Hakutulokset

1. J

Pelkäättekö olla yksin?

En ole pelännyt olla yksin kotona kuin silloin, kun asuin omakotitalossa. Nyt kun asun kerrostalossa, olen pelännyt vain silloin kun narkkarit piti kauheeta menoa, mutta nekin saatiin onneksi pois. Nyt kun uutisissa on ollut, että jopa viidenteen kerrokseen on yritetty murtautua parvekkeen...
  2. J

Miten YH:t oikein jaksaa esim. pienen vauvan kanssa?

Kyllähän sitä jaksaa, kun on pakko jaksaa. En minä ainakaan voinut puolvuotiasta jättää hoitamatta, vaikka väsymys oli sitä luokkaa etten aina pystyssä tahtonut pysyä.
  3. J

Voiko kunnan vuokra-asunnossa olla hometta?

Mmm, vastaan on tullut myös, että käsketään vain pestä home pois aina kun sitä ilmestyy...
  4. J

Kivaa menoa meidän kerrostalossa...

Auts, ei meillä ole lähellekkään tommoista menoa olla tässä vuokratalossa.
  5. J

Voiko kunnan vuokra-asunnossa olla hometta?

:o No totta helvetissä voi olla.
  6. J

Kumpaan 2-tasoiseen muuttaisitte?

Melkein kaikkia rupee jossain vaiheessa rasittaa se rappusissa ravaaminen. Tavaratkin on yleensä väärässä kerroksessa...
  7. J

Kumpaan 2-tasoiseen muuttaisitte?

En muuttaisi 2-kerroksiseen ollenkaan. Systeri asuu, ja on todella tympiintynyt. Varsinkin kun pienille lapsille ei ole alakerrassa leikkihuonetta, mutta siellä on keittiö ja olkkari.
  8. J

käytetäänkö teillä astianpesukonetta päivittäin? Ja montako lasta teillä on?

Minä asun kahdestaan tyttären kanssa, ja astianpesukone pesee n. 1-3 krt/vko
  9. J

onnellinen yh-äiti?

Ah miten ihanaa, kun saat itse yksin päättää kaikesta. Kukaan ei mäkätä vieressä tiskialtaassa olevasta kulhosta, tahi huonosta musiikkimausta. Rahatkin saa laittaa mihin lystää ilman kenenkään vinkumisia. Olen viihtynyt yh:na jo 10 vuotta, sitä ennen mulla oli lyhyt mutta sitäkin kamalampi...
  10. J

Mitä mieltä tällaisesta käytöksestä

Mä lähtisin naisena matkoille. Mutta varmaankaan en uskaltaisi lapsia jättää tommoisen isän hoiviin, vaan veisin jollekin muulle ne matkan ajaksi.
  11. J

Miten kukaan nainen viitsii katsoo tuommoista "miestä"?
  12. J

Sanoisin miehelle, että jos käyttäytyy kunnolla niin ehkä voin myös palata sieltä matkoilta.
  13. J

Arvatkaapa huviksenne kuinka paljon meillä menee kuukaudessa ruokaan+ hygieniatarvikkeet.

Meillä menee noin 350 euroa/kk S-markettiin äiti/tytär/koiraperheessä. Ja tuosta vois säästää paljon... ja rupeenkin säästämään.
  14. J

Mites muuten kun on työtön, niin voiko saada sairaslomaa?

Mä olen työtön, joka on sairaslomalla. Saan itseasiassa enemmän sairaslomalla kuin työttömänä.
  15. J

Voimaton, väsynyt, ruokahaluton 6-v.

Niin, pääasia että lääke auttaa. Noh, toivotaan että lapsi toipuu nopeasti. Paljon on niistä huolta, mutta enempi iloa :)
  16. J

Meillä jäi selviämättä silloin, missä oli tulehdus. Sanoivat, että jos arvot rupee parantumaan sillä lääkkeellä mitä tiputtivat , niin mitäpä tuota enempiä tutkimaan. Kun minä olisin halunnut tietää mikä on vikana.
  17. J

Mun lapsella kun oli serppi 170, niin hän joutui osastolle viikonlopuksi tiputukseen. Mikähän se raja siinä on, että milloin joutuu?
  18. J

Miksi valvot?

No, kun en saa persettäni penkistä irti, ja lähtee hampaanpesuun ja nukkumaan. Joka ilta yhtä vaikeeta :snotty:
  19. J

Ero ehkä tulossa:( Pitääkö minun antaa lapsi 1v joka toinen viikko isälleen?

Mmm, mutta meillä oli sitten tuossa välissä kummallakin vuorotyöt, niin ei ollut edes mitään mahdollisuuksia säännölliseen elämään. Ja koen semmoisen oikeastaan aika tylsäksi ja tukehduttavaksi. Kaikille tämä tapamme toimia ei tosiaan sovi.
  20. J

Ero ehkä tulossa:( Pitääkö minun antaa lapsi 1v joka toinen viikko isälleen?

Mun mielestä mun lapsen isän ja mun tapa toimia on ainut oikea :saint: Me erottiin kun lapsi oli puol'vuotias, isä(kolmivuorotyö) kävi aluksi meillä ja otti lasta mukaan illaks. Mooonta kertaa viikossa. Mutta ei alussa yöksi. Tämän kymmenen vuoden aikana mitä ollaan oltu vanhempina, meillä...

Yhteistyössä