Hakutulokset

1. J

Millä väreillä sisustaisitte tämän asunnon?

olohuoneeseen lämpimiä punaisia ja oransseja sävyjä ja ehkä vähän fuksiaa,,,ä(vähän beigeäkin),keittiöön siinä sitten enemmän oranssia ja keltaista. makkariin ruskeaa ja turkoosia! :) ja valkoista!
  2. J

Imetin kerran vierasta lasta.

Kyllä mä voisin imettää toisen lasta jos tilanne niin vaatisi,mutta olisi outoa että joku muu imettäisi minun lasta..nyt tuli muutama päivä sitten joku dokumentti sijaisimettäjistä,ja kun katsoin sen niin,sen jälkeen mietin että eihän se nyt niin ihmeellinen asia ole jos toisen lasta imettää tai...
  3. J

jos tapahtuis tosielämäs noin ko emmerdalessa ashleylle ja sen vaimolle vaatisitteko biologista lasta itsellenne?

Kyllä mulla pääsi huutomäryt ku katoin äskön tuon jakson...:ashamed::(
  4. J

Mitä teksitte tilassani?

en
  5. J

Mitä teksitte tilassani?

Minulla kans käynnistettiin synnytys pienen koon vuoksi,tyttö painoi 2780g..Tyttö on nyt 5kk ja painoa 6390g,jotkut sanovat tytön olevan tosi pieni kokoinen,mutta minusta on ihan normaali,eikä neuvolassa ole puututtu kokoon mitenkään,pieni tyttö ja kehittyy normaalisti..onhan tämä kyllä isompi...
  6. J

nimi leikkiä - tule mukaan.

Stella Inka Maria Stella Myy Maria Stella Mia Maria
  7. J

Kertokaas sanoin tai kuvin mikä tai minkälainen on mielestänne paras taidemaalaus?

Salvador Dalin teokset on ihan mahtavia! :)

Yhteistyössä