imetyksen lopetus

Häpeäkseni totean että imetän 2v ja 7kk ikäistä tyttöä enkä osaa lopettaa,aina pyytää tissiä,hoidossa ollut vuoden verran.Ymmärtää kyllä kylässä jos sanoo että kotona saat.Kotona nukahtaa aika nopeasti kyllä siihen,joskus yrittää määräillä paikkaa sohvalle tai sänkyyn.
Myös keskimmäistä imetin kyllä kauan.taisi sekin olla yli 2v.Nyt vaan piisais jo että ei aina tarvis olla saatavilla .. :snotty:

Anna nokkamukista juotavaa,jos ei tuttipullosta ota. Rupeet vaan vähentää. Ja nukuttamiseen älä imetä vaan opeta nukahtamaan muuten. lue vaikka satu tai laula siellä sängyn vieressä.
Mulla se loppu serkkujen häihin,kun ne pidettiin virossa ja mies jäi lasten kanssa kotiin. Siellä sit pumppasin pois tarvittaessa ja kotiin kun palasin ei enään kelvannut. #pv.ää olin pois. Ja loppu seinään. :D

tuttia tai pulloa koskaan huolinut ja osaa kyllä lasista jo juoda,mitä väliin piruuttaan kaataa mihin lystää.Kaippa se öppis ku aikansa inttäis ettei tipu.Yökylästäkin palattuaan mun 30-vjuhlien jälkeen eka sanat sanat oli:äiti,tissiä..

Meillä ei kumpikaan lapsi ole hyväksynyt tuttia tai tuttipulloa. Kyllä se nukuttaminen ilman rintaa otti koville,mutta muutamia päiviä siinä meni. Istuin yleensä sängyn viereen ja laulelin tuutilauluja ja joskus luin pitkiä satuja,mutta kyllä se uni tuli lopulta. Ja tietty meillä oli sama nukkumaan meno rutiini joka päivä, eikä siitä joustettu edes kyläillessä.

Yhteistyössä