Mitä mieltä tällaisesta käytöksestä

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Mies ei päästä vaimoaan läheisen naispuolisen sukulaisen kanssa viikonloppumatkalle. Ja siis tuo "ei päästä" ei ole ihan kirjaimellisesti, mutta henkisesti painostamalla, kiukuttelemalla, syyttelemällä, ruikuttamalla ja itsekkäästi toimimalla aiheuttaa sen ettei nainen halua lähteä seuraavan tappelun ja nurinan takia.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Sitä mieltä, että tuollaisen miehen puoliso olisi kipeästi loman tarpeessa.
Samaa mieltä. Lapsetkin vaimo hoitaa yksin, mies kolmas "lapsi". Loma olisi naisen toiveiden mukainen, mieleisessä paikassa, sopivan hintainen ja seurakin miellyttävää. Mies syyllistää ja valittaa. Tää juttu sisältää paljon muutakin, mutta oleellista on minusta tuo miehen naurettava ja epäreilu suhtautuminen.

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Samaa mieltä. Lapsetkin vaimo hoitaa yksin, mies kolmas "lapsi". Loma olisi naisen toiveiden mukainen, mieleisessä paikassa, sopivan hintainen ja seurakin miellyttävää. Mies syyllistää ja valittaa. Tää juttu sisältää paljon muutakin, mutta oleellista on minusta tuo miehen naurettava ja epäreilu suhtautuminen.
Jos mies ois itse mukavampi, vaimo saattaisi haluta lähteä hänen kanssa romanttiselle lomalle jopa. :D Nyt täytyy sen sijaan ottaa lomaa hänestä.

Jotenkin tulee sellainen fiilis, että jutun kaikkia yksityiskohtia ei ole kerrottu. Kenties mies tietää, että naisen exä suuntaa samaan lomakohteeseen? Silloin hänen käytöksensä olisi paremmin puolustettavissa.

Miten kukaan nainen viitsii katsoo tuommoista "miestä"?

Jos
Jos kyseessä ois mies joka haluaa lomalle, niin ois ihan hyväksyttävää ettei vaimo päästä poikien reissulle koska "perhe on tärkein ja perheen kanssa lomaillaan ja lapsia et kyllä mun kontolle jätä ja pettämään oot menossa kuitenkin ja miksei perhe voi tulla mukaan".

Ja palstan mielestä ois ihan jees koska ei tartte miehen päästä mihkään humputtelumatkalle.

ap
Jos mies ois itse mukavampi, vaimo saattaisi haluta lähteä hänen kanssa romanttiselle lomalle jopa. :D
Niin. Mies käyttää myös sitä keinoa että valittaa ettei vaimo muka hänen kanssaan halua minnekään koskaan. Tätäkin matkaa vaimo tarjosi ensin miehelleen, olisivat kaksin menneet. Mies valitti kaikesta. Kohteesta, matkan ohjelmasta ja valmiiksi järjestetyistä ruokailuista. Vaimo nimesi sitten tämän sukulaisen uudeksi matkakaveriksi josta ukko veti rokat nokkaan. Reilua?

ap
Jotenkin tulee sellainen fiilis, että jutun kaikkia yksityiskohtia ei ole kerrottu. Kenties mies tietää, että naisen exä suuntaa samaan lomakohteeseen? Silloin hänen käytöksensä olisi paremmin puolustettavissa.
Exiä ei ole, sukulaisnainen luotettava miehen silmissä, ei mitään hämärää.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Jos:
Jos kyseessä ois mies joka haluaa lomalle, niin ois ihan hyväksyttävää ettei vaimo päästä poikien reissulle koska "perhe on tärkein ja perheen kanssa lomaillaan ja lapsia et kyllä mun kontolle jätä ja pettämään oot menossa kuitenkin ja miksei perhe voi tulla mukaan".

Ja palstan mielestä ois ihan jees koska ei tartte miehen päästä mihkään humputtelumatkalle.
Miehellä ei ole kavereita joiden kanssa menisi. Ja perhe ON JO kokonaan naisen kontolla.

Jos

Miehellä ei ole kavereita joiden kanssa menisi. Ja perhe ON JO kokonaan naisen kontolla.
Missäs puhuin miehen kavereista? Sukulaisiahan sillä tod näk on. Ja se nyt ei edes liity tähän mitenkänä, koska puhe oli siitä että valtaosan mielestä vaimolla on oikeus kieltää miehen poikienreissut, ja miehellä taas ei vaimon reissuja.

Ap, mistäs sinä tiedät tämän tapauksen niin hyvin, oletko kyseinen vaimo vaiko matkaseurue?

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Joopanoo:
Mä lähtisin naisena matkoille. Mutta varmaankaan en uskaltaisi lapsia jättää tommoisen isän hoiviin, vaan veisin jollekin muulle ne matkan ajaksi.
Ei mies lapsia hoitaisi muutenkaan, ovat päiväkodissa jonne lasten isoäiti veisi heidät päiviksi ja hoitaisi itse sitten illat.

ap

Missäs puhuin miehen kavereista? Sukulaisiahan sillä tod näk on. Ja se nyt ei edes liity tähän mitenkänä, koska puhe oli siitä että valtaosan mielestä vaimolla on oikeus kieltää miehen poikienreissut, ja miehellä taas ei vaimon reissuja.

Ap, mistäs sinä tiedät tämän tapauksen niin hyvin, oletko kyseinen vaimo vaiko matkaseurue?
Eikö poikienreissut yleensä tehdä kavereiden kanssa?? Olen toinen noista. Eikä kyse ollut siitä mitä ko. vaimo mieheltään kieltää, saati mitä VALTAOSA naisista/miehistä toisiltaan kieltää. Vaan miehen tavasta manipuloida ja rajoittaa vaimon elämää.

Yhteistyössä