieh:
Ja mukavaa Ada kun pitkasta aikaa tulit kirjoittelemaan!

Kiitokset kaikille haleista! Oli aika synkkä fiilis eilen, mutta alkaa jo mieli kirkastua kun puuhastelee kaikkea kivaa eikä ajattele asiaa koko ajan.

Vuotoa ei nyt enää näy tulevan, mikähän ihmeen pikatäti täällä oikein kävi? Eilen oli hanat sen verran auki ettei enää tuhruksi voi laskea. Yleensä mulla menkat kestää n.4 päivää eikä tuhruttelua juurikaan ole ollut.

Plussatuulia kaikille! Peukut on pystyssä teille! Onnea Unico testaukseen! Ainakin Kvartilla ja Kevätesikolla sekä Kikillä ja Tähtisilmällä alkaa olla päivät käsillä. Nyt on taas monella pitkään yrittäneellä jännät päivät!

:hug: Matarena

Kiitos Ada kirjoituksesta! Uskon kyllä, että varmaan tunteet tasaantuvat ajan myötä. Joka kierrossa yritän olla aina toivomatta "liikaa", mutta en kuitenkaan osaa vielä ihan oikeasti varautua "pahimpaan" vaan toivon ja uskon salaa aina ihan hirveästi plussaan (niin kuin tietysti kaikki toivovat). Mutta varmasti tädin vastaanotto helpottaa ajan myötä, niin kuin sanoit.

Plussaonnea kaikille jännääjille! Yhdyn jälleen Postiksen tätimuuriin.

Oikein mukavaa viikonlopun jatkoa kaikille! Tänne ainakin tuli talvi, melkeinpä saa mennä ulos tekemään lumienkeleitä.

Ada
Lauantai 3.11.2007

Matarena............29...........kp 2/25-28.............yk 8
Nanna81.............26...........kp 3/27-33............yk 12
Coke...................29...........kp 8/24-29.............yk 4
Toivo79...............28...........kp 10/27-28.........aloitus syksy 2008
Postimestari........29...........kp 10/23-28.............yk 7
Oliva..................27..........kp 11/ ?...........aloitus syksy 2008
Vadelmaunelma.28...........kp 19/25-26............yk 1
Ada....................28..........kp 23/26..................yk 7
Kvart över..........28...........kp 28/28-30............yk 8
Pilvilinna.............28...........kp 29/41-43............yk 2
Unico..................27...........kp 29/28.................yk 10
Pupuvaimo..........29...........kp 30/33.............pari vuotta
Kevätesikko........28...........kp 32/28-32.............yk 9
Tähtisilmä...........27...........kp 35/31-33.............yk 7
Kiki80..................27...........kp 39/40...................yk 3
Piip......................28...........kp 59/49...........syksystä 2006

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Siilura (yk 2)
Kaa (yk 2)
Renee (yk 1)

.onpa jännittävä tilanne! Älä tule tänne dorka!!!

Ada
Oi, lunta! Olen ollut kuvaamassa jääkiteitä. Ne on niin hienoja, niissä on upeita muotoja! Menin autolla, jääkiteet kesärenkaiden alla ei ole niin hienoja. Onneksi luonto on niin kaunis ja muuntelevainen, jos kyllästyy omaa elämäänsä, on aika helppoa mennä metsään tai merelle ja unohtaa itsensä. Voisikohan tänään jo leipoa jouluisia maustekakkuja, vai onko se hätiköintiä :xmas: ?

Miten Unico, oletko vielä maanpinnalla vai jo kavunnut seinää pitkin kattoon? Toivotaan että se vauva olisi nyt tulossa! Jos ei, niin me otetaan susta koppi, kun tulet sieltä katonrajasta!

...onkohan Kvartti jo selvinnyt eilisestä? Mun piti jostain syystä polttaa eilisessä peli-illassa todella monta tupakkaa. Melko huono idea, kun olen kuitenkin toipumassa keuhkoputkentulehduksesta :headwall: .

:wave:

Väliaikatiedotus: ei ole vielä näkynyt sukulaistätiä, mutta menkkaoireita on ollut vaihtelevasti :|

Kevätesikko ja Unico: toivottavasti saisitte nyt plussat!!!

Laskin tuossa paremman työn puutteessa, että normaalilla kierrolla tämä olisi mulle jo yk 5-6, että aika hittaasti ollaan edetty. Jos nyt taas jossain vaiheessa se täti tulee, niin saiskohan sitä jonkun lekuriajan.

Ada, kai mä jotenkin olen selvinnyt, päätä kyllä vieläkin jomottelee ikävästi... :D Oli sitten pakko avata vielä se yksi viinipullo kun osa vieraista oli jo lähtenyt kotiin. Ei siitä hyvä heilunut tätä päivää ajatellen; ihan harakoille mennyt päivä. Pesin ja kuivasin kyllä 5 koneellista pyykkiä, yritän parantaa niillä omaatuntoa tästä sohvassaolopäivästä.. :D No, huomenna sitten jälleen aktiiviseen elämään.

Voi Kiki, kumpa ne menkkaoireet nyt katoaisivat!

Kvartti: sullakin on päivät täynnä kohta, samoin monella muulla. Mulla ei kannata päiviä tuijottaa, ne ei kerro mitään. Kipuja ei ole ollut välillä taas ollenkaan, mutta pahaa pelkään. Siksi, ettei pettyisi kovasti.

Hirveesti toivoo teille plussia, mikä tuntuu oudolta, koska en tunne teitä. Se vaan tuntuu niin väärältä, että jotkut paukahtaa paksuksi että naps, joillain on tätä piinailua.

Mutta eihän se asia piinailemalla parane! Täällä on ensilumi tullut. Eilen tein joulutorttuja eli pienimuotoiset pikkujoulut. Ja viiniä lipitin illalla, eikös sillä ollut jotain terveysvaikutuksia ;) Mukavaa sunnuntaipäivää kaikille, ottakaahan rennosti.

kiki80: Mut lietsoo sinne toivoa, kun ei kerran ole kyläilijää näkynyt :)

Kevätesikko: Mites menee?

Kvart över: Nooh? säkin olet jo jonossa, tuntuuko mitään? ;)

Tänne Teinpäs sitten testin, tada da daa nega :'( :LOL:
Et eipä täälläkään mitään hyvää kerrottavaa ole...
Oon vaan mietinyt et oonkohan jotenkin mennyt viikoissa sekaisin et päivät oliskin vähemmällä...
Ja juu siis ei mitään oireita eikä tätiä näköpiirissä (tietty kun mä sanon näin niin hanat aukee, toivottavasti ei). Mitäs tässä jännittää ja ärsyttää ja pakko jos johonkin pidemmälle lähtee niin olla jotain suojaa jos kumminkin alkaa... Kuppeloista en viitti siksi laittaa kun sit ei nää kun veskissä käy ja piinaaminen käy vielä rankemmaksi ja hermostuneemmaksi olo jos pitää muka kotiin asti vastausta odottaa ;) eilen kokeilin mut pakko oli kurkata niin sama kait se on noilla räteillä odotella :D
Tissit on edelleen kipeät huoh ;) Täällä siisi ollaan jo kohta siellä katon rajassa killumassa hermostuksissaan... Ja kun nyt alkaa yöt ja vaan aamulahan sai testata niin menee moonta päivää enenn kun saa kokeilla seukki kerran.
Hiukan harmittaa kun ei sillon aikoinaan tulu kysyttyä äitiltä kauamko sillä oli myöhässä ennen kun mut näki ;) jos sillä olis jotain merkitystä :LOL:
Kuten huomaatte lähellä sekoilemista :D mut tänne on hyvä vuodattaa...

Ada
Sunnuntai 4.11.2007

Matarena............29...........kp 3/25-28.............yk 8
Nanna81.............26...........kp 4/27-33............yk 12
Coke...................29...........kp 9/24-29.............yk 4
Toivo79...............28...........kp 11/27-28.........aloitus syksy 2008
Postimestari........29...........kp 11/23-28.............yk 7
Oliva..................27..........kp 12/ ?...........aloitus syksy 2008
Vadelmaunelma.28...........kp 20/25-26............yk 1
Ada....................28..........kp 24/26..................yk 7
Kvart över..........28...........kp 29/28-30............yk 8
Pilvilinna.............28...........kp 30/41-43............yk 2
Unico..................27...........kp 30/28.................yk 10
Pupuvaimo..........29...........kp 31/33.............pari vuotta
Kevätesikko........28...........kp 33/28-32.............yk 9
Tähtisilmä...........27...........kp 36/31-33.............yk 7
Kiki80..................27...........kp 40/40...................yk 3
Piip......................28...........kp 60/49...........syksystä 2006

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Siilura (yk 2)
Kaa (yk 2)
Renee (yk 1)

Täällä ei vielä tätiä. P.I.I.N.A.A.V.A.A.

Hermoja sullekin, Unico... ;)

Mä kyllä niin toivoisin että tehtäis kaikki pian joukkoplussaus ja päästäis perustamaan lähes kolmekymppisten pino odottajien puolelle. Kamalan kiva porukka on saatu kokoon tässä kuukausien kuluessa. :heart:

:wave:

Voi että Kevätesikko ja Unico! Jospa sulla Unico ei vielä raskaus näkyis testissä. Jos ei ne menkatkaan ala. Eikö sulla jo meinannu alkaa, mut ei sittenkään... Outoa. Onhan tää tämmöstä ittensä kyttäämistä. Toivotaan että parin päivän päästä näet jo plussan siinä himskatin testissä!

Yhteistyössä