vieras
Vastasin jo, mutt näköjään et osaa lukea etkä kirjoittaa. Mut mitä muuta vois odottaa...Alkuperäinen kirjoittaja Aurora78:Niin, mikä oli itsekästä??Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jaa jaa, olit unohtanut virkkeestä muutaman sanan (ei se haittaa, jos oot vähän väsynyt tähän aikaan päivästä), joten lauseen ymmärrettävyys kärsi tästä. Niin, siis tulit vahingossa raskaaksi, ette olleet naimisissa, mies ei halunnut isäksi (mutta pimppa kelpasi), joten sulle jäi vain 2 huonoa vaihtoehtoa.Alkuperäinen kirjoittaja Aurora78:Mitä itsekästä tein? Se että synnytin tämän lapsen tietäen että asuu yh-äidin kanssa, se etten tehnyt aborttia, vai jokin muu?? Virkistävää nähdä miten pienienkin tiedonmurusten perusteella toisen elämän voi analysoida noin taitavasti!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eipä tainnut kovin hyvä isäkandidaatti olla kumminkaan, tiesit, että ei olisi, mutta itsekkäästi teit näin.Alkuperäinen kirjoittaja Aurora78:Mutta hyökkäät niin tehdäksesi palstalla tuntemattomien ihmisten kimppuun joista et tiedä muuta kuin että ovat yh-äitejä? Kyllä minä tiedän itsekin että isä-kandidaatti kannattaa valita huolella. Omaa yksityiselämääni en täällä kuitenkaan rupea tuntemattomille selittelemään, joten saat olla siinä uskossa että tein tämän lapsen jonkun nahjuksen kanssa jos niin haluat.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Yritän vaan neuvoa, että ihmiset ottaisivat vastuun elämästä, varsinkin jos lapsia hommaavat. Että vois tutustua siihen isäkandidaattiin ja miettiä asiaa eikä vaan rynnätä himokkaana vauvantekoon.Alkuperäinen kirjoittaja Aurora78:Mikset hanki jonkinlaista elämää sen sijaan että täällä v--tuilet ihmiselle joiden elämästä et tiedä mitään =)
Sori, juu on aika kaukana mun elämästä nää eräiden ongelmat.
Mutta, kuten alussa totesin, itsepä olet soppasi keittänyt. Harmi, että lapsi on nyt isätön.
Ja toistan vielä kerran, tämä lapsi ei ole minulle mikään kiviriippa ("itsepä olet soppasi keittänyt"), raskasta on välillä mutta en ole koskaan ollut myöskään näin onnellinen. Sinä et taida olla, kun pitää yrittää nettikeskusteluissa tuntemattomien ihmisten mieltä pahentaa.