Tulee paha mieli kun tyttöjä kehutaan kokoajan

• Viestiketjun aloittaja mikä tää juttu oikein on
  • Ensimmäinen viesti
mikä tää juttu oikein on
Mikä tää ihme keskustelu täällä on, kilpailu kenellä tyttöjä..Onko mun pojat sitten jonkun mielestä arvottomia...Tytötkö on parempia, ja puenko poikaa vaaleanpunaiseen sen vuoksi, että haluisin hänen olevan tyttö, ei vaan koska nykyään myös pojat voivat sitä käyttää..ja juu on minulla tyttökin..

Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:
Pojat ovat yleensä ainakin helpompia. Tytöissä on tosi paljon haastetta.
Jep. Ainakin meillä on näin. Esikoinen (poika) on vauvasta asti ollu rento kaveri, se ei paljoa ressaa. Mitä nyt uhmailee, mut se kuuluu asiaan. Tytöt taas on pienestä piten ollu kärttysiä ja tyytymättömiä.

Hassua vaan, kun kaikkien muitten tytöt on kuulemma niin kilttejä. Meijän on tulta ja tappuraa. :heart:

kahden tytön äiti
Alkuperäinen kirjoittaja mikä tää juttu oikein on:
Mikä tää ihme keskustelu täällä on, kilpailu kenellä tyttöjä..Onko mun pojat sitten jonkun mielestä arvottomia...Tytötkö on parempia, ja puenko poikaa vaaleanpunaiseen sen vuoksi, että haluisin hänen olevan tyttö, ei vaan koska nykyään myös pojat voivat sitä käyttää..ja juu on minulla tyttökin..
Mitä siitä pahaa mieltä kantamaan, tuohan on vain yksi ketju. Tee vastaava poikaketju, niin sillähän tuo hoituu. Pojatkin ovat ihania, itselläni nyt vain ei satu niitä olemaan.

minä
eiköhän tää oo hyvin pientä verrattuna siihen kuinka maailman historiassa ian on poikia pidetty arvokkampina ja parempina ja onhan vieläkin ympäri maailmaa moni sitä mieltä että tyttö on epäonnistumista ja poika pitää saada. nyt kun tyttöjen äidit on ylpeitä tyttäristään ja omasta sukupuolestaan niin poikein äidit itkee kuinka väärin se on.. nykyään saa olla ylpeä tytöistään,ilman että tuottaa pettymystä miehelleen ja koko suvulleen. että eiköhän me saada sanoa se ääneen kaiken sen jälkeen kuinka tyttölapsia on aina pidetty arvottomina. tytöt on ihania ja jos koskaan en poikaa saa niin yhtään se ei haittaa, tyttöä kaipaisin pelkkien poiekien äitinä. minä vaan oon tyttöjen äiti, mut on tarkotettu sellaseks.

vieras
Täällä palstalla on paljon tämmöisiä fiksuja keskusteluja, joiden tarkoituksena on vain lytätä muita, jotta saisi omaa pahaa mieltään purettua jonnekin. Milloin mitäkin ihmisryhmää haukutaan.

mitä mitä??
miksi sulle tulee paha mieli jos äidit arvostaa tyttäriään? onko se sulta pois jotnekin, eikös se oo vana hyvä että äidit rakastaa lapsiaan ylikaiken. sun poikako täälä piäsi kehua jos omia tyttöjä ei saa kehua?

Yhteistyössä