Onko muita kotiäitejä, jotka on tyytyväisiä että sataa??

• Viestiketjun aloittaja "hmm"
  • Ensimmäinen viesti
"hmm"
Tänään on moni valitellu, et kun sataa ni ei pääse lasten kanssa ulos yms. Mä oon niin ilonen näistä sadepäivistä. Kun voi hyvällä omallatunnolla olla sisällä.Kyl suurimmaks osaks on kiva mennä lasten kanssa ulos. mut välillä ei vaan jaksa eikä huvita mennä sinne istumaan. Olen niin tyytyväinen et tänään sataa...

"vieras"
Mä en just tänään oo yhtään tyytyväinen :/ esikoinen on kuin sähköjänis ja vauva on joka paikassa minne ei sais mennä. Ois niin helppoo istuttaa vauva vaunuihin ja lähtee tuonne käppäilemään ja sais poikakin juosta.

"a.p"
[QUOTE="vieras";23842881]eihän sade haittaa ulkoilua...mitäs jos satais 3kk putkeen joka ikinen päivä?[/QUOTE]

No ei estä... Mut nyt voi hyvällä omallatunnolla olla menemättä ulos.. Kyl jos 3kk satais putkeen ni sit mentäis.. Tajusitko?

"Hanna"
Sateella ulkoilu on ihanaa:) Eikö ihmiset omista nykyään sadevaatteita, jollei sateella voi ulos mennä? En kestäisi olla sisällä koko päivää, ja kun lapseni ovat tosi energisiä, niin en tiedä mitä niille oikein sisällä keksisi touhuamista, että jaksaisivat.

"a.p"
No eipä täällä ole kukaan väittänytkään että sade estäis ulkoilua tai sinne ei vois mennä tai että ei omistettais sadevaatteita. On taas vaikeeta tajuta pointti tässä....

dfdf
Täällä paistaa aurinko. Mutta olen kyllä onnellinen välillä sadepäivistäkin, jolloin voidaan olla hyvällä omallatunnolla sisällä.

Itse olen palannut taas työelämään ja kauniilla ilmalla aika menee pihalla puutarhahommissa. Kotityöt sisällä jäävät aivan rempalleen näin kesäaikaan, paitsi sadepäivinä.

"vieras"
Mä niin ymmärrän, mitä sä tarkoitat ja olen myös onnellinen näistä sadepäivistä. Ollaan mm. siivottu tänään. Kauniilla ilmalla tuntee itsensä huonoksi äidiksi, jos ei lähde ulos ja jokaikinen aamu ei jaksaisi ulkoillakaan.

mitä se haittaa?
[QUOTE="a.p";23842998]Se on myös hyvä :) Kiitos kun ymmärsit pointin kun se ei kaikille tuntunut uppoovan :)[/QUOTE]

Moni varmasti ymmärsi pointin, sinä et tainnut ymmärtää muita.

"kuula"
[QUOTE="hmm";23842862]Tänään on moni valitellu, et kun sataa ni ei pääse lasten kanssa ulos yms. Mä oon niin ilonen näistä sadepäivistä. Kun voi hyvällä omallatunnolla olla sisällä.Kyl suurimmaks osaks on kiva mennä lasten kanssa ulos. mut välillä ei vaan jaksa eikä huvita mennä sinne istumaan. Olen niin tyytyväinen et tänään sataa...[/QUOTE]

Sadevaatteet on onneksi keksitty, me mennään ulos säällä kuin säällä, tekee kaikille hyvää!

"..."
Mä vihaan ulkoilua. Mikä tahansa tekosyy pysyä sisällä on positiivinen juttu... Mulla 3v ja 9kk vanha - vauva ei osaa ulkona tehdä mitään - kitisee vaan rattaissa. Maahan jos nostan, syö hiekkaa.

:)
Juu, minä olen välillä erittäin iloinen sadepäivistä. Silloin ei tosiaan omatunto kolkuta, jos sattuu ulkoilu jäämään väliin :) Eikä meidän lapset niinäkään päivinä hypi seinille, voihan sisälläkin tehdä vaikka sun mitä!!

Yhteistyössä