heh
No meidän mun mielestä meillä on 2-vuotiaalla aika hauska:
Minäkö uhmaiässä - näkisitpä äitini
No tää vielä menee, on jopa hauska, varsinkin jos yhdessä liikutte Mutta ei noi missä suoraan lapselle nauretaan.Alkuperäinen kirjoittaja heh:No meidän mun mielestä meillä on 2-vuotiaalla aika hauska:
Eikä, no, huh huh.. tollasta en kyl ikinä ois ostanut..Alkuperäinen kirjoittaja janeminttu:netanttilassa myytiin lasten osastolla Lordi-paitoja jossa luki Lordis bitch.. Eipä paljoo naurattanut, eri asia jos ois naisten osastolla ollut. Oli 130cm lähtien siis lasten kokoja..
Alkuperäinen kirjoittaja hih:Toi "Naapurini vainoavat minua" olis kyllä tosi hauska!
Myötähäpeän tunne on valtaisa,...Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:Mulla on mm. Let´s go lehmät sonnilla seisoo ja toinen missä lukee et Varoitus! Tämä narttu puree.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Mun mielestä likalla on hauska paita, siinä lukee "isin tuleva kalakaveri". Olkoot sitten typerää tai junttia, se on sitten meidän ongelma B)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:musta on typeriä kaikki lasten teksti pipot ja paidat yleensä. kauhukakara, uhmaiässä jne. heheheh joo ompa vitsikkäitä.