Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset Vol 2.

Juu kertokaa keinoja finniongelmaan, jos vaan joku jotain keksii! Kiitoksia lohdutuksista, ei sitä tyyppiä ole vielä näkynyt. Tiedätte varmaan ketä. Yleensä olen tottunut, että kivut = vuoto alkaa.

Unico, sulla olis aika lupaavaa toi tissikipuilu! Älä nyt lääkäriin paukkaa, vaan apteekkiin ja osta testi :D Paitsi siis tietenkin jos on ihan sairaan tuntuiset.. Nyt olisi aika kyllä meistä pitempään kuumeilleista jollain tärpätä, mieluummin tietenkin kaikilla :D Ja vähemmän aikaa mukana olleet myös :p

Gyne oli sitä mieltä, että ovis on kuitenkin ollut kp 17, pupiltu on silloin, vaikka ovistestiä en silloin tehnytkään.. Pidin niitä välipäiviä kun ajattelin ettei mitään tule, mutta tosiaan voi mennä äkkiäkin ohi, eli nyt vaan odotellaan tuloksia... Ja kaikki muutenkin päällisin puolin kunnossa alakerrassa, oon iloinen :D

Nyt koottuihin finnivinkkeihin... Mulla siis tuo sama tapa kun Unicolla, että on pakko heti räpeltää joka ikinen hieman laajentunut ihohuokonen ruvelle. Mutta, JOS NIITÄ VOISI OLLA RÄPELÖIMÄTTÄ, auttaa satavarmasti sellainen apteekista ilman reseptiä saatava finnivoide, Brevoxyl tai joku sellainen. Sitä riittää ihan tippa siihen finnikohtaan niin kuivattaa sen parissa päivässä, on aika ytyä tavaraa.. Ja ainiin, sain jotain uutta Clearasilia esittelypakkauksen, joku treatment oli sen nimi. Ja auttoi myös. Tosin sitä pitäisi olla joka päivä hieromassa otsaan.

Tuleeko teille muuten noi näppylät johonkin tiettyyn paikkaan? Mulla tulee pääasiassa otsaan, ja outo juttu on, että vain oikealle puolelle! Ihme juttu. Oon joskus kuullut, että otsaan ja leukaan tulee yleensä just hormonifinnejä.

Kamala romaani, sori :ashamed:

Kvart över: ;) juu en oo ihan heti menossa, katellaan ensin pari päivää... Nooh ei mun taertte mennä apteekkiin ostamaan testiä kun on kotona, mut katotaan sit viikonloppuna jos i oo mitään punasta näkynyt ;) Ja se et tässä kaupungissa mä en mee apteekkiin ostamaan testejä, ihan sata varmana sinne tulee joku tuttu sillon...
Hienoa et siellä olis ovis kuiteen ollu ja sitten vielä touhut samaan saumaan niin , kuulostaa hyvältä. Ja hyvä et oli kaikki ok.
Finneistä, mulla on kanssa otsa ihan hirvee, ja sitten tohon rinnuksille tulee kanssa. Ai juu hoitelen mä niitä raa-alla illodinilla, siis vanulla päälle ;) kun sen jaksas tehä joka ilta niin pysys parempana mut kun ei muka jaksa ;) Ja sinällään mukava et löytyy kohtalo toveri, vaikka tuo tosi huono tapa onkin (ja kun mun pitää muka yritää puristaa mieheltäkin, se ei oikein tykkää ;) )

