Unico, sulla olis aika lupaavaa toi tissikipuilu! Älä nyt lääkäriin paukkaa, vaan apteekkiin ja osta testi
Paitsi siis tietenkin jos on ihan sairaan tuntuiset.. Nyt olisi aika kyllä meistä pitempään kuumeilleista jollain tärpätä, mieluummin tietenkin kaikilla
Ja vähemmän aikaa mukana olleet myös
Gyne oli sitä mieltä, että ovis on kuitenkin ollut kp 17, pupiltu on silloin, vaikka ovistestiä en silloin tehnytkään.. Pidin niitä välipäiviä kun ajattelin ettei mitään tule, mutta tosiaan voi mennä äkkiäkin ohi, eli nyt vaan odotellaan tuloksia... Ja kaikki muutenkin päällisin puolin kunnossa alakerrassa, oon iloinen
Nyt koottuihin finnivinkkeihin... Mulla siis tuo sama tapa kun
Unicolla, että on pakko heti räpeltää joka ikinen hieman laajentunut ihohuokonen ruvelle. Mutta, JOS NIITÄ VOISI OLLA RÄPELÖIMÄTTÄ, auttaa satavarmasti sellainen apteekista ilman reseptiä saatava finnivoide, Brevoxyl tai joku sellainen. Sitä riittää ihan tippa siihen finnikohtaan niin kuivattaa sen parissa päivässä, on aika ytyä tavaraa.. Ja ainiin, sain jotain uutta Clearasilia esittelypakkauksen, joku treatment oli sen nimi. Ja auttoi myös. Tosin sitä pitäisi olla joka päivä hieromassa otsaan.
Tuleeko teille muuten noi näppylät johonkin tiettyyn paikkaan? Mulla tulee pääasiassa otsaan, ja outo juttu on, että vain oikealle puolelle! Ihme juttu. Oon joskus kuullut, että otsaan ja leukaan tulee yleensä just hormonifinnejä.
Kamala romaani, sori :ashamed: