olipa mauton paita pikkupojalla

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vierassss
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
No meidän mun mielestä meillä on 2-vuotiaalla aika hauska:
Minäkö uhmaiässä - näkisitpä äitini
No tää vielä menee, on jopa hauska, varsinkin jos yhdessä liikutte :) Mutta ei noi missä suoraan lapselle nauretaan.

aika usein näkee tilanteeseen sopimattomia tai muuten vaan outoja ja mauttomia tekstipaitoja. Tekstipaita voi joskus kuitenkin olla hyvä ja tilanteeseen sopiva. meidän blondilla oli paita "I'm blond please speak slowly" kun meni jenkkeihin vaihtariksi ja piti sitä siellä päällään ja joku toinenkin blondipaita hänellä on ollut. Silloin sopii kun blondi ottaa hiustenvärinsä huumorilla.
itselläni ei ole tällä hetkellä yhtään tekstipaitaa eikä taida lapsillakaan olla, koska sellaisen ostaminen vaatii minulta sen että teksti jollakin tapaa kolahtaa just sillä hetkellä.

Me
Osa noista teksteistä on hauskoja. Ostin viime kesänä kummitytölle paidan, jossa luki "pieni, mutta pippurinen", sillä teksti on kuin hänelle tehty. :) Oma pikkuveljeni (ikää 21 v.) näki kummipojallaan pikkuveli-paidan , ni tuumasi, että hän haluaa samanlaisen.

älkää nyt olko nii tosikkoi
mu mielest lapsil olevat teksti paidat o just läppii! ne o just hauskoi ku näkee sellasii :D :p mä muistan pienen ku mua kutsuttiin pikkuseks kakaraks vaik kui usei :DD

voiku mul ois ollu joku mahtava paita ku mä olin pieni.. ois voinu muistella mite ain piti paitaa jos luki jotai 'kakara' tai 'uhmaikä' ja mite totta se oli

heh heh
meinas pudota silmät päästä kun näin 12-13v. pojalla paidan jossa luki "En ole gynekologi, mutta voin vilkaista". Kysyn vaan että mitä liikkuu sellaisen pojan vanhemman päässä...

sipsi
No jaa, mua tuli viime kesänä torilla vastaan pariskunta ehkä 1 1/2 v tytön kanssa. Pikkuisen paidassa luki VITUN PÄIVÄNSÄDE...

Ei natsannut mun huumoriin :( Mun silloin 10v tytär katteli kanssa pienokaisen paitaa aika ihmeissään...

Ap:n mainitsema ja muttama muu tässä ketjussa oli todella mauttomia, mut kyllä mä tykkään. Mauttomuuksia en lasteni päälle pukisi! Tässä muutama mitä meiltä löytyy:

Uhmaiässä (sopii 2v esikoiseen kuin nakutettu, kaupoillakaan ihmiset ihmettele kiukuttelua nähtyään lippiksen )
Isosisko
Hiuka äksy (mun pipo :D )
Antaminen on alkanut (herran pipo )
Omituinen höpöttäjä (oma t-paita )
Mun isä on vahvempi kun sun isä (kuopuksen body, valitettavasti jo pieni :snotty: )
Vuoden vauva (ollut molemmilla eri värisinä :D )
Palkka juoksee, minä en (miehelle ostamani t-paita )
Itseäni olen kiittänyt ja kiitosta on riittänyt (herran paita )
Rakkauden hedelmä (ei muuten olekaan käytetty lapsilla :eek: )
I ? dad (molemmat niiiiiiiiin isin tyttöjä )
Insinööri 2030
äidin kulta
I can make you smile
Dad's little heartbreaker
Perintöprinsessa
Hug me

Ja itse tahtoisin ehdottomasti vielä tuon Aina saa kärsiä ja hävetä paidan, on juuri osuva..

Meiltä ei lapsilta löydy ku pikku emäntä ja pikku isäntä paidat, iteltäni löytyy sitten:
tämän talon töissä ei tarvitse olla hullu, mutta se on eduksi
olen ehkä hidas, mutta pirun hyvä
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan
Joku muukin viel on...

vieras
Nuo on kyllä vähän niin ja näin. Ite kans aika tarkka noista mitä lapselle puen. mummo osti sitte jostain alennusmyynnistä 2 pipoa missä lukee jätkä on eläin eli Duudsonien pipot. harmi sillä pipot olisi ollu todella laadukkaat ja istuneet hyvin tuolle 2 vuotiaalle. Kotona oon niitä pitäny (maalla missä ei edes naapureita) mutta silti ärsyttää. Pitää varmaan heittää pois kokonaan.

spraitti
Meillä on pojalla 2,5v
I might not be as big as you but i can be louder!
still living with my parent's
ja pipo mis lukee my dad is stronger than yours

Itellä pipo missä lukee tuhma (mies on sen mulle ostanu)

miehellä paita mis lukee
ei muuten paljon naurata
ja pipo
jätkä on eläin

voisin ostaa sille sellasen mis lukis minä juoksen, palkka ei (vois pitää töissä joskos vaiks pomot tajuais) :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
musta on typeriä kaikki lasten teksti pipot ja paidat yleensä. kauhukakara, uhmaiässä jne. heheheh joo ompa vitsikkäitä.
Mun mielestä likalla on hauska paita, siinä lukee "isin tuleva kalakaveri". Olkoot sitten typerää tai junttia, se on sitten meidän ongelma B) :D

No toi onkin ihan erilainen, se on tosi söpö teksti. Mauttomat on sitten erikseen. Suurin osa mauttomia.

Yhteistyössä