Vaivaan taas teitä kysymyksilläni...Kerroin viikonloppuna esiintyneestä tuhrusta (rusehtavaa) ja lievistä alavatsakivuista. No, tuhrua tuli pe-su, tänään ei mitään. La irtosi siis jonkilainen "limaläjä". Makuuhuoneessa on urakoitu kiitettävästi, päivittäin =) Paikat on ihan kuivat, mutta nyt noin tunti sitten alkoivat ns. ovulaatiokivut oikealla puolella...Osaatteko sanoa, onko mahkuja saada plussa tässä kierrossa, kun yhdynnästä nyt noin vuorokausi??? Mies lähti työmatkoille tänään ja tulee ties koska, joten urakointi on nyt tauolla...Ja onko jollain ylipäätään käsitystä siitä, kertovatko ovulaatiokivut siitä, että a) munasolu irtoaa kohta, pian b) munasolu irtosi juuri kun kipu akoi c) kipu munasolun irtoamisen jälkeen heijastuvaa kipua munarakkulasta...Kiitoksia, jos joku vaivaantuu vasta-alkajaa perehdyttämään. Nyt öitä kaikille - ja intoa makuuhuoneeseen ja tädeille porttikiellot =)

Vadelmaunelma: Jos vuorokausi on edellisestä niin mikä ettei ;) eikös ne siittiöt elä sen 3-5 päivää. ja jos joka päivä ootte puuhannut niin todennäköisesti on tyrkyllä siellä :D Nyt vaan piinailemaan... Noista kivuista ei aavistustakaan, mut vois kuvitella et tulee sillon kun se rakkula puhkeaa

Kiitokset kaikille tsemppaajille! Täällä sitä vieläkin jännätään, ei ole täti tullut kylään. En uskalla vielä testailla, kun tuo kierron pituus on muuttunut koko ajan viime kuukausina. Alkaa toiveet jo hiukan nousta, mutta koitan pitää jalat maassa etten tipu kovin korkealta. Päätä jyskytti koko eilis-illan ja menin ajoissa nukkumaan. Nukuinkin sitten melkein kellon ympäri.

Vadelmaunelma: olen lukenut että ovulaatiokivut voi johtua munasolun "kasvukivuista" tai siitä kun munasolu irtoaa. Mä en yleensä ole tuntenut muita kipuja kuin sen irtoamisen ja senkin kivun olen tunnistanut vain ovistikkujen avulla. Ja kuten Unico jo tuossa kertoikin, niin siittiöt yleensä elävät usemman päivän ajan, joten täydet mahdollisuudet teillä on. :)

Tiistai 30.10.2007

Janis..................30
Sitrus79.............28..................................kesästä 2006
Coke...................29...........kp 4/24-29.............yk 4
Toivo79...............28...........kp 6/27-28.........aloitus syksy 2008
Postimestari........29...........kp 6/23-28.............yk 7
Oliva..................27..........kp 7/ ?...........aloitus syksy 2008
Vadelmaunelma.28...........kp 15/25-26............yk 1
Ada....................28..........kp 19/26..................yk 7
Kvart över..........28...........kp 24/28-30............yk 8
Pilvilinna.............28...........kp 25/41-43............yk 2
Unico..................27...........kp 25/28.................yk 10
Matarena............29...........kp 26/25-27.................yk 7
Nanna81.............26...........kp 26/29-37............yk 11
Pupuvaimo..........29...........kp 26/33.............pari vuotta
Kevätesikko........28...........kp 28/28-32.............yk 9
Tähtisilmä...........27...........kp 31/31-33.............yk 7
Kiki80..................27...........kp 35/40...................yk 3
Piip......................28...........kp 55/49...........syksystä 2006

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Siilura (yk 2)
Kaa (yk 2)
Renee (yk 1)

Matarena: Täällä pidetään peukkuja ja jännitetään sun kanssa! Toivottavasti sieltä tulee se plussa! millos ajattelit harkita testaamista?

