Hakutulokset

1. H

Kysyin yheltä mieheltä miks se pettää vaimoaan?

No hohhoijjjaa. Suhde mielestäni on todella huonoilla kantimilla jo pettämisenkin takia. Ja etenkin kun eletään "se mitä toinen ei tiedä, ei voi satuttaa" - asenteella Yök. yök yök.
  2. H

mitä tää rp tarkoittaa vuokrailmoituksessa?

ranskalainen parveke. (?)
  3. H

ÄLÄ OSTA tätä lista

Näit olis varmaan aika paljonki, mutta jostain syystä ekaks tulee mieleen halvan lakumaton sokeriton (xylitol?) -versio. hyi helvetti et on kamalaa.
  4. H

Mä taidan olla alkoholisti.

On ihan sama, paljon ottaa. Jos et voi olla ottamatta, sinulla on ongelma. Ärsyttää tollanen harhaluulo, että alkoholismi tarkoittaisi automaattisesti alkoholin suurkuluttamista.
  5. H

Onko kellään silmälaseja vain ulkonäön vuoksi?

Netistä voi tilailla aikas monestaki paikkaa. Ei siinä mun mielestä varsinaisesti mitään hassuu oo, vaikka rillit hankkiski ilman vahvuuksia, nykyään varsinkin ko kehykset on niin hienoja. Googlettele!
  6. H

Työpaikkakyräilijät

Nää on suurin osa naikkosia, ikäluokkaa 30-60. :/ Koht noi siivojatki rupee vainoomaan mua, oon ihan varma. Y-hyy.
  7. H

Työpaikkakyräilijät

Kyse ei ole todellakaan mistään vakavamman luokan työpaikkakiusaamisesta. MUTTA, onko muilla mahd kokemuksia työpaikkakyräilijöistä? Mun duunipaikan ravintolan (sodexo) keittiötyöntekijät ja tarjoilijat on ny ruvennu kyttäileen mua ihan oudolla tavalla. Meen hakemaan kahvia, ni ne IHAN VARMASTI...
  8. H

Mitä kirahvi sanoo?

juu, eiköhän se örör öri öri - linjalle mee.
  9. H

Mikas nyt stressaa elamassa?

Raha stressaa nyt ihan hirveästi. Edessä olis muuttoa ja vaikka mitä, mutten tiedä, kuinka oikein saan pennit venymään. Maksamattomiakin laskuja olisi jo muillekin jakaa. Kulunut vuosi on ollut rahallisesti ihan järkyttävän tiukka.
  10. H

Kipua molemmissa rinnoissa.

Mitä jos menisit gynekologille?
  11. H

Onko jossain tilastoa, miten paljon eri maissa on sairastunut ja kuollut

mua ei oikeestaan ees kiinosta, paljon niitä kuolleita on (tai no, joo joo joo), mutta mihin ne varsinaisesti kuolee? eihän hengitystieinfektio ketään tapa? eihän? pettääkö sydän vai mitää? miks ei missään kerrota tästä, hä?
  12. H

Kysymyksiä Jehovan todistajille

ahhaaa, olis ollu makoisaa narauttaa pari jehovaa täältä. hih.
  13. H

oksennuksen haju pois autosta?

Isojen toimistorakennusten yhteydessä on usein ihan edullisiakin autopesuloita, joissa - kokemusta on - yrjöt saadaan ihan mallikkaasti hajuineen autoista veks. Suosittelen soittamaan ja kysäseen.
  14. H

outo *pihakoriste*,eikä ihan halpakaan =)

Ahahahaha hehehe tota pulloa.... hohohoho! pitäisköhän kysyä taloyhtiöltä, jahka olis kiinnostusta sijoittaa... :laugh:

Yhteistyössä