Mun mies on 43 ja ihan pokkana väitti kans että pytty on likainen vain sisältäpäin, ettäs e ei voi sottaantua päältä. Huomaa kuka meillä pesee veskin.Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;22005440:En muista mitään omia mokia, mutta mun mies oli jotain 25 v. kun se silmät kirkkaana mulle väitti, ettei vessanpönttöä ja lavuaaria tarvitse koskaan pestä. Ne pysyvät itsestään puhtaina. Ei niitä kuulemma heillä koskaan kotonakaan pesty eikä tarvinnutkaan (no kyllä pestiin, piti anopillekin juttu kertoa, mutta pesijän arvannette ).
Minä hölmö olin joka viikko tuhlannut siis aikaani niitä pesemällä...
niissä on VETTÄ yllätys yllätys. Vesitorneihin vesi nostetaan korkealle sopivan paineen saamiseksi. Lisäksi se toimii lyhyenajan varastona.Aikuiseksi asti luulin et vesitorneissa on vettä.. Sitä että mitä niissä on sisällä, en vieläkään tiedä...
Kiitos!Ettei ne johdot esim. tuulessa koskettaisi toisiaan.
Kyllä ne pallot siinä lintuja varten on..Ettei ne johdot esim. tuulessa koskettaisi toisiaan.
Sama. Luulin, että minulla on se vaiva, josta Suosikin ekin palstalla aina puhuttiin, että virtsa tulee emättimestä jonkun klikin takia. Eki aina palstalla kertoi, että se on ihan vaivaton leikkaus jolla se saadaan tulemaan oikeasta aukosta.Tää on oikeesti noloa, mutta luulin 20-vuotiaaksi asti että naisen virtsaputken suu on klitoriksen huipulla, eli siinä nyppylässä, eli vastaavassa kohdassa kuin miehellä. Asian oikea laita selvisi leikkauksen jälkeen, kun aloin ihmettelemään, minne se virtsakatetri oikein menee. Niin, ja minä olen alunperin blondi.