Täällä tissikipu jatkuu ja toinen nänni verillä, et oliskohan siitä. (no itse asiassa hiukan edesautoin tuota verille menoa, kun ne ei oo aikoihin menny ja nyt tossa oli kuivaa ihoa niin hieroin sen pois nin oho menikin vahingossa verille asti. tälä nännien hajoilemistakaan ei ole ollut aikoihin. Kumma juttu)

Mietin jos testaisin to-aamuna ellei täti ole kurvannut sitä ennen kylään. Menkkaoireita ei vielä ole ollut, toivottavasti ei tulekaan. Voi tietty olla kyseessä taas hiukan pitempi kierto, vielä saa jännätä. Lymyilen vielä valepuvussa ja koitan harhauttaa tätiä. B)

Peukut pystyssä myös sulle Unico! bd
Tuo tissikipuilu kuulostaa kyllä sen verran erikoiselta, että voi olla niitä toivottuja oireita.

Matarenalle peukkua pystyyn :wave: ja samoin Unico, kuulostaisi hyvalta toi sun tissikipusi (siis oireena..) nyt kiireesti sinne entista ehomman tatimuurin taa, ma yritan viela lisaksi harhauttaa sita ettei se loyda teita :attn:
Juu, kerron heti kikat finneihin. olen kokenut sita rasvaa, josta Kvartti puhui, se vaan tahtoo kuivattaa finnit paalta kasin, mutta se finni jaa ihoon sisalle. Ja en tykkaa kun se vie varit tekstiileista, on pari kasipyyhetta ihan laikukkaina sen takia. Mulla on nuorempana ollut tosi paha akne, soin siihen Roaccutania, kaikkien aknelaakkeiden isoaitia, oli aika tuju laake, mutta finnit havis. Sen jalkeen soin Diane novaa ja iho ihan jees, mut nyt kun olen lopettanut ehkaisyn, on naamakin taas napyilla, tosin ei niin paha kuin se pahimmillaan on ollut, mutta ei nyt mikaan samettiposkikaan. Mun finnit tuli ennen otsaan mut nyt ne tulee poskiin ja leukaperiin ja vahan selkaankin. Eli mulla on pitka historia nappyloita takana.. leukaan ei tule finneja jos jotain positiivista :D
puhaltelen teille taalla tuulia :whistle: :whistle: ja palaan asiaan huomenna kun olen saanut taika-aineet kasiini B)

Matarena: No niin pääsen sitten torstaina urkkimaan tänne kun on vapaata :D, +puhureita sinne!
Juu ei nää aikaisemmin tälläset oo ollu, paitsi sillon kun tää näitten vuotelu alko. No se mua hämää kun toinen on verillä niin kuin sillon et se voi tietty tehä, et en hirveitä toivo. Kuitenkin molemmat on kipeenä ja vain toinen verillä, mut verillä oleva on kipeempi. (mut punkkukauppaan tänään, kun edellinen pullo meni eilen tyhjäksi)

Matarena! Kuulostaa erittäin lupaavalta nyt!! :heart: Voi kun saisit plussan!

Ja Unicolle myös plussa, miten nyt yhtäkkiä voi tulla tissit niin kipeiksi että rikki menevät? Mut älä nyt raaputtele niitä! Laita Bepanthenia :D

Mä meen muuten vielä torstaina verikokeeseen, gyne halusi varmistaa, että keltarauhashormonia löytyy ja ovulaatio siis on ollut. Tulokset siitä ja papasta tulee joskus ensi viikolla sitten, toivon että hormonia löytyy ja kaikki jees muutenkin.

Kvartti: En mä tiiä mikä niissä on pari vuotta sitten alko ;) ja juu ihan yht äkkiä. sit ne on ollu hyvällä rasvauksell aja tujummilla rasvoilla kunnossa, mut nyt en oo kesän jälkeen käyttänyt niitä tujumpaa ja sitä ennen vaan menkkojen aikaan kun ei saa käyttä jos on raskaana... Nyt ei enää näytä pelkkä rasvaus riittävän. Ärsyttävää, ja juu mulla on atopia mut en tiiä tekeekö se tätä. Kutisee vähemmän kun raaputtaa ne kuivat lohkeavat pois ja menee rasva paremmin perille :D ja juu nyt on talvi tulossa ja kuiva ilma mikä voipi tehä. Bepanthenin jätän suosiolla väliin ;) herkistynyt sille niin paljon et sen laittaminen rikkoo ihoa :D Onnea verikokeeseen!
Mut sinne punkku kauppaan, ei yhtään huvittas mennä pihalle, mut pakko viiä tää kuuri loppuun :d ja sen jälkeen pääsisi saunomaankin :D

