Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
tottakai ihmetelet,on se aika rankkaa silloin vauva huutaa koliikkia tai sairautta suurimman osa vuorokaudesta eikä ole ketään joka auttaisi kotitöissä tai vauvan kantamisessa.Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Kyllä muakin vähän ihmetyttää miten yhden 4kk vauvan hoito voi olla noin kovin rankkaa :/ Ei yksinoleminen kivaa ole ja vauvan kanssa helpommin joutuu syrjään, mutta ei se vauvanhoito ainakaan mulle ole mitään kovinkaan rankkaa ollu. Paaaaaaaaaljon helpompaa ku olin kuvitellut.
Mutta ehkä mä vaa olin jo niin tottunu vauvoihin ja pikkulapsiin ennen ku oma tyttö synti, sen verran niitä pyöri lähipiirissä ja niitä tuli hoidettua. Mun mielestä yksinhuoltajuudessa on ollu rankinta henkinen puoli. En ole voinu jakaa iloja enkä surujakaan kenenkään kanssa samalla tavalla kun jos lapsen isä olisi mukana kuvioissa.
Alkuperäinen kirjoittaja piu:tottakai ihmetelet,on se aika rankkaa silloin vauva huutaa koliikkia tai sairautta suurimman osa vuorokaudesta eikä ole ketään joka auttaisi kotitöissä tai vauvan kantamisessa.
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Kyllä muakin vähän ihmetyttää miten yhden 4kk vauvan hoito voi olla noin kovin rankkaa :/ Ei yksinoleminen kivaa ole ja vauvan kanssa helpommin joutuu syrjään, mutta ei se vauvanhoito ainakaan mulle ole mitään kovinkaan rankkaa ollu. Paaaaaaaaaljon helpompaa ku olin kuvitellut.
Mutta ehkä mä vaa olin jo niin tottunu vauvoihin ja pikkulapsiin ennen ku oma tyttö synti, sen verran niitä pyöri lähipiirissä ja niitä tuli hoidettua. Mun mielestä yksinhuoltajuudessa on ollu rankinta henkinen puoli. En ole voinu jakaa iloja enkä surujakaan kenenkään kanssa samalla tavalla kun jos lapsen isä olisi mukana kuvioissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Kyllä muakin vähän ihmetyttää miten yhden 4kk vauvan hoito voi olla noin kovin rankkaa :/ Ei yksinoleminen kivaa ole ja vauvan kanssa helpommin joutuu syrjään, mutta ei se vauvanhoito ainakaan mulle ole mitään kovinkaan rankkaa ollu. Paaaaaaaaaljon helpompaa ku olin kuvitellut.
Mun molemmat lapset oli vauvana sellaisia, että nukkui 8 tuntia vuorokaudessa yhteensä ja nekin pätkissä ympäri vuorokautta. Ei kaikki vauvat nuku 16 tuntia vuorokaudessa ja elämä on niin helppoa, kun se vaan syö ja nukkuu.
Unettomuus tai siis valvottaminen on oikeasti ihan kidutuskeinonakin käytetty. Jos itse on saanut levätä itselleen riittäväksi kokeman määrän se ei suinkaan tarkoita sitä, että muillakin vanhemmilla olisi sama juttu. Ihmiset tarvitsee eri tavalla unta, toiset enemmän, toiset vähemmän.
Miksi ihmeessä täytyy olla noin mustavalkoinen?
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Kyllä muakin vähän ihmetyttää miten yhden 4kk vauvan hoito voi olla noin kovin rankkaa :/ Ei yksinoleminen kivaa ole ja vauvan kanssa helpommin joutuu syrjään, mutta ei se vauvanhoito ainakaan mulle ole mitään kovinkaan rankkaa ollu. Paaaaaaaaaljon helpompaa ku olin kuvitellut.
Mun molemmat lapset oli vauvana sellaisia, että nukkui 8 tuntia vuorokaudessa yhteensä ja nekin pätkissä ympäri vuorokautta. Ei kaikki vauvat nuku 16 tuntia vuorokaudessa ja elämä on niin helppoa, kun se vaan syö ja nukkuu.
Unettomuus tai siis valvottaminen on oikeasti ihan kidutuskeinonakin käytetty. Jos itse on saanut levätä itselleen riittäväksi kokeman määrän se ei suinkaan tarkoita sitä, että muillakin vanhemmilla olisi sama juttu. Ihmiset tarvitsee eri tavalla unta, toiset enemmän, toiset vähemmän.
Kerroppa ihmeessä missä kohtaa mä olin mustavalkoinen. Vai luitko edes nikkiä pidemmälle?
Alkuperäinen kirjoittaja hattua:hattua kyllä nostan yh:äideille! En jaksais yksin lasten/lapsen kans!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hattua:hattua kyllä nostan yh:äideille! En jaksais yksin lasten/lapsen kans!
Itsepä ovat soppansa keittäneet.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Kyllä muakin vähän ihmetyttää miten yhden 4kk vauvan hoito voi olla noin kovin rankkaa :/ Ei yksinoleminen kivaa ole ja vauvan kanssa helpommin joutuu syrjään, mutta ei se vauvanhoito ainakaan mulle ole mitään kovinkaan rankkaa ollu. Paaaaaaaaaljon helpompaa ku olin kuvitellut.
Kerroppa ihmeessä missä kohtaa mä olin mustavalkoinen. Vai luitko edes nikkiä pidemmälle?
Siis todellakin luin. Ja sinähän sanosit tossa, että et ymmärrä miten 4kk ikäisen hoitaminen voi olla noin rankkaa. Miten toi loppu liittyi sit enää siihen? Mua ei sun nimimerkkis häiritse.
Alkuperäinen kirjoittaja Apinoita ja poikasia:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hattua:hattua kyllä nostan yh:äideille! En jaksais yksin lasten/lapsen kans!
Ei ihan itse, kyllä siihen soppaan toinenkin tarvitaan
Itse olen ollu totaaliyh alusta asti, eikä tukiverkkoa 400km:n säteellä. Jotenki on tänne asti tultu ja jopa melko hyvin paperein, veikkaisin. Sen jaksaa, minkä on pakko.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hattua:hattua kyllä nostan yh:äideille! En jaksais yksin lasten/lapsen kans!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Apinoita ja poikasia:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hattua:hattua kyllä nostan yh:äideille! En jaksais yksin lasten/lapsen kans!
Itse olen ollu totaaliyh alusta asti, eikä tukiverkkoa 400km:n säteellä. Jotenki on tänne asti tultu ja jopa melko hyvin paperein, veikkaisin. Sen jaksaa, minkä on pakko.
Olisi pitänyt vähän katsoa, millaisen nahjuksen kanssa alkaa tekeen lapsia.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olisi pitänyt vähän katsoa, millaisen nahjuksen kanssa alkaa tekeen lapsia.
Alkuperäinen kirjoittaja Aurora78:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hattua:hattua kyllä nostan yh:äideille! En jaksais yksin lasten/lapsen kans!
Tätä ihanampaa soppaa ei voisi olla! =) Mieluummin tämä kuin elämä yksin ja "vapaana".
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Kyllä muakin vähän ihmetyttää miten yhden 4kk vauvan hoito voi olla noin kovin rankkaa :/ Ei yksinoleminen kivaa ole ja vauvan kanssa helpommin joutuu syrjään, mutta ei se vauvanhoito ainakaan mulle ole mitään kovinkaan rankkaa ollu. Paaaaaaaaaljon helpompaa ku olin kuvitellut.
Siis todellakin luin. Ja sinähän sanosit tossa, että et ymmärrä miten 4kk ikäisen hoitaminen voi olla noin rankkaa. Miten toi loppu liittyi sit enää siihen? Mua ei sun nimimerkkis häiritse.
Miten se on mustavalkoista, että mä en aina ymmärrä jokaikisen ihmisen tunteita ja tilanteita? Kerroin oman kokemukseni ja miksi mulla senperusteella on vaikea ymmärtää miten 4kk vauvan hoitaminen on niin rankkaa.
Munkaan tyttö ei ole ollut mikään superhyvänukkuja tai maailman helpon lapsi vaikkei toki maailman vaikeinkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Mami Vaan:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Apinoita ja poikasia:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hattua:hattua kyllä nostan yh:äideille! En jaksais yksin lasten/lapsen kans!
Olisi pitänyt vähän katsoa, millaisen nahjuksen kanssa alkaa tekeen lapsia.
Vai niin. Sullako se kristallipallo on?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Aurora78:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hattua:hattua kyllä nostan yh:äideille! En jaksais yksin lasten/lapsen kans!
Tätä ihanampaa soppaa ei voisi olla! =) Mieluummin tämä kuin elämä yksin ja "vapaana".
Aivan. Tämä kuvaakin paljon. Näet vain oman etusi, oman vapautesi... Mitä lapsesta, mitä toisen vanhemman oikeuksista. Ja olet jopa niin tollo, että et edes tajua itsekkyyttäsi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No sen sitten olisi voinut ilmaista, että MUN MIELESTÄ 4 KK IKÄISEN HOITAMINEN EI OLLUT RANKKAA eikä suinkaan heti vähätellä ihmisiä, joiden mielestä se on.