Mikas nyt stressaa elamassa?

1. Molemmissa rinnoissa jotain kasvaa - koepalat ensi viikolla
2. Avioliitto viemarissa
3. Pojan yliopisto maksut $36,000 maksettava elokuun eka paiva
4. 3. ja 4. koulumaksut $5,500 maksettava elokuun eka paiva
5. tyoaika ja siita johtuva palkan alennus osavaltion budjetin alijaaman johdosta - joka kuukausi 8 tunnin vahennys ja tyoviikko jo on vain vaivaiset 20 tuntia,,,

siina nain aluksi,,,, huoh,,,,,,

vieras
:hug: Ei mitään noin suurta.

1. Viisaudenhammas särkee, eli se pitäis poistattaa. Irronnut paikka pitäis myös korjata.
2. Taidehistorian aineet on edelleen tekemättä.
3. Opiskelupaikkakunnalta ei löydy asuntoa, eli taas vuosi pitää matkata 100 km matka edestakaisin.. tosin onneksi vain kolmena päivänä viikossa.
4. En oo käynyt katsomassa alzheimeria sairastavaa mummoa 2 kuukauteen.
5. Unettomuus.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
:hug: Ei mitään noin suurta.

1. Viisaudenhammas särkee, eli se pitäis poistattaa. Irronnut paikka pitäis myös korjata.
2. Taidehistorian aineet on edelleen tekemättä.
3. Opiskelupaikkakunnalta ei löydy asuntoa, eli taas vuosi pitää matkata 100 km matka edestakaisin.. tosin onneksi vain kolmena päivänä viikossa.
4. En oo käynyt katsomassa alzheimeria sairastavaa mummoa 2 kuukauteen.
5. Unettomuus.
Mene mummoa katsomaan heti! Kaikki muu voi odottaa!

-
-Poikaystävä on runsaasti narsistin piirteitä omaava joka uhkailee toistuvasti eri asioilla ja on saanut itsetuntoni pohjamutiin. Pelkään. En pääse eroon.
-Asun kaupungissa jota inhoan, pikkuyksiössä kaukana luonnosta ja yksikään sukulainen ei asu lähellä.
-Haluaisin asua synnyinkaupungissani jolloin voisin ottaa lemmikkeja, olla luontoa ja läheisiä lähellä mutta siellä ei ole koulutus- tai työmahdollisuuksia.
-Kokoajan väsynyt, uupunut, johtuu anemiasta. Rauta ei vielä ole auttanut.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:
Niinpa, asiasta mitaan tietamattomana se olisi se helpoin ratkaisu - mutta samalla kuitenkin se tarkein. Sorry :ashamed:
Niin olishan se tietysti. Valitttavasti mummo ei ole tiennyt olemassa olostani neljään vuoteen. Voi kuulostaa itsekkäältä mutta tällä hetkellä mulle tärkeintä olis saada asunto. Mummo "kuoli" monta monta vuotta sitten.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niinpa, asiasta mitaan tietamattomana se olisi se helpoin ratkaisu - mutta samalla kuitenkin se tarkein. Sorry :ashamed:
Niin olishan se tietysti. Valitttavasti mummo ei ole tiennyt olemassa olostani neljään vuoteen. Voi kuulostaa itsekkäältä mutta tällä hetkellä mulle tärkeintä olis saada asunto. Mummo "kuoli" monta monta vuotta sitten.
Sillakin uhalla etta astun rajojen yli = sina haluat tehda niin ettei KOSKAAN tartte jalkeenpain ajatella etta voi itku miks'en kuitenkin mennyt kattomaan? Ihan vaan hyvalla sanon - kandee koittaa valttaa niita asioita joita joskus katua tahtomattaan jos vaan voi - vaikka ne talla hetkella eivat nayttaiskaan kovin tarkeilta tai merkityksellisilta asioilta.

vieras
Sillakin uhalla etta astun rajojen yli = sina haluat tehda niin ettei KOSKAAN tartte jalkeenpain ajatella etta voi itku miks'en kuitenkin mennyt kattomaan? Ihan vaan hyvalla sanon - kandee koittaa valttaa niita asioita joita joskus katua tahtomattaan jos vaan voi - vaikka ne talla hetkella eivat nayttaiskaan kovin tarkeilta tai merkityksellisilta asioilta.
Voi elämässä on jo paljon sellaisia asioita joita voin nyt jälkeenpäin katua. Mutta mä en tosiaankaan voi, enkä saa mennä vierailemaan mummun hoitokotiin yksin koska mummu saa raivokohtauksia koska ei tunne mua. Lisäksi minusta on erittäin ahdistavaa vierailla siellä, ei ainoastaan siksi et mun mummu oli mun paras ja tärkein ihminen. En mä sitä kuitenkaan sano, etten olisi sinne joskus menossa. Tuntuu vain pahalta kun joka puolelta syyllistetään, eivätkä ihmiset tiedä miten monimutkainen noinkin yksinkertainen asia voi olla.

Non compos mentis
Tarttis päästä muutamaan leikkaukseen, vois elämänlaatu parantua, jos polvi ei ois jatkuvasti kipeänä jne. Töiden jatkuminen epävarmaa, täytyisi sitten löytää jostain muualta uusi duuni, jos tämä ei jatku elokuun jälkeen.

IhanaValo
:hug: :hug: Voimahalauksia teille kaikille!

Itelläni nuo stressinkohteet on lähinnä opiskelu/työ/autokouluasioita, ja oma saamattomuus..ja kun siihen liitetään tää reuma. Mitä pystyy tekemään ja noin. :/

aurinkoinen
1. vauva meinasi tulla 6 viikkkoa lian aikaisin, saatiin pysäytettyä (toistaiseksi) synnytyksen eteneminen
2. stressi laukaisi taas hiivatulehduksen...
3. isommat lapset
4. anoppi (riittänee yhdeksi suureksi stressin aiheuttajaksi)

Hiu
Raha stressaa nyt ihan hirveästi. Edessä olis muuttoa ja vaikka mitä, mutten tiedä, kuinka oikein saan pennit venymään. Maksamattomiakin laskuja olisi jo muillekin jakaa. Kulunut vuosi on ollut rahallisesti ihan järkyttävän tiukka.

Viimeaikaine stressin aihe, työpaikan miljoonat (vähän liioittelua) muutokset alkavat selkiintyä, en enää niin stressaa. Näköjään sitä vieläkin oppii uutta. Kovasti voimia ap:lle ja muille, joilla on stressiä ja huolia!

?
Ihme kyllä, ei oikein mikään just nyt stressaa... Rahatilanne ok. Olen kotona lasten kans, sekin tällä hetkellä mukavaa ;) Takana hyvin nukuttu yö. Puoliso on ihana <3 Ja muutenkin tuntuu hyvältä, vain ehkä tuo vesisade vois loppua, mut se nyt on pienimurhe tässä elämässä :)
*hali ja ruttuutus* teille joilla on huolia, toivottavasti pian helpottaa!!

vuosi 2009
1. pappa löydettiin eilen kuolleena, mummu meni 6kk sitte
2. läheinen saa tuomion pian
3. aikooko äiti taas yrittää itsaria?
4. oma jaksaminen lasten kanssa kaiken tän keskellä
5. saanko opiskelupaikkaa?
6. autokouluun tarttisin rahat jostain..

tässä näin alkuun.. :|

Se että menin haksahtamaan naimisissa olevaan mieheen tämän vuoden jatkuneen piirityksen jälkeen, pusuja edemmäs ei olla menty eikä mennä ennen kun tiedän mitä sen päässä liikkuu. Nähtiin aikasemmin päivittäin mutta sai potkut kun firma missä oli töissä teki konkurssin, sai tiedon viimeisenä päivänä ennen kesälomaa. Ollaan puhuttu viimeisen kuukauden aikana pari kertaa puhelimessa, tietää mun tunteet ja on luvannut että puhutaan asiat selviksi jahka ensin selvittää omat ajatuksensa. Tää vaan on jostain syystä raastavaa aikaa.

Yhteistyössä