Onpas jännät paikat monella. Itse kirjoittelin aiemmin tänne, mutta teksti hävis taivaan tuuliin. Ei ole täti paukannut vielä kylään. Eilen oli ihan kunnon kivut ja luulin, että nyt tulee menkat ja rytinällä. Mutta aamulla herätessä ei ollut mitään kipuja, ei mitään. Nyt illalla on taas jomotellut, mutta ei kovasti. Outoa. Nyt ois viikko oviksesta, jos niihin tikkuihin on luottamista. Kun ei tästä mun kierrosta voi mitään päätellä. No, viimeks oli 43.

Oispa mullakin tota punkkua, niin menis ilta rattoisammin =) pitäkäähän se tätsy loitolla!!!

Kiki80: siellä on sitten kunnolla jänskättävää, oirii muttei tuu :D++++++++++puhuria!
Kävin alkossa tänään hakees uuden pullon punkkua kun edellinen loppu, oli muutyen auki jääkaapissa 6päivää ;) juu olen hidas ja vielä eilen oli hyvän makuista, se muka maistu päivä päivältä paremmalta... Nooh tänään mä ryyppiskelen sittenkunnolla :D olikohan tossa reilu 2dl jotain ulkomailta tuotua juoma sekoitustaja sen lasin punkkua ajatteli ottaa :D Ja päähän nousee takuulla, kun parina ekana iltana tuo punkkulasillinen nous yksin päähän... saa nähdä minkä makunen toi punkkupullo on kun en samaa saanut mitä oli, ei tossa alkossa myyä. Mut kuulemma sama rypäle ja kuvaukset et antaas kattoa :D ja mähä en näistä mitään ymmärrä, marssin kassalle ja kysyin apuja :LOL: Eikä multa edes kysytty papereita ... Huoh mut sauna teki hyvää... yhä tissit kipeet, mut aivankun alkais tuhruilemaan, no akaun se ilo kestikin, mut en kyll vielä heitä kirvestä kaivoon, vaan kirjoittelen teille tänne romaaneja :) Tuu kiki seuraan niin juuaan se punkku pois ;) huomenna saa lisää...

Keskiviikko 31.10.2007

Janis..................30
Sitrus79.............28..................................kesästä 2006
Coke...................29...........kp 5/24-29.............yk 4
Toivo79...............28...........kp 7/27-28.........aloitus syksy 2008
Postimestari........29...........kp 7/23-28.............yk 7
Oliva..................27..........kp 8/ ?...........aloitus syksy 2008
Vadelmaunelma.28...........kp 16/25-26............yk 1
Ada....................28..........kp 20/26..................yk 7
Kvart över..........28...........kp 25/28-30............yk 8
Pilvilinna.............28...........kp 26/41-43............yk 2
Unico..................27...........kp 26/28.................yk 10
Matarena............29...........kp 27/25-27.................yk 7
Nanna81.............26...........kp 27/29-37............yk 11
Pupuvaimo..........29...........kp 27/33.............pari vuotta
Kevätesikko........28...........kp 29/28-32.............yk 9
Tähtisilmä...........27...........kp 32/31-33.............yk 7
Kiki80..................27...........kp 36/40...................yk 3
Piip......................28...........kp 56/49...........syksystä 2006

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Siilura (yk 2)
Kaa (yk 2)
Renee (yk 1)

Täällä ollaan vieläkin jännityksestä soikeana ja yhä valepuvussa. B)
Täti ei ole vieläkään löytänyt tietään kylään, eikä mitään oireitakaan mihinkään suuntaan vielä ole. Kunpa nyt pysyisi poissa. Huomenna jos pääsisi jo testaamaan.

Monella muullakin alkaa jo kiertopäivät täyttyä, puhaltelen plussia teille ja pidän peukkuja pystyssä!

Matarena: Kuulostaa hyvältä, nyt sinne tiukkasti estettä, ja toivoa pieneen. Täytynee tula heti aamula kurkkimaan miten siellä on käynyt!

täällä edelleen tissit kipeät :/ Ja nyt en ole edes räpeltänyt niitä ;)

Päiviä! Miten musta tuntuu että mun aika matelee ja muut vaan porskuttaa testailemassa. :headwall: Täällä on tosin nyt se aktivaihe (ja täysillä yritetään)
:heart: :heart:

Plussatuulia kaikille!!!! .....perässä tullaan... hypään sitte teiän plussaimuun B)

Pilvilinna: Intoa hommiin!

Täällä näyttää huonolta, tänään alkoi näköjään tuhruilemaan. Eipä oo enää toivet korkealla, no la vuodetaan sitte, huoh. Pitäs varmaan alkaa harjoittelemaan täällä käymistä vähemmälle ;9 mut ei taida malttaa katotaan sit ku nuo alkaa...

laakarissa kaynnin jalkeen on mulla hieman sekalaiset fiilikset.. Kvartti ja muut ikuiset teinit: sain Skinoren -nimista voidetta finneille, pitais olla tehokasta, raportoin tuloksista, joiden saaminen voi vieda neljakin viikkoa, eli siirryn tasta finnilaboratoriooni hautumaan :wave:
Sitten se toinen juttu, joka sai mut hammentymaan ja tanaan on ajatukset olleet hieman sekaisin. Sain nimittain lahetteen lapsettomuuteen erikoistuneelle gynekologille! mun laakari ansaitsee ison :flower: , uskomatonta toimintaa siis! kerroin epasaannollisista menkoista ja vauvayrityksesta ja pikakierroista, samon naista mun aiemmista vatsaleikkauksista (4). Laakarini mielesta tassa oli syita kerrakseen, miksi mun pitais ainakin kayda "nayttaytymassa" erikoislaakarille, koska kyseessa on osa-alue, joka ei ole mun oman laakarin erikoisalaa ja sen mielesta mun tilanne on sen verran erikoislaatuinen, ettei halua odottaa pidempaan, vaikka ollaan yritetty vasta kuusi kiertoa. Ma tulen varmaan raskaaksi pelkasta huojennuksesta, nyt siis loppui tasmarakastelu ym. keinot ja jaan relana odottelemaan ajanvarausta =) ma olen TODELLA HUOJENTUNUT ja tyytyvainen :flower: vahan jannittaa etta mita se laakari mulle sanoo, laittaa pian takaisin kotiin rakastelemaan :LOL: jee jee!
anteeksi tama oma napa, mut nyt on ajatukset kylla taysin pihalla..
Unicolle :hug: tuhrusta

Hienoa Postis! Tosi hyvä, että on tollaisia lääkäreitä! Ei tarvi odotella vuosia, että pääsee tutkimuksiin. :D Ja tosiaan helpottaa varmasti jo ajatuksin, että "joku muu" hoitaa tätä asiaa, ettei tarvitse itse niin kovasti stressata. Mahtava juttu, vaikka tämä onnentoivottelu lapsettomuudesta vähän ironiselta kuulostaakin ;)

Heippa vaan! Ompas mahtavan raikas ilma ulkona! Just kävellä lompsottelin töistä kotiin. Matkaa on n 5 km. Onko teillä jotka ootte lopettanu pillerit valkovuodon määrä lisääntyny? ).( Mulla tu´lee jatkuvasti runsaasti valkovuotoa määrä on lisääntynyt ihan selvästi sen jälkeen kun lopetin pillerit. Ja luomumenkatkin kesti vaan 2 päivää, pillereillä aikanaan 4 päivää.

Yhteistyössä