Miksi valvot?

• Viestiketjun aloittaja ???
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Jasmine84:
Alkuperäinen kirjoittaja ahma:
kun oli toissayönä närästystä, niin nukuin aamulla pitkään, ja rytmi siirtyy näistä satunnaisistakin närästyksistä. Niin nyt ei nukuta sitte. Vaan eipä närästäkkään!!!! =) :attn:
Kumma kun aina tälleen iltaisin alkaa närästämään :( just kun pitäis mennä nukkumaan
Se osoittaa vaan että jumala on olemassa ja se vihaa meitä... Närästäiskin päivällä, mikäs siinä olis kiukutellessa..

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
voita lättyjen päälle, ei ole tullu mieleen edes kokeilla :eek:
en osaa edes kuvitella makua ...
Suosittelen :p Kermassa on kato kaikkee turhaa, kantsii kokeilla ihan rehtiä voita :LOL: Sokeria mukaan jos uskaltaa. Mulla ei ole ku inkkarisokeria niin en pistä nyt. Inkkarisokeri ei sellaisenaan ole kuitenkaan ihan yhtä hyvää ku valkonen sokeri. Lättytaikinaan kuitenkin pistin ihan hyvin...

huom nina tt
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Suosittelen :p Kermassa on kato kaikkee turhaa, kantsii kokeilla ihan rehtiä voita :LOL: Sokeria mukaan jos uskaltaa. Mulla ei ole ku inkkarisokeria niin en pistä nyt. Inkkarisokeri ei sellaisenaan ole kuitenkaan ihan yhtä hyvää ku valkonen sokeri. Lättytaikinaan kuitenkin pistin ihan hyvin...
mitä turhaa kermassa on? ei sillä että voi pahaa olisi. sopii varmasti lätyn kans!

Alkuperäinen kirjoittaja huom nina tt:
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
mitä turhaa kermassa on? ei sillä että voi pahaa olisi. sopii varmasti lätyn kans!
Huumorilla vaa :p Kermassahan on esim vettä ku vois olla pelkkää rasvaa :D Kyllä mä kermavaahdostakin tykkään, mutta se tuppaa sulaa liian nopeasti lättyjen päällä.

Kermavaahtoa suosittelen jaffa-keksien päällä, sitä mä söin perjantaina :whistle:

jadal
väsymys katos sillä sekunnilla, kun erehdyin yrittämään keskustelua isännän kanssa, kun oltiin jo sängyssä, lähes välittömäst alkoi kuulua kuorsaus :headwall:
joten mitäpä sitten muutakaan kuin palstalle
:D

vieras
Se on niin surullista kun ystävä katkaisee välit juuri silloin kun sitä eniten tarvitsisi. Mitä varten ne ystävät tällaiselle ihmiselle on? Pelkää hauskanpitoa ja turhaa lätinää varten? Olen pahoillani puolestasi muorinen.

Yhteistyössä