Jotenkin tuo hihi, saa minut epäilemään tarvetta lataussetelilleAlkuperäinen kirjoittaja Hiu:Ooh! Tulee tulee! Tällä hetkellä puheaikaa n 50cent. Olen köyhä opiskelija, jolla on suurensuuri sydän! :heart: hihi
No varmast enemmän tarvetta kun mulla jos edes on moinen liittymä olemassa kun mulla ei oleAlkuperäinen kirjoittaja R a n e:Jotenkin tuo hihi, saa minut epäilemään tarvetta lataussetelilleAlkuperäinen kirjoittaja Hiu:Ooh! Tulee tulee! Tällä hetkellä puheaikaa n 50cent. Olen köyhä opiskelija, jolla on suurensuuri sydän! :heart: hihi
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:No varmast enemmän tarvetta kun mulla jos edes on moinen liittymä olemassa kun mulla ei oleAlkuperäinen kirjoittaja R a n e:Jotenkin tuo hihi, saa minut epäilemään tarvetta lataussetelilleAlkuperäinen kirjoittaja Hiu:Ooh! Tulee tulee! Tällä hetkellä puheaikaa n 50cent. Olen köyhä opiskelija, jolla on suurensuuri sydän! :heart: hihi
Mulla se olis aikanasa lojunut pöydällä ja sit mennyt roskiin. Miksen olisi antanut sitä jollekin ?Alkuperäinen kirjoittaja R a n e:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:No varmast enemmän tarvetta kun mulla jos edes on moinen liittymä olemassa kun mulla ei oleAlkuperäinen kirjoittaja R a n e:Jotenkin tuo hihi, saa minut epäilemään tarvetta lataussetelilleAlkuperäinen kirjoittaja Hiu:Ooh! Tulee tulee! Tällä hetkellä puheaikaa n 50cent. Olen köyhä opiskelija, jolla on suurensuuri sydän! :heart: hihi
No toivottavasti meni tarpeeseen, kultsi