Hakutulokset

1. J

LAPSEN IHOTTUMA,apua kaivataan *Kuva*

käytiin lääkärissä,kolme lääkäriä tutki,eikä tiennyt mitä tuo voi olla. määräsivät nuo allergia lääkkeet.
  2. J

LAPSEN IHOTTUMA,apua kaivataan *Kuva*

Lapsella ollut parin viikon aikana tämmöistä ihme ihottumaa,kortisoonia käytetty ja zyrtec lääkettä.Näppyjä kutisee,ja niitä on vain niskassa,käsissä,jaloissa,ja pepussa..Voiko nämä olla niitä lintukirpun puremia? en tiedä onnistuiko kuvien liittäminen
  3. J

Onko jotain haittaa siitä jos vauvan pepun pyyhkii aina kosteuspyyhkeillä eikä pese??

Kyllä kai se pylly nyt edes kerran-kaksi päivässä kannattais pestä.Mieti jos itse pyyhkisit viikon sellaisilla pyyhkeillä,ja vain kaksi kertaa viikossa saat pestä pyllys :X Joo,käytän kyllä itsekin noita pyyhkeitä,mutta aamulla aamupesut,ja kakat pesesn pois.mutta pissat välillä vain...
  4. J

Onko muita kotiäitejä, jotka on tyytyväisiä että sataa??

Kyllä vain.Lapsi kipeänä,joten ei haittaa ollenkaan että sataa,kun ei päästä edes ulos :)
  5. J

Säärikarvojen ajelu raskaana ollessa?

Jalka vaan pytyn päälle,itselläni oli vaikea ajella alapäätä raskaana olessa,mutta kyllä se jotenkin onnistui :D ja varpaan kynsiä ei pystynyt leikkaamaan loppuajasta itse,mies leikkasi ja lakkasi :D
  6. J

Ideoikaas mulle työhuoneen sisustusta!

jos mulla ois työhuone,niin siellä ois paljon viherkasveja ja lämpimiä valoja,sellainen rauhallinen tunnelma!
  7. J

Mitä mieltä serkun toiminnasta?

no oho :|
  8. J

HuOmenta Ystäväiset !!

Huomenta vain! Täällä herätty tytön kanssa viideltä |O ja väsyttää ihan sikana! Ens viikolla vapaa viikonloppu ja unta!:D
  9. J

KIRJAHAASTE päivä 1

Kirja jonka olen lukenut enemmän kuin 3 kertaa,Torey Haydenin -Tiikerin lapsi ja kirjasarja...hmm..Harry potterit
  10. J

Sana jota vihaan yli kaiken

ärsyttää sana ehana !kun kirjoitetaan esim "kyllä mun mies on ehana",joo se on ihana.. vallan aikuisten oikeesti elämä on ja muut yhtä ihanat sanonnat!
  11. J

G:Mitä kahvia juot mieluiten?

Kulta katriinaa,saludoa,milloin mitäkin,paitsi en noita Xtran kahveja.
  12. J

Onko sinusta normaalia jos 21-vuotias seurustelee 15-vuotiaan kanssa?

Mä olin 16 ja mies 21 kun ruvettiin seurustelemaan... se riippuu niin paljon siitä millaisia ihmisiä ne on.
  13. J

uskaltaaks laittaa vai

no tuskin tulee tulppaa!!
  14. J

ihanaa! pääsen sittenkin muumimaailmaan!

Mäki tahdon!! :)
  15. J

KIRJAHAASTE päivä 1

Anna-Leena Härkösen loppuunkäsitelty,heikosti positiivinen,ja ei kiitos
  16. J

G: Mitä hassua olet luullut? Minulle selvisi vasta 22-vuotiaana että päiväkodissa olo maksaa :D

Minulle selvisi vasta toissapäivänä että termoskannu on sisältä lasia,eikä mitään alumiinin tapaista metallia .
  17. J

Millä haju pois sohvasta?

tai käy se laatikko sitruunan puolikkaalla läpi,lähtee kaikki hajut.
  18. J

Broilerin rintafilee, ohjeita/ehdotuksia

paista ne pannulla ja laita sekaan kermaa,pekonia ja aurajuustoa! :) nami :P

Yhteistyössä