Hakutulokset

1. H

outoja sääntöjä mitä muistatte lapsuudesta kavereiden perheissä??

Haha, mun mielestä riitely on normaalia ja ymmärsin sen kersanakin. Mutta luulis, että sä ymmärrät myös, että kaikki ei ehkä riitele samalla tavalla kun sinä ja sun perheesi. Esimerkiks mulle lapsena EI ollu normaalia, että äiti kiljuu ja huutaa ja paiskoo tavaroita, niinku tää mun kaverin...
  2. H

outoja sääntöjä mitä muistatte lapsuudesta kavereiden perheissä??

Muistan yhden kerran, kun meni kaverin luo käymään, ja perheellä syttyi kauhee riita päälle (en muista mistä, oliskohan jostain siivouksista tms ollu). Kaverin äiti oli mielestäni muutenkin kauheen pelottava, myrtsi ja isokokoinen - rötkötti aina sellasella samettisella nojatuolilla ja oli ku...
  3. H

Voiskohan olla migreeniä?

Mulla alkaa migreeni pienellä toispuoleisella niskasäryllä, joka siirtyy saman puolen silmään (mulla aina oikee puoli). Sit se onki menoa siitä.. Onneksi tällasta vaan muutaman kerran vuodessa.
  4. H

Hyvää Naistenpäivää,

Jeps! Kanssasiskoille ihanaa naistenpäivää (vaikka maanantai onkin)! :flower:
  5. H

Omien luottotietojen tarkistaminen epäonnistui

Heips, meeppä vaiks omaan pankkiin käymään. Siellä ne on ainaki mun tiedot tarkistanu.. ja ihan ilmatteeks.
  6. H

Mikä järkytys!!

Hyi hitto, että tuollainen ajattelemattomuus osaa ärsyttää. "Tuollaiseksi". Hah, pieni ihminen, kasva vähän.
  7. H

Tulee paha mieli kun tyttöjä kehutaan kokoajan

...mutta tuolla "tyttöpalstallahan" puhutaan lapsista ko jostain tavaroista (tai lemmikkieläimistä). en tajua.
  8. H

Koira meinasi hukkua!

huh! hienoa, että saitte haukun kuivalle maalle. :flower: tulipa vaan tästä mieleen... Meillä koira luiskahti laiturilta veteen ennen juhannusta. Koska se on vähän höntti, päätti se sit muuttua suolapatsaaksi ja jäädä paikoilleen seisomaan (vesi ulottu sitä about puoleen kylkeen ja ranta oli...
  9. H

Mite tässä tilanteessa, näkyykö jossain?

hmm. kannattaakohan vielä sit muuttaa ollenkaan, jos noin aristaa?
  10. H

Kuinka monella allergisella silti eläimiä?

Atoopikko täällä hei! Ja onnellinen koiranomistaja. Rottia kasvatin miltei kymmenen vuotta myös.. Iho on herkkä, muttei ärry eläimistä. Olen ilmeisesti siedättynyt..
  11. H

Voiko ehkäisylaastarin irrottaa vessakäynnin ajaksi?

respect! :laugh:
  12. H

Help!! Supistaa!

Hahahaaa mihin ehkä viittasin, on sun lempeät sivuhuomautukset. ("Onks se vaan niin kivaa tuollaisella kerjätä huomiota että voi voi kauheeta kuin sun nyt ikinä mahtaa käydä." ) Ei se, että hyvin ystävällisesti mainitsit supistelun yleisyydestä. Suoraan sanoen vituttaa tollaset tyypit, jotka...
  13. H

Help!! Supistaa!

Juu tääl on nyt kyl pari todella kireetä harmaata tyyppiä.
  14. H

Jos on saunalahden latausseteli niin..

Aij, mun "hihi" ymmärrettiin väärin. :laugh: En tarkoittanut sitä millään muotoa katalasävyisenä hihinä. Asianomaiset ymmärtänevät. :)
  15. H

Ei oo totta! Paransit päivää nyt ihan mielettömästi!!! :hug:
  16. H

Ooh! Tulee tulee! Tällä hetkellä puheaikaa n 50cent. Olen köyhä opiskelija, jolla on suurensuuri sydän! :heart: hihi
  17. H

Ooh, mulla on saunalahden prepaidi! Sähän voit aina laittaa mulle sen latausnron... :saint:
  18. H

Kysyin yheltä mieheltä miks se pettää vaimoaan?

Huh, jopas. Ihanaa, että minua mammatellaan (olen lapseton, eli tuskin kotiäitikään). Haluan myös rehellisesti ilmoittaa, että aikaisemmassa suhteessani en ollut täysin uskollinen. Silti en ole katkeroitunut - uskon omaan ja puolisoni uskollisuuteen. Siinä ei mielestäni ole mitään väärää...
  19. H

Nyt meni hermot!!!

Hmm.. etteihän olis asianomaisten omista koneista kiinni? Selaimet päivitetty? Yhteydet ok? :)

Yhteistyössä