Hakutulokset

1. H

Minllainen suhde teillä on äitinn kanssa?

lyhensi just mulle 4 farkut jotka olen viime aikoina ostanu aleista,vaikkakin kun erosi isästäna pari vuotta sitte,lähti vaan käveleen ja asuu nyt miehen kanssa olla samanikäsiä lapsia kun mulla,olin varmaan puola vuotta pitämätta mitää yhteyttä. Kesti aikansa ymmärtää että omalla äidilläki on...
  2. H

Mie aloitan 15v tauon jälkeen ratsastuksen

vein tyttöni 8v. viime syksynä alkeiskurssille ja nyt teki kauheesti mieli aloittaa uudelleen,olen aikoinana käyny 10 vuotta varmatikin ratsastamassa. Ainoa ongelma on että mihin saisin varmasti 3-v. tytön hoitoon siksi aikaa,mies tekee keikkahommaa..
  3. H

Kuinka usein vaihdat hammasharjan?

Ja aina pitää löytyä erilainen ku ennen on ollu
  4. H

olipa mauton paita pikkupojalla

meilä vajaa 3 vuotiaalla paita "tuleva miss suomi 2027" ja "ihan ihana" halpa-hallin paitoja,kestää sen kesän ku mahtuu päälle
  5. H

Mä olen niin laiska..

Tai vaan yöksi likoomaan astianpesuaineeseen tiskialtaaseen,on pahimmat lionnu aamuksi pois
  6. H

Mua huijattiin tänään :/

:D aikas veijari!!
  7. H

Poltin sitte käteni

illalla ku olin ottamassa ranskiksia uunista,vajaa 3-vuotias huusi väsymystään sängyssä ja äkkiä yritin toimia.. Sainpas 3 päivää sairaslomaa ku oliki jo 8 päivän työputki takana mutta kylläpäs e teki kipeää :'(
  8. H

Oletko mitannut miehesi munan koon?

:laugh:
  9. H

pääsenpäs

aamusella 45 min kasvohoitoon ja sen jälkeen ripsien ja kulmien kestovärjäys,molemmat 30-v.lahjaksi saatu keväällä Taidan olla nätti,sitte parin päivän päästä :p
  10. H

Katotaanpa kenellä kiiltävin sädekehä.

olipas kummalinen testi :o
  11. H

Pakollinen : mitä lasissa ?

mehukattimehua =)
  12. H

kuinka paljon vietät aikaa tällä palstalla päivässä?

Sillon tällöin livahdan ku muksut ei huomaa ja väliin lueskelen vanhoja ketjuja liiankin myöhään siis jopa kolmeen asti no ensi viikolla takasi töihin ku on lomat pidetty eiköhön tuu nukkumatti aiemmin :ashamed:
  13. H

Vinkkejä 8-v tytölle lahjaksi??

Meillä ainaki mekot kova sana 8-v. 140-cm,kirjat,kroketti tms. pihalelu,söpöt nallet,dvd:t,korvikset,kynsilakat
  14. H

Jihuu, jokerista 500.70?

:flower:
  15. H

Itkusta ei nyt tule loppua

Otan osaa oli kaunis versio kappaleesta :hug:
  16. H

imetyksen lopetus

tuttia tai pulloa koskaan huolinut ja osaa kyllä lasista jo juoda,mitä väliin piruuttaan kaataa mihin lystää.Kaippa se öppis ku aikansa inttäis ettei tipu.Yökylästäkin palattuaan mun 30-vjuhlien jälkeen eka sanat sanat oli:äiti,tissiä..
  17. H

imetyksen lopetus

Häpeäkseni totean että imetän 2v ja 7kk ikäistä tyttöä enkä osaa lopettaa,aina pyytää tissiä,hoidossa ollut vuoden verran.Ymmärtää kyllä kylässä jos sanoo että kotona saat.Kotona nukahtaa aika nopeasti kyllä siihen,joskus yrittää määräillä paikkaa sohvalle tai sänkyyn. Myös...
  18. H

imetys ei onnistu-mitä tehdä AUTTAKAA

aluksi toisesta voi tulla paremmin,täytyy vain hakea oikeaa asentoa ja kyllä vauvelit sen pian hoksaa kuinka maito paremmin tulee,3 lasta imettänyt
  19. H

miten

saan yksityisviestit käyttöön omaan profiiliini
  20. H

nytkö te hyydyitte?

Täällä ollaan mitä kuuluu? :wave:

Yhteistyössä