Matarena: :hug:
Postis: tsemppiä siihen helpotus plussaan! niinhän se menee kun laittaa asiat eteenpäin niin alkaa tapahtumaan. Ja juu ja oot pinossa postiksena ja jonaintoisena yk 1 ;senä
ja sen plussan jälkeen pakljastat meille
Ada: totta turiset, ei se enää tunnu niiiiiiiiiin pahalta kun alussa, mut pahalta kumminkin mut jotenkin siihen on tottunut.
Mut mut ainakin yks hyvä puoli on tässä illassa
saan noin punkut kiskottua naamariin niin ei tartte vähään aikaan siihen aineeseen koskea
No joo et sellasta kauhulla oikeestaan odotan huomista ei oo oikein kummankaan lainen olo et menkat alkas tai et olis raskaana...
No ehkä tää näennäinen rauha on sen ansiota et testasin aamulla negan, juu juu tiedetään normitesti ja päivää liian aikaisin et tuskin näyttää mut kun ei oo pitkään aikaan päässy testailemaan niin oli pakko kokeilla...
Mitäs muuta mä tarinoisin
no tissit on enää pikkusen arat. No se mikä nyt on pari päivää ollu et mulla on ihan hirvee nälkä ja hirveesti sais syyä et riittää... Vaikka olen oikein kattonut et tota täyttävää proteiinia tulis tarpeeksi mut silti...
Just vetäsin pihvin nassuun pahimpaan nälkääni
(ja eihän asiaan tänään ainakaan vaikuttanut se et koko ilta töissä tuli puhuttua ruuasta kun hiukankin tuli hetki et pääs juttelemaan työkaverin kanssa) + sitten mitäs muuta mahaa muka nipistelee sieltä täältä ja muuta sellaista
Ja mullahan on tunnetusti hyvä mielikuvitus... Mut oikeesti jos huomenna ei menkat ala niin testi kutsuu sunnuntaina (koska seukki mahis on vasta to) No mutta tulipas taas tarinoitua...
(tuun sitten huomenna itkemään... juu juu pessimisti nyt)