olipa mauton paita pikkupojalla

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Mun nelikymppisellä serkkutytölläni oli sukujuhlissa t-paita, jossa luki "Suvun ainut vanhapiika". Tukki kuulemma hyvin uteliaiden mummojenkin suut se paita , ei tullu turhia mieskyselyjä :)

sama vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun nelikymppisellä serkkutytölläni oli sukujuhlissa t-paita, jossa luki "Suvun ainut vanhapiika". Tukki kuulemma hyvin uteliaiden mummojenkin suut se paita , ei tullu turhia mieskyselyjä :)
Nyt tuli muuten puhuttua soopaa. Sillä oli kaksi paitaa illan mittaan päällä. Ekassa luki "Suvun ainut hyvin säilynyt" ja toisessa "Vanhapiika".

kolmen äiti
Meiltä löytyy
mulla "aina saa kärsiä ja hävetä" (Mentalwearilta)
esikoiselta "älä komenna tai muutan mummolaan"
keskimmäiseltä "meitsi sotkee ja äippä sit keräilee" sekä pipo jossa teksti "villiä virtaa" (epilepsialiitosta, poitsu on epileptikko)
kuopuksella "täystuho", jonka jutun historian kaikki läheiset tuntee ;)

Mä olin jussina festareilla myymässä noita pahiksen tuotteita..pahikseen pian tulossa lasten vaatteita uusilla teksteillä..
Suosittuja miesten oli just toi vitut soita en sulle enkä paranoidia,paha saa aina ,kuka vitun beatles,sunnuntai -ei enää amatööreja radalla,gynekologi24h service jne.. B)
naisten paidoista esim iso tyttö herkkusuu,happy bitch,ass hole jne

ninnu
"Vitun Päivänsäde" -paidan voisin ottaa itselleni, mutta en kyllä lapselle ikinä laittaisi.
Lapsilla on jokunen tekstipaita, lahjaksi saatuja, mutta sellaisia kilttejä tyyliin "mummun kulta"

Viimeksi on naurattanut moottoripyöräilijän selässä teksti: Jos näet lukea tämän, niin akka on pudonnut kyydistä.

vieras
Näin viime viikolla pienellä pojalla kaupassa paidan jossa luki: " Enjoy cokain, enjoy real life" En tiedä tuliko nyt oikein kirjoitettua, mutta paita oli mun mielestä todella mauton. Muka cokis paidan näköinen jossa sitten vähä tekstiä muutettu. Mä en kehtaisi äitinä antaa lapseni sellaisessa kulkea ja tuo poika oli n. 7-vuotias.

Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja ninnu:
Viimeksi on naurattanut moottoripyöräilijän selässä teksti: Jos näet lukea tämän, niin akka on pudonnut kyydistä.
Tää oli hyvä! :LOL:

Kaveri oli nähny joskus auton takapuskurissa tarran, jossa luki: "Tykkään ajella alasti" (ohittaessa huomannu, että teksti piti paikkansa)

Meiän pojalta löyty joskus 2-vuotiaana paidat:
"Kävelevä katastrofi" (jota poika silloin todellakin oli, aina jotain kaatu tai meni rikki kun poika oli lähettyvillä)
"Pikku isäntä"

Itseltä löyty joskus lukiossa paita, jonka selässä oli vaaleanpunainen elefantti ja teksti: "Älä seuraa minua, olen eksyksissä" (tätä oli hyvä pitää liikuntatunneilla, joissa aina piti juosta alkulämmittelyksi ringissä.

Tällä hetkellä löytyy itseltä ja mieheltä kiroileva siili -paidat, joissa lukee:
"V***u en rauhotu!" tai jotain sinnepäin (mulla)
"Pohojammaalta PERKELE!" (miehellä)

jumppamaikka
Tilasin miehelle työpaidaksi..

http://asennepaita.spreadshirt.net/fi/FI/Shop/Article/Index/article/Tupakkataukopaita-7289836

..tuollasen jossa siis sanotaan tupakka-askin varoituksen näköisesti että "VAROITUS, Jatkuva tupakoitsijoille vittuilu vaarantaa terveytesi". Siellä (siis sen töissä) kun on ulko-oven lähellä olevan tupakkapaikan sijainnista ollut sanomista aina välillä... :)

vierassss
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
musta on typeriä kaikki lasten teksti pipot ja paidat yleensä. kauhukakara, uhmaiässä jne. heheheh joo ompa vitsikkäitä.
Yleensä ovat mauttomia nuo. Ja varsinkin toi ap:n mainitsema. Menee samaan sarjaan kuin aikuisella miehellä " en ole gynekologi, mutta voin silti koittaa"

On se jollain vähä-älyisellä tasolla hauska toi uhmaiässä, mutta tuskin sen lapsen kannalta. Kuvitelkaa nyt pitäiskö joku teini paitaa, missä lukisi "murrosiässä" tai mammoille vaan paitaan et "vaihdevuodet".

Tiheän palstailun kausi
Minusta aika iso osa tässä ketjussa mainituista teksteistä on hauskoja.

Kuinkas monella muuten on Mitäs nyt -palstapaita? :wave:

Ainoa paita, jota sanoisin mauttomaksi, on tämän linkin alaoikealla oleva paita:
http://asennepaita.spreadshirt.net/fi/FI/Shop/Index/index/category/Asennepaidat-68878
:/

Yhteistyössä