hyi Gloriaa
Miksi toi Gloria Mundi vittuilee yhdelle, jolla myös asioita murehdittavana... "mene mummoa katsomaan heti tai kadut helveta..." mitä hittoa, miten se kehtaa???
En minä sitä noin lukenut ollenkaan.Alkuperäinen kirjoittaja hyi Gloriaa:Miksi toi Gloria Mundi vittuilee yhdelle, jolla myös asioita murehdittavana... "mene mummoa katsomaan heti tai kadut helveta..." mitä hittoa, miten se kehtaa???
No en minä sitä ainakaan noin ottanut. Ihan hyvä vain kun patisteli käymään. Sillä tänään mä sit menin mummua kattomaan serkkuni kanssa Se siellä naureskeli mulle ja musta tuntui pitkästä aikaa ihan kuin hän olis tuntenut mut. Nyt sitä ehkä uskaltautuu käymään paljon useammin kun tämä vierailukerta oli positiivisempi verrattuna siihen mitä koin pari kuukautta sitten.Alkuperäinen kirjoittaja hyi Gloriaa:Miksi toi Gloria Mundi vittuilee yhdelle, jolla myös asioita murehdittavana... "mene mummoa katsomaan heti tai kadut helveta..." mitä hittoa, miten se kehtaa???
Johtuisko ilmasta? Koska mullakin nivelet vaivaa enempi ku pitkään aikaan... :/Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Voi kurjuus :hug: :hug: :hug: Mulla ei muu kuin että jostain kumman syystä nivelet on taas turvonneet ja kipeät.
voi käydä ihan hyvinkin elät vain omaa elämääsi tämän "odottelun" ajan..Alkuperäinen kirjoittaja ammis:Se että menin haksahtamaan naimisissa olevaan mieheen tämän vuoden jatkuneen piirityksen jälkeen, pusuja edemmäs ei olla menty eikä mennä ennen kun tiedän mitä sen päässä liikkuu. Nähtiin aikasemmin päivittäin mutta sai potkut kun firma missä oli töissä teki konkurssin, sai tiedon viimeisenä päivänä ennen kesälomaa. Ollaan puhuttu viimeisen kuukauden aikana pari kertaa puhelimessa, tietää mun tunteet ja on luvannut että puhutaan asiat selviksi jahka ensin selvittää omat ajatuksensa. Tää vaan on jostain syystä raastavaa aikaa.
voi käydä ihan hyvinkin elät vain omaa elämääsi tämän "odottelun" ajan..Alkuperäinen kirjoittaja ammis:Se että menin haksahtamaan naimisissa olevaan mieheen tämän vuoden jatkuneen piirityksen jälkeen, pusuja edemmäs ei olla menty eikä mennä ennen kun tiedän mitä sen päässä liikkuu. Nähtiin aikasemmin päivittäin mutta sai potkut kun firma missä oli töissä teki konkurssin, sai tiedon viimeisenä päivänä ennen kesälomaa. Ollaan puhuttu viimeisen kuukauden aikana pari kertaa puhelimessa, tietää mun tunteet ja on luvannut että puhutaan asiat selviksi jahka ensin selvittää omat ajatuksensa. Tää vaan on jostain syystä raastavaa aikaa.
En tosiaan sita 'patistelua' tarkoittanut mitenkaan ilkeassa mielessa. Ja kyllapa tuli hyva mieli kun luin etta olit mennyt - ja etta ihan kivasti meni. Olet oikeassa, ei sita muut tieda mita kaikkea sita on eri tilanteiden taustalla ja vieresta on paha menna neuvomaan. Mutta hyva etta kaikki kaantyi parhain pain. =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No en minä sitä ainakaan noin ottanut. Ihan hyvä vain kun patisteli käymään. Sillä tänään mä sit menin mummua kattomaan serkkuni kanssa Se siellä naureskeli mulle ja musta tuntui pitkästä aikaa ihan kuin hän olis tuntenut mut. Nyt sitä ehkä uskaltautuu käymään paljon useammin kun tämä vierailukerta oli positiivisempi verrattuna siihen mitä koin pari kuukautta sitten.Alkuperäinen kirjoittaja hyi Gloriaa:Miksi toi Gloria Mundi vittuilee yhdelle, jolla myös asioita murehdittavana... "mene mummoa katsomaan heti tai kadut helveta..." mitä hittoa, miten se kehtaa???
USAssa itarannikolla.Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy::hug: :hug: ap:lle.
Missäpäin asutte? Oli siitä joskus puhetta, mutta nyt ei muista :ashamed:
Onko sulla vahvakin epäilys asiasta?Alkuperäinen kirjoittaja noppispoppis:-onko mulla nyt se helvetin possuflunssa ja miten lasten käy jos ne sen saa :'(
no en oo ainakaan tietääkseni ollu tekemisissä kenenkään ulkomailla oleen kanssa, mut mulla on kuumetta, joka paikkaa särkee, päätä särkee ja nuha,yskä ja kurkkukipu löytyy kans, niin ja maha on ollu sekasin :/Alkuperäinen kirjoittaja Besserwisser:Onko sulla vahvakin epäilys asiasta?Alkuperäinen kirjoittaja noppispoppis:-onko mulla nyt se helvetin possuflunssa ja miten lasten käy jos ne sen saa :'(
Mulla oli tuota samaa eli ihan tavallinen kesäflunssa. =)Alkuperäinen kirjoittaja noppispoppis:no en oo ainakaan tietääkseni ollu tekemisissä kenenkään ulkomailla oleen kanssa, mut mulla on kuumetta, joka paikkaa särkee, päätä särkee ja nuha,yskä ja kurkkukipu löytyy kans, niin ja maha on ollu sekasin :/Alkuperäinen kirjoittaja Besserwisser:Onko sulla vahvakin epäilys asiasta?Alkuperäinen kirjoittaja noppispoppis:-onko mulla nyt se helvetin possuflunssa ja miten lasten käy jos ne sen saa